po dlouhé době spokojeného ježdění se začala u mojí virážky projevovat závada. Při jízdě začala sama od sebe zdechat a střílet do výfuku. Byl nejspíš zacpaný karbec, tak sem ho rozebral, vyčistil a složil. Bohužel sem ho nějak rozšteloval, či jsem tam udělal nějakou jinou chybu, protože ted mi motorka po nastartování jede normálně, ale po cca 3km chcípne a dál jde nastartovat jen na sytič. Při přidání plynu okamžitě zdechne.
Svíčky jsou bílý jak popel, chudá směs. Pomáhá když pak svíčky v místě jiskřiště očistím, pak ujedu další 2-3km a zase to chcípne. S jehlou sem nehejbal. Nemá někdo servisní manuál ke karburátoru? Případně nenapadá vás ještě jinej důvod?
Díky
Váš Hipík
1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs, po 3km zdechne
2 reakcí na tento příspěvek Chudá směs, po 3km zdechne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
Chapadlo píše: Hipuku, co to kurva je v ty profilovce?
Ty nevis ze prvni karburator k HD vzniknul z plechovky od piva ??? se holt insporoval, ale pridelal to na spatnou stranu valce
Edit: by me tedy taky zajimalo co to vlastne ma byt
Tady bude jeste veselo
Naposledy editováno 17.09.2013 16:24:07
1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs, po 3km zdechne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
Základem byla Yamaha Virago, ale moc z ní toho nezbylo. Původní je jen motor, přední část rámu, sedlo, přední blatník a kola. Zbytek jako nádrž, výfuky, přední vidlice, brzdovej třmen, kotouč, zadní blatník a světla jsou sice z jinejch motorek, ale jako celek to ladí perfektně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
gugo píše: Ty nevis ze prvni karburator k HD vzniknul z plechovky od piva ??? se holt insporoval, ale pridelal to na spatnou stranu valce
Edit: by me tedy taky zajimalo co to vlastne ma byt
Tady bude jeste veselo
Z plechovky od rajčat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
1100Virago píše: Hippieguy: Než začneš zbytečně vrtat do šroubu volnoběžné směsi, jak někteří radí, zkontroluj palivovou cestu. Někde to máš přicpané, benzín ti přitéká pomalu a nestíhá doplňovat plovákovku. Tím pádem ti v ní pomalu klesá hladina, ochudí se to a začne střílet a zdechne. Takže možná znovu rozebrat, vyčistit, zkontrolovat, jestli volně chodí zavírací ventil (máš jehlu správně nasazenou na plovák?), profouknout hadičky a kohout.
Tak to první čištění jsem musel provést potom, co sem zkoušel jezdit na E85 a asi to uvolnilo nějakej bordel z nádrže, co to ucpal.
Ještě jednou ho vyčistim a mrknu na tu hladinu. Ale když teda ujedu těch pár km a motorka se zastaví, tak mam v plovákový komoře ještě benzín. Když povolim odkalovací šroub, tak mi to teče ven.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
Ale jak Tě známe, radši do toho nevrtej a dej to někomu, kdo tomu opravdu rozumí. A příště jezdi na předepsané palivo a jakékoli experimenty si odpusť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
Díky za radu, na čerpadlo se podívám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
Hippieguy> Pro provoz na líh obecně musí být směs o dost bohatší, než směs benzin-vzduch, takže je nasnadě, že to bylo chudé. To by se musel karbec zcela přestavit, přetryskovat, vyměnit ty gumové prvky a stejně se to nevyplatí (mám někde zahrabané číslo SM, kde testovali nějaký Ford uzpůsobený už z výroby na E85 a ukázalo se, že se to oproti benzinové verzi vyplatí až po ujetí snad 600000km - nevím přesně, musel bych to najít).
Jinak, jak psal gugo, mohlo to klidně rozpustit nějaký bordel, takže nádrž dolů, vypláchnout, vyfoukat, sundat a profouknout všechny hadičky, čerpadlo rozebrat a vyčistit.
Nebo (a s tím natankováním E85 to nemusí souviset) Ti také mohla nakonec rupnout hadice podtlaku, nebo je v čerpadle netěsnost na straně membrány, kde je podtlak. Pak čerpadlo pochopitelně fungovat nebude, nebo jen slabě (a sáním falešného vzduchu přes netěsný podtlak se směs dále ochuzuje).
J.M.K.: Ale Hipík má XV125 a tam, pokud mne paměť nešálí, elmag. čerpadlo není. Je hnané podtlakem jako u Wartburgu.
Dobrá připomínka. Přiznám se, že tyhle malorážky s řetězem znám jen z rychlíku a celkem mě překvapilo, že taky mají čerpadlo a ne jen samospád.
Každopádně se odborná veřejnost shoduje, že problém není v seřízení karburátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs, po 3km zdechne
1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs, po 3km zdechne
Hovado holt zůstane hovadem. Ješte rám vyztužit násadou z koštěte a jsi tam kdes byl s V.D.O.
Neřeknu když se u pumpy někdo přehmátne,ale záměrně si do svýho mazlíka natankovat něco jinýho jen abych skusil jak to pojede
Příště skus naftu vole
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago | vaclav11 | 15 | 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77 |
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago | Zachovalj | 3 | 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM |
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago | Tenjebonamotorke | 1 | 21.3.2024 v 16:48 Rick_James |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |