Téma: holky a motokros
 
18.9.2013 v 13:31
Ahoj, chtěla jsem se zeptat jakou vybrat první lepší krosku? Je mi 25 a mám 2,5letou dceru..
Tento rok jsem začla jezdit na čínské 125 od bratránka, abych zjistila jestli mě to baví...a ono mě to přímo nadchlo takže bych na příští rok chtěla něco lepšího..nepotřebuji asi nic silného, raděj přejdu postupně.
Přemýšlím jestli opět 125, nebo 250?
Jen bych chtěla poradit něco v rozumné cenové relaci a nic moc kazivého..joooo a hlavně ž žádnou čínu
..nepřiznávám to ráda, ale přece jen jsem holka že
Všem dík za rady

Naposledy editováno 18.09.2013 13:33:05
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek holky a motokros

18.9.2013 v 13:38 | Nahoru | #1
... k tématu nic, jen mi nejde do hlavy ta poznámka s dcerou, to bude na tý motorce jezdit s tebou?

holky a motokros

18.9.2013 v 13:48 | Nahoru | #2
doporučil bych KTM XS-F dá se sehnat kolem 50tis.

1 reakcí na tento příspěvek holky a motokros

18.9.2013 v 13:49 | Nahoru | #3
pokud chceš teda 4 takt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 13:50 | Nahoru | #4
Nechci te podcenovat, ale na dvoutaktni 250 bych zapomnel. A pokud nejezdis na trati (coz si na Cine nedokazu predstavit) tak neshanej krosku ale enduro. Treba DT 125.

(reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 13:52 | Nahoru | #5

FiZzeR píše: ... k tématu nic, jen mi nejde do hlavy ta poznámka s dcerou, to bude na tý motorce jezdit s tebou?

že by na odrazení dobytku? Jinak DTčko bych taky doporučil, je hodně zábavná, kamarádovi vydržela čtyři roky než jí prodal dál.

holky a motokros

18.9.2013 v 14:06 | Nahoru | #6
čína byla 4t? konkrétní model?
co budeš jezdit? pole/louky/les? tratě?
co je rozumná cenová relace?

Naposledy editováno 18.09.2013 14:07:10

1 reakcí na tento příspěvek holky a motokros

18.9.2013 v 14:33 | Nahoru | #7
25let a už máš 2,5 dceru, není to trochu brzo?

Jo a kozy neukazuj, ukaž pičku!

1 reakcí na tento příspěvek holky a motokros

18.9.2013 v 14:54 | Nahoru | #8
když chceš postupně přecházet na silnější začni u 125, teda jestli chceš na dráhu, na výjezdy to moc není. Pokud do lesa, pořiď klidně 250. Co postava? ne kvůli děcku, kvůli váze motorky
edit: jo vlastně v názvu je motokros, takže 125, ta ti dá myslím dost zabrat.

Naposledy editováno 18.09.2013 14:55:55

holky a motokros

18.9.2013 v 15:55 | Nahoru | #9
ještě by přicházela v úvahu Husqvarna CR 250 pokud chceš teda ještě něco levnějšího

holky a motokros

18.9.2013 v 16:05 | Nahoru | #10
Já myslím že nejpohodlnější by si měla 250 4T...Ale nenapsala si ani cenu a rozumná cenová relace je pro někoho 30tis a pro někoho 50tis

holky a motokros

18.9.2013 v 16:10 | Nahoru | #11
250 4T. Pokud jezdíš opravdu motocross,tedy tratě,tak klidně. Pokud myslíš enduro,tedy les a louky,polní cesty,tak spíše 125ku,nebo třeba CRF230F. To je motorka pro holku, jak ulitá.

holky a motokros

18.9.2013 v 17:34 | Nahoru | #12
Honda cr 500, začátečníky naučí

(reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 19:33 | Nahoru | #13
FiZzeR> tak na té čínské s náma jezdila kolem garáže a k zahrádkám ale vše jen se skoro největší opatrností na této asi nebude...a tak právě kdyby jen 125 tak by to šlo i tak nebo ne??

(reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 19:38 | Nahoru | #14
ZAZAJ>
Jj 4takt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 19:39 | Nahoru | #15

SirIndy píše: Nechci te podcenovat, ale na dvoutaktni 250 bych zapomnel. A pokud nejezdis na trati (coz si na Cine nedokazu predstavit) tak neshanej krosku ale enduro. Treba DT 125.


Já to chci právě na trať ??

(reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 19:41 | Nahoru | #16

Skalik píše: 25let a už máš 2,5 dceru, není to trochu brzo?

Jo a kozy neukazuj, ukaž pičku!



No nevím, možná trochu je...a tak na to, že jsem tak trochu skoro neplodná, dobrý nepoved.. život je boj...a děti radost v boji

(reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 19:46 | Nahoru | #17
novej>
no ono je to jak se vezme teď asi trochu zhubnu, ale neboj mám celkem pevný základ těch 65 to zachvílu jistí a neboj žádné diety já jídlo miluju
Jen právě přemýšlím, že budu muset stejně začít trochu víc cvičit na ruce, protože krom motorek, kola a aerobiku nic moc nedělám..tak asi začnu znova plavat?? Snad to bude stačit a jsem asi rozhodlá, že lepší bude 125 a kdyžtak můžu kdykoli vyzkoušet suzu 250 ale starší..

(reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #18

hany-cka píše: Já to chci právě na trať ??



Tak 80/85/125ccm dvoutakt.

3 reakcí na tento příspěvek holky a motokros

18.9.2013 v 23:07 | Nahoru | #19
80ka ti bude podle fotky v profilu malá, 125 4takt nejede a ani mě žádný kros nenapadá ve 125 4T,takže jedině 125ccm 2T,hlavně japonce a vybírej podle stavu a nejlíp po závodníkovi,je pak u tý motorky alespoň trošku šance,že ji servisoval.)Provoz krosový motorky není vůbec levná záležitost a počítej s tím,že koupí to nekončí a budeš peníze sypat dál (zvlášť u starší) Za mě ti můžu z vlastních zkušeností doporučit kawičku 125 (konkrétně rok 06).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holky a motokros

18.9.2013 v 23:13 | Nahoru | #20

Sepacek píše: 80ka ti bude podle fotky v profilu malá, 125 4takt nejede a ani mě žádný kros nenapadá ve 125 4T,takže jedině 125ccm 2T,hlavně japonce a vybírej podle stavu a nejlíp po závodníkovi,je pak u tý motorky alespoň trošku šance,že ji servisoval.)Provoz krosový motorky není vůbec levná záležitost a počítej s tím,že koupí to nekončí a budeš peníze sypat dál (zvlášť u starší) Za mě ti můžu z vlastních zkušeností doporučit kawičku 125 (konkrétně rok 06).



Nerekl bych ze bude mala, na fotce je na pitbiku s koly 17/14, 80/85tky s koly 19/16 jsou vetsi.

Naposledy editováno 18.09.2013 23:13:41

(reakce na) holky a motokros

19.9.2013 v 08:19 | Nahoru | #21

SirIndy píše: Nerekl bych ze bude mala, na fotce je na pitbiku s koly 17/14, 80/85tky s koly 19/16 jsou vetsi.


Právě z té fotky na tom pitbiku je 100% jasné,že 80ka či 85ka jí malá bude.

holky a motokros

19.9.2013 v 10:52 | Nahoru | #22
EXC od KTM cim vetsi obsah tim vetsi sranda

holky a motokros

19.9.2013 v 11:14 | Nahoru | #23
Tak třeba u krosek mě vždy nejvíc bavily ostré 125 2T. Tahle kombinace pro mne měla největší fun factor.
A kupodivu nejlíp jezdila Yamaha YZ z roku 89-90. Měl jsem pak i novější, ale nejezdily jak ta stará vrána. Nevím jestli změnili tak výrazně průběh výkonu nebo co s tím motorem udělali, ale tenhle ročník, když se otevřela přívěra byl problém udržet na dvou kolech Pořád po zadním a to mě bavilo
Ale pokud nechceš na trať, tak bych taky volil nějaké lehké enduro.

(reakce na) holky a motokros

19.9.2013 v 12:23 | Nahoru | #24

Sepacek píše: 80ka ti bude podle fotky v profilu malá, 125 4takt nejede a ani mě žádný kros nenapadá ve 125 4T,takže jedině 125ccm 2T,hlavně japonce a vybírej podle stavu a nejlíp po závodníkovi,je pak u tý motorky alespoň trošku šance,že ji servisoval.)Provoz krosový motorky není vůbec levná záležitost a počítej s tím,že koupí to nekončí a budeš peníze sypat dál (zvlášť u starší) Za mě ti můžu z vlastních zkušeností doporučit kawičku 125 (konkrétně rok 06).



Už projíždím inzeráty a pomáli se koukám...stejně budem kupovat až v únoru na narozky..
S penězma je to jasné...právě řeším...nechci ať si koupím starou a pak do ní jen vrážím..jak říkám, peněz moc není..ale počítám, že mě to bude stát ještě hodně no.. přece jen sem si vybrala motorku ne malování
Proto sem si říkala, že 4takt je třeba pro mě lepší jen v tom, že nebudu muset kupovat olej...to že 2takt trochu smrdinká a řve mi vůbec nevadí...asi je to trochu kouzlo jsou trošku ostřejší a určitě by mi stačila 125 protože sme před pár lety měli starší Kawu 250 2t a na tu sem se vážně jen dívala..nevím jestli proto, že jsem ještě na ničem nejezdila, ale bylo mi řečené, že by mě to utrhlo ruce ...a tak teď už se na to dívu trochu jinak

holky a motokros

19.9.2013 v 13:49 | Nahoru | #25
U.K.

(reakce na) holky a motokros

19.9.2013 v 14:48 | Nahoru | #26
Sepacek> nevím jstli po závodníkovi je to dobrá volba..prodává ji většinou, že má novou a u staré už ten repas dělat nebude. Ono stejně koupit kross motorku, tak ji to chce rozebrat a zkontrolovat. Pokud to není od nějakého známého s historií.

Naposledy editováno 19.09.2013 14:49:05

holky a motokros

19.9.2013 v 22:57 | Nahoru | #27
Zorba: Tak samozřejmě ale furt je pravděpodobnost údržby je větší než když koupí jetou rádoby jen do lesa a na louky( v inzerátech se často uvádí jetá hobby),pár takových sem viděl a byly to mrchy dok..ený neskutečným způsobem

1 reakcí na tento příspěvek holky a motokros

26.9.2013 v 14:24 | Nahoru | #28
125 2T nebo 250 4T nad ničím jiným bych neuvažoval. Pořád tu nepadlo nic o rozpočtu na motorku a možnostech případného servisu, což může taky dost ovlivnit celkové náklady. V případě, že máš rozpočet do cca 65 tis tak bych o 4t ani neuvažoval. Rozhodně si při nákupu vezmi někoho kdo tomu rozumí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holky a motokros

29.9.2013 v 22:23 | Nahoru | #29
Michal-#5>
právě ten rozpočet se bude odvíjet asi podle možností...nic nového to asi nebude.. zatím počítám tak do 50tis.. :-/ právě se mi tak naskytlo i pár motorek...ale všechno budu řešit až únor-březen, takže jestli ještě bude, tak Suzuki RM 125, Kawasaki KX 125 nebo 150 Hondu 4t?
Prostě mě nebaví pořád jezdit na čínské potvoře, i když by to klidně mohlo počkat než dořešíme nějaké stěhování a vybavování...ale jsem cvok a chci si i jezdit při výběru určitě nebudu sama...spíš kolem sebe mám samé takové: tož co no...já bych koupil aspoň 400 atd. nebo pravý opak: pane bože, ty si blázen, to není možné, že to vlezeš, napiš závěť já chci malou až nebudeš ... ale chtěla jsem slyšet i názory těch normálnějších a chápavých..ono se většinou má začínat u menších a přecházet na větší, ta čína je 125 4t, ale to se vůbec nedá srovnat s obyč 125 a 2t je zas úplně mazec...ale bojím se toho oleje a přijde mi 4t jednodušší, 2t víc řve..my kolikrát jezdíme aj na tajňačku ale neboj, přemýšlím o tom každý den...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) holky a motokros

1.10.2013 v 14:33 | Nahoru | #30
hany-cka> Pokud máš na motorku 50tis tak jedině 2T 125 a to počítej že s největší pravděpodobností bude potřeba minimálně udělat oleje v pérování možná pouzdra ve vidlicích + pro klid duše sundat válec a podívat se jak je na tom píst a ojnice. Počítal bych minimálně 10 tis rezervu.
Dám příklad, na podzim jsem přivezl yz 250 rok 07, při prohlídce vypadalo vše až na přidřenou přední vidlici a dojetý zadní kotouč v pořádku. V zimě při prohlídce jsem navíc dělal ještě nicasil přepákování a další drobnosti takže to bylo 12tis navíc jen v dílech (práci si dělám sám).
Ideální doba na koupi je teď na jaře jsou motorky už dost přebrané a hůř se vybírá. Ještě bych uvažoval pokud to nechceš na trať nad něčím jako je DRZ 400, což je servisně podstatně méně náročné. Míchání oleje se vůbec neboj je to jednoduchý úkon. 150 Hondu bych z výběru vyřadil, a dodal yamahu yz 125 od roku 05 nahoru (hliníkový rám). Každopádně počítej, že sezóna tě vyjde minimálně na 20-30tis.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist