Jelikož jsem jezdil s kamarády a dělal doslova kktiny vím a připouštím každá sranda něco stojí a také za blbost se platí i přesto vše se člověk někdy zachoová jako malý fagan to už máme prostě každý v sobě.
Zpět k věci při rozjezdu na 1 pro rychlou akceleraci vytáčel okolo 10-11 pří přeřazení omylem samozřejmě mojí blbostí zařazen Neutrál tudíž v tom všem zmatku a nezaregistrování i plný plyn takže vylítnutí do omezovače v něm to chvíli bylo hned jak jsem to zpozoroval šla těžká pravá ruka pryč.Pochopil bych to,ale tento případ se za celý den opakoval minimálně 4x teď si to vše s nečistým svědomím akoráde vyčítám.
Učím se autoelektrikářem nějakou praxi za sebou mám,ale prostě mašina a auto v podstatě na stejném principu,ale zas na druhou stranu úplně někde jinde a ve mě zůstává největší obavy zda jsem z moto nemohl něco udělat pístní kroužky,vačka,podpálení ventilů na moto jsem v pořádku dojel a při plném plynu se chovala pořád stejně jako předtím jen bych vás chtěl poprosit zda by jste mě nějak konkrétnějc nenasměřovali čím začít pro záruku,že je vše v pořádku na co se přesně zaměřit.Jedná se o Honda CB600F Hornet,narážky tipu nauč se řadit a pod vím a připouštím je to moje chyba tak je prosím odpuste Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
Ale člověk je takovej otloucitnej je to moje první mašina není to ani 4 měsíce co mám papíry a zhruba 20 dní co mám mašinu doma.
Nn tipuji to tak na 2-3 sec víc ne možná i míň kámen úrazu je,že v poměrně dost odhlučněné helmě jsem déle zaznamenal až při plném plynu a žádné akceleraci.
Další věc je,že je motorka nedávno seškrcená na 35 KW (Doraz na plynu) takže se také chová o dost jinak. Dobře Pánové Děkuji moc Doufám,že to tak bude zítra ihned vyzkouším :) když se člověk musí někdy chovat jak malej debílek no jo machry machry pak to takhle dopadá.
1 reakcí na tento příspěvek Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
Právě,že ne ihned jsem přibrzdil a až při nějaké 10km rychlosti zařadil za jedna na vlastní kůži vím co to dělá pří zařezení za 2 z neutrálu poměrně nehezký zvuk :/ Kdo zná z vlastní zkušenosti moct dobře vím o čem mluvím .I celkově mi ten přechod z 1 na 2 přijde dost hlučný
1 reakcí na tento příspěvek Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
U mě je to právě také něco jiného jelikož už od předchozího majitele tam jsou koncovky rovnou dvě dost lidí na to kouká jako tele na vrata 6 ka Hornet a dvě koncovky proto jak debil furt přeřazuji strašně mě rajcuje ten zvuk při podřazení jak to jakoby zabublá a jemně blafne takovej ten zvuk když máte nespálenou směs.
Každopádně omezovač pro mě stále je zlým strejdou s destruktivními účely.
Zarážku bych odmontoval rád bohužel je ve velkém TP zapsání jak změna o změně KW tak číslo blomby která je k dorazu plynu přidělána jinak jelikož jsem začátečník tak mi to bohatě stačí je pravda asi bych lhal,že občas by se sem tam hodilo více výkonu každopádně pro člověka co nemá ani 4 měsíce papíry na to motorku bohatě dostačující.
Kamarádka je bohužel šťastně zadaná také mě to sere takže co se týče míchy myslím,že jsem na tom podstatně hůř :D
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
2 reakcí na tento příspěvek Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
Tudíž bych byl v klidu, ale chápu tvé obavy Začínám taky, pohybuju se do to 5000 ot a nedělá mi dobře ani 130kmh na šestku, kdy to točí asi 7 000ot :D - si řikám, že už je to moc a chci řadit sedmičku pokaždý :D
- pri sprintech tam obcas N spadne kazdymu, to je normalni
- omezovac je v takovych otackach, aby to ochranilo motor
- omezovac na N nemusi stihnout zastavit otacky vcas (proste to jeste preleti kousek nad ty otacky omezovace), to je pravda, ale na chvilinku by to nemelo vadit, je tam urcite rezerva jeste
ja radim podle zvuku omezovace, ted sem mel pucenyho Monstera 695 a tam ani jinak radit neslo, aby to jelo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
Rebel83 píše: Pár vteřin v omezovači stroji neublíží
Já teda moc outlocitnej nejsem, ale tohle je fakt kokot!!!!
Rebel83 píše: Pár vteřin v omezovači stroji neublíží
Ten motor je sam o sobe v pohode, ale tim, ze se neuchladi vyfukova soustava, tak se zacne prehrejvat i motor asi od vejfuku a chladic s vetrakem zrejme nema sanci. V tomhle pripade pokud neco nechytlo od vyfuku, tak se vyfuk vymeni a nemuselo se nic jeste stat. Zalezi asi na teplotach v motoru.
Ostatne po 3min co mi bezela ZX9R na sytic mela svody uplne do ruda a to bezela jen na zvysenej volnobeh.
Naposledy editováno 20.09.2013 12:19:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
PetrA3 píše:
Tudíž bych byl v klidu, ale chápu tvé obavy Začínám taky, pohybuju se do to 5000 ot a nedělá mi dobře ani 130kmh na šestku, kdy to točí asi 7 000ot :D - si řikám, že už je to moc a chci řadit sedmičku pokaždý :D
Tak se nauč jezdit, nebo si kup slabší motorku.. Takovejch exotů, který se bojej vytočit motor na provozní otáčky sem potkal dost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pří řazení z 1 na 2 omylem zařazen Neutrál
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |