Jinak mám pár otázek ohledně servisu a tak podobně :
1-Máte taky popraskaný přední světla?Nevíte čím by to mohlo být?
2-Jak ošetřujete řetez?Po kolika km a čím to kdo stříká odmaštuje a tak dále
3-Občas mě popadne nálada na umytí moto,jen se bojím abych to nepoškrábal a bylo to čisté tak co už kdo vyzkoušel za přípravky na plasty,světla,rám a kola-co se vám osvědčilo? a jestli houbičkou nebo čím to provádíte?
4-Vzduchovej filtr obyč x K&N jak velkej je rozdíl a jaká je výhoda toho K&N ?
5-Přední světla-zdá se vám že dostatečně svítí nebo někdo zkoušel xenon sadu nebo něco podobného?
2. 200-500km ...dohledej si na foru tema ktery se mazadlama zabyva, je uzivam Xeramic White Chain WAX - skupenství podobný nivea krému - tj nelepí bordel ani neodlétává
3. motor čističem na motory od Stihl (nastříkám, nechám, opláchnu) , brzdy ščistič na berzdy od BERNERa http://www.kovonast...d-BERNER-500ml.html, plasty jsem dojebal...holt Wapka neni ideál
4. KN má větší průchod vzduchu a dá se prát (vypláchneš vodou, necháš uschnoout a nastříkáš olejem k tomu určeným) - obvykle spolu s otevřeným výfukem a ideálně powercommanderem - použití KN filtru je u každý motky trochu jiný ... tj tohl eber s rezervou...já KN a otevřený výfuk mám a po 40tis km se zdá že je vše ok -ALE NEMAM TVUJ MOTOR
5...nemam SV
čus
Naposledy editováno 21.09.2013 14:51:39
1 reakcí na tento příspěvek Pár servisních a provozních otázeček
2- po ujetí 1000km vyčistit petrolejem a druhý den až vyschne tak stříknout http://www.rommar.c...ml-aerosol/d-77192/, perfektně drží a nešpiní zadní kolo
3- neřeším meju 3x do roka
4- rozhodně K&N, dej si před pusu papír a nadechni se, pak si jel přes pusu třeba tričko a hned to půjde lépe. Obyčejný je papírový a K&N je z prodyšné látky. ( i motor potřebuje dýchat)
5- xenon je vždy xenon ten halogenem nikdy nenahradíš!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
5) SV svítí dobře, nemá cenu tam cpát xenon a oslňovat všechny kolem(čest těm, co používají alespoň Rkové verze výbojek).
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
Co se týče xenonu, jak často jezdíš v noci na mašině? Co třeba natočit parabolu mírně dolů . Stačí u všeho jen trochu přemýšlet. Pokud píše, že SV svítí na píč.... tak asi moc spokojen není
Naposledy editováno 21.09.2013 20:04:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
CZDC1 píše: Fidži_CZ> měl si někdy v ruce K&N filtr? Nejspíš ne, takže tvůj příspěvek je úplně mimo
Touto logikou by asi nejlépe vycházelo náporové sáni bez filtru - proč to jen sakra všichni nepoužívaj???
CZDC1 píše: Fidži_CZ> měl si někdy v ruce K&N filtr? Nejspíš ne, takže tvůj příspěvek je úplně mimo
Co se týče xenonu, jak často jezdíš v noci na mašině? Co třeba natočit parabolu mírně dolů . Stačí u všeho jen trochu přemýšlet. Pokud píše, že SV svítí na píč.... tak asi moc spokojen není
SRRY ale kecy typu "motor musí dýchat" spíš hovoří proti tobě - filtr vzduchu ti nejen zadrží bordel ale hjeho prostupnost má vliv na směs - takže "motor sice musí dýchat" ale více neznamená lépe - motor musí být především vyladěn a pokud není je to špatně
Takže Fidži 1 : 0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
2 reakcí na tento příspěvek Pár servisních a provozních otázeček
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
SystemofaSuzuki píše: Mám laděný výfuk to jen tak k tomu K&N filtru.a rozdíl mezi K&N filtrem a BMC je jaký?nebo to je to samé?
rozdíl ve výrobci, pokud by jsi měl otevřený výfuk, platí co jsem psal výše - buď to pojede nebo budeš mít s KN chudší směs a bude to třeba řešit - stříkačky to do jisté míry kompenzují nebo se dovybaví powercommanderem, karbce se řeší přetryskováním ...pokud je to třeba ,... u chudé směsi dochází k různým nešvarům, ale to ti popíšou zalejší (assasin a spol ) - tuším podpalování ventilů...nejsem zas tak do hloubky v obraze a nechci tu psát nesmysly. mám stříkačku , trochu se změnila charakteristika motoru, občas si vystřelí a asi maličko stoupla spotřeba ale motoru to neublížilo (dle servisu) - mam na tom najeto přes 40tis takže by se mělo případné negativum bohatě projevit.Fidži_CZ píše: CZDC1> 4) Zkus si narvat do huby tričko a taky se nenadechneš. Argument jak svině Pokud nemá nic jiného upraveného, tak to je zbytečnost.
5) SV svítí dobře, nemá cenu tam cpát xenon a oslňovat všechny kolem(čest těm, co používají alespoň Rkové verze výbojek).
Bereš mě to z huby von ten papírovej je úplně na piču, já jsem ho vyhodil a dal tam jen síťku na muchy a teď to dejchá jedna báseň. A štyrycet koní navíc
CZDC1 píše: FishX3> osobní zkušenost s použitím K&N i bez ostatních úprav je pozitivní. Nikdy jsem nezažil znatelnou změnu spotřeby nebo dokonce větší opotřebení dílů motoru. Znáš snad nějaký negativní vliv K&N??? Rád si to poslechnu a na tvé doporučení přestanu používat.
myslím že jsem to popsal dost jasně, mimo jiné že je to o motoru a dalšáích komponentech takže hláška "mně tio nic nekurví" tu nic neznamemá - pokud chceš detailnější rozbor, dohledej si je tu vcelku čisté vákno které jsem pro tento účel založil a kde se vyjádřili poměrně dost znalí lidé
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
CZDC1 píše: FishX3> osobní zkušenost s použitím K&N i bez ostatních úprav je pozitivní. Nikdy jsem nezažil znatelnou změnu spotřeby nebo dokonce větší opotřebení dílů motoru. Znáš snad nějaký negativní vliv K&N??? Rád si to poslechnu a na tvé doporučení přestanu používat.
Co myslíš tou pozitivní zkušeností konkrétně? Negativní vliv K&N je převážně v tom, že nedosahuje tak kvalitní filtrace bordelu jako samotnej papír - a navíc je v průběhu svý životnosti (rozuměj po čerstvým naolejování) je prostupnost proměnná - nejlépe začíná filtrovat, až když je trošku přicpanej. Navíc konkrétně K&N filtry nejsou z hlediska kvality žádnej velkej unikát - image vytvořená reklamou a mohutným sponzoringem.
Další problém, který se ti Fish snažil naznačit je to, že každá motorka na vložení filtru zareaguje jinak. Neber to nijak zle, ale ta tvoje stará vrána už to s těma zemědělskejma vůlema samozřejmě překouše líp než moderní moto...
CZDC1 píše: Fidži_CZ> měl si někdy v ruce K&N filtr? Nejspíš ne, takže tvůj příspěvek je úplně mimo
Co se týče xenonu, jak často jezdíš v noci na mašině? Co třeba natočit parabolu mírně dolů . Stačí u všeho jen trochu přemýšlet. Pokud píše, že SV svítí na píč.... tak asi moc spokojen není
Jinak s tím xenonem si mě rozesmál. Kdyby to bylo tak jednoduché jak si myslíš, tak ho mám taky. Ale jelikož je mi známá rozptylová charakteristika a odlišné ohnisko, tak se ti můžu asi jen vysmát
Naposledy editováno 21.09.2013 21:25:59
CZDC1 píše: FishX3> osobní zkušenost s použitím K&N i bez ostatních úprav je pozitivní. Nikdy jsem nezažil znatelnou změnu spotřeby nebo dokonce větší opotřebení dílů motoru. Znáš snad nějaký negativní vliv K&N??? Rád si to poslechnu a na tvé doporučení přestanu používat.
Opotřebení dílu měříš podle ucha nebo si to měl i rozebrané? A po kolika kilometrech?SystemofaSuzuki píše: Mám laděný výfuk to jen tak k tomu K&N filtru.a rozdíl mezi K&N filtrem a BMC je jaký?nebo to je to samé?
Měl jsem stejný motor a s laďákem a K&N to už chtělo PowerCommander. Chvíli jsem to zkoušel a nakonec jsem vrátil papírák.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár servisních a provozních otázeček
Nicméně osobně jsem ho používal v osobáku, nájezd 90tis. bez jakéhokoli problému. A nejsem zrovna člověk co jezdí stylem ,,hlavně ať mi nestoupne spotřeba´´ motoru sem dal jen to nejlepší a taky sem z něj to nejlepší vymačkal . Vyšší propustnost bordelu? s tím mohu souhlasit, ale bohužel sem ten nepříznivý vliv nějak nezaznamenal.
Fidži_CZ - odpověděl sis sám (bez dalších úprav, krom pratelnosti a nižší filtrační schopnosti) Možná by sis mohl projít toho kluka profil co k dané moto má uvedeno a na čem pracuje.
Možná bys ten xenon měl přeci jen zkusit , půjčit někomu moto a pak jet proti němu zda tě to bude opravdu oslňovat. (pokud seřídíš parabolu, tak neoslníš) a malá vsuvka kolik procent z tvého nájezdu na mašině se odehraje v noci? Předpokládám, že ve dne nikoho neoslníš ten kluk má roční nájezd 4 600km. Není to řidič s povolání, co se živí rozvážením lidí večer z hospody na moto .
1 reakcí na tento příspěvek Pár servisních a provozních otázeček
FishX3 píše: rozdíl ve výrobci, pokud by jsi měl otevřený výfuk, platí co jsem psal výše - buď to pojede nebo budeš mít s KN chudší směs a bude to třeba řešit - stříkačky to do jisté míry kompenzují nebo se dovybaví powercommanderem, karbce se řeší přetryskováním ...pokud je to třeba ,... u chudé směsi dochází k různým nešvarům, ale to ti popíšou zalejší (assasin a spol ) - tuším podpalování ventilů...nejsem zas tak do hloubky v obraze a nechci tu psát nesmysly. mám stříkačku , trochu se změnila charakteristika motoru, občas si vystřelí a asi maličko stoupla spotřeba ale motoru to neublížilo (dle servisu) - mam na tom najeto přes 40tis takže by se mělo případné negativum bohatě projevit.
Jen k té chudé směsi:motor se víc hřeje,hrozí podpálení ventilů.
ANO s KN jde motor lépe do otáček ale pokud není úprava i na výfukovém systému tak si to nebude rozumět,tedy úprava zbytečná.Ono totiž sladit průtok sání s průtokem výfuku je celkem oříšek i pro konstruktéry.Tak asi nebudou žádný lamy a mají to udělané tak aby to fungovalo co nejlépe.Co je pro motku nejlepší si myslím ví nejlíp výrobce, který doporučuje to či ono.Měl jsem možnost se motat kolem ladění motoru pro Škodu 130 RS kde zrovna ladili sání vs výfuk.Měli nato tři sací potrubí o různých délkách osazené stejnými karburátory + pět výfuků kde mezi svody a tlumičem byl mezikus pro proměnou délku.Motor namontován na motorové brzdě.
Pokud by nějaký výrobce udělal sadu na konkrétní moto, tedy sání+otryskování karb.+výfukovou soustavu tak OK.V opačném případě je pravděpodobnější ztráta výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek Pár servisních a provozních otázeček
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |