popřípadě jaký jsou nevýhody ?
Díky
Byl tam hodne rozsahlej vycet co vse krome cisel se na evidencni kontrole ma prohlidnout a jak bylo napsane. Pokud bude delat svoji praci poctive tak neprojdes.
zalezi na koho narazis.
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola s výfukem bez homologace
a když by mě stopovali páni policajti tak by byl nějaký problém ? nebo ty s tím nemaj nic společnýho ?
Naposledy editováno 05.09.2013 22:16:48
Policista tě může poslat na STK pokud se mu něco nelíbí. Ještě jsem neslyšel, že by to kdo použil, ale když budeš dělat s laďákem bordel o půlnoci po městě, narazit můžeš...
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola s výfukem bez homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola s výfukem bez homologace
XTeZeto píše: si na tu evidenčku zavolej.
Dobrý den, mám nehomologovaný výfuk, můžu se stavit a dáte mi bez problémů evidenčku, popř. stk?
A to mi laďáky nevadí, sám jsem byl na STK s naprosto očividně vykuchaným výfukem, vše v pohodě. Jinde jsem se zase musel hádat kvůli blinkrům, které homologaci mají, ale technikovi přišly moc malé a špatně vidět... a to už fakt podle mě kus debila byl
And píše: Dobrý den, mám nehomologovaný výfuk, můžu se stavit a dáte mi bez problémů evidenčku, popř. stk?
ale hovno.Prostě se zeptá co je nutný k té evidenče doložit a jestli je potřeba mít motorku ve stavu jako by šel na STK,že ji třeba koupil a chce ji teprve renovovat.Edit - hlavně jim to do haly dotlač a nestartuj , na evidenčce po mě nikdy nastartovanou mašinu nechtěli
Naposledy editováno 06.09.2013 09:28:05
http://www.stkjanov....l=evidencni-kontrola
o výfuku, blinkrech a jiných drobnostech tu není ani zmínka!
1 reakcí na tento příspěvek Evidenční kontrola s výfukem bez homologace
Tam se kontroluje typ motoru, VIN na rámu, barva a rozměr pneumatik, nic víc.
Na STK. Většinou přijedeš k budově STK. TAm můžeš dojet bez větších efektů. Pak to většinou zaparkuješ růčo do nějaký haly, kde kontrolujou, jestli ti to bliká, svítí, troubí, kryt řetězu je zajímá, rozměr pneu a VIN.
Pokud výfuk netvoří jen lešenářská trubka, na 80% nebude nikoho zajímat "E" na tlumiči.
Pak dostaneš známku, protokol a TP a můžeš to hrdě+ natočit a hurá pryč...
Nic neboj vlka a zajeď tram,
Maty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola s výfukem bez homologace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola s výfukem bez homologace
XTeZeto píše: mbrj>
na ST mám, teda homologavaný, ale na můj vkus uřvaný Sebring, který
byl vyrobený přímo na ST. Je na něm značka homologace E0.
Ale pokud tam je originální výfuk, tak tam žádné "E" není, ne ????
Alespoň na předchozí moto XF 650 Freewind jsem na originální koncovce
nic nenašel....
Maty
No a pak si nechal ukázat, kde je novej rozměr napsanej a prošlo to