Suzuki GS 500. Mám jí od začátku června. Do dneška jsem najel cca 6,000 km. Jezdím pořád
Bohužel mi sem tam připadne jako bych za sebou táhnul na laně traverzu. Určitě nemůžu
říct že jsem vyježděnej. Jezdím dynamicky, avšak řekl bych bezpečně. Můj sen byla dycky
silniční sportovní kapotovaná barevná a čím víc barevná tím líp Cca za 3 týdny mám v pálnu koupit něco jiného. Názory mojich známých se dosti rozcházejí. Jeden mi tvrdí, jdi klidně do litra, druhej zase neblbni kup jen 600. Tak bych chtěl slyšet taky něco od vás.
Díky Petr
A tím malým rozdílem objemu 500ccm a 600ccm se nenech zmást, rybíz5 to napsal dobře. GS500 (487ccm) má 45k, kdežto čtyřválcová YZF-R6 (599ccm) 118k a krom toho čtyřválcový motor se chová úplně jinak, takže je to úplně jiné kafe. Asi jako, když porovnáš Trabant a Mazdu 626 2.0 Coupé.
Také pozor na to, že čtyřválcový motor je i o dost "vlídnější" než vidlicový dvouválec, natož v litrovém objemu (třeba TL1000). Pro začátek je rozhodně lepší čtyřválec, jako třeba YZF-R6, GSX-R600, nebo ZX-6R.
Na litrovou motorku s výkonem přes 160k je v Tvém případě ještě hodně brzo.
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál po GS 500 ... ??
Ale máš pocit že jsi na té 500vce po 6000km vyježděný? Už ji umíš skvěle ovládat? Že už tě nebaví?
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál po GS 500 ... ??
2 reakcí na tento příspěvek Kam dál po GS 500 ... ??
2 reakcí na tento příspěvek Kam dál po GS 500 ... ??
Takže,pokud bude peněz,tak Bandit 1250 N,SV 1000 N,BMW 1150 800 ..
Pokud to bude horší,a to asi že ano.Tak potom Bandit 650 N a pak jakákoliv šestka.
Jediné,co požaduji,je aspoň nějaký úložný prostor pod sedlem.Protože kamarád má GSR 600 a pod sedlo dá s bídou lékárničku.
Hafuša píše: Ahoj.Také jsem o tom přemýšlel.Přestoupit na vyšší objem budu muset,protože kámoši také přestoupily (už dááááááávno,mají trošku víc penízků než já) a já za nima vlaju jako ......Nehledě k tomu,že často jezdím i se spolujezdcem a to už fakt nejede.
Takže,pokud bude peněz,tak Bandit 1250 N,SV 1000 N,BMW 1150 800 ..
Pokud to bude horší,a to asi že ano.Tak potom Bandit 650 N a pak jakákoliv šestka.
Jediné,co požaduji,je aspoň nějaký úložný prostor pod sedlem.Protože kamarád má GSR 600 a pod sedlo dá s bídou lékárničku.
Ve tvém případě bych se na bandasku 650 vykašlal a šel bych do FZS600 ,když už teda šestku.V podsedláku místa víc než dost a hlavně je silnější jak Bandit 650.
EDIT:písmenko
Naposledy editováno 31.08.2013 10:10:10
3 reakcí na tento příspěvek Kam dál po GS 500 ... ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál po GS 500 ... ??
shewcza píše: Skok z gs500 na jakoukoliv i nesportovní šestku, bude pro nevyježděného týpka,kterým bezpochyby jsi, skokem velkým. Gs nejede ani když fouká dobrý vítr
Ale na 50/90/130 to bohatě stačí
Já bejt dnes Tebou,určitě bych si nechal GS 500,jak psal nahoře "Vendous"...,protože až budeš vědět,že chceš svou "holku" vyměnit,nebudeš mít potřebu se někoho ptát a půjdeš do tý,která Tě chytne.
Tak good luck
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál po GS 500 ... ??
Slack píše: kubacech> Ale nezapomínej, že motorku si nekupuješ ani kvůli holkám a ani kvůli otáčení dalších motorkářů na silnici. Ta je pro radost, to je koníček, od kterýho jentak nejde odejít.
Tak to konkrétně od Tebe skutečně sedí jako p*del na hrnec.
shewcza píše: Skok z gs500 na jakoukoliv i nesportovní šestku, bude pro nevyježděného týpka,kterým bezpochyby jsi, skokem velkým. Gs nejede ani když fouká dobrý vítr
To pak stačí na chvíli přesednout na něco slabšího Po letech na GS500 jsem přesedla na 250 enduro, když jsem pak znova jednou sedla na pětikilo, připadlo mi, že jede jako ďas
Jezdi v klidu eště na tom pulitru, určitě ti nic neuteče a předčasnym přestupem na silnější motorku si můžeš koledovat o nějakej malér (ale taky nemusíš)
S 6ti kilem si udržíš obratnost 5ti kila a výkon se ti bez problému zdvojnásobí. nechodil bych asi do úplných SS typu R6, GSX-R apod...spíš něco ve stylu fazera6.
Jinak dvouválce jako SV650, ER-6n/f jsou pořád hodné. Čtyřvál není nutný pro začátek.
Najdi někoho, kdo ti pujčí stroj, nebo si zajdi k dealerovi a pujč si pár stovek stroj na testovací jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál po GS 500 ... ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál po GS 500 ... ??
shewcza píše: Skok z gs500 na jakoukoliv i nesportovní šestku, bude pro nevyježděného týpka,kterým bezpochyby jsi, skokem velkým. Gs nejede ani když fouká dobrý vítr
S první větou naprosto souhlasím.Ale!!!! Pak už se musím GS zastat.Pokud jedu sám.Stovka je tam hned.Do 120 zrychluje velmi dobře.Dále cestovní rychlost například na dálnici 120-140 není problém udržet.Pak ještě dále zrychluje,jen je to již pomalejší a začíná se trápit.Holt "jen" 33 kw.To celé při potřeba 4 liry na 100.
Naposledy editováno 31.08.2013 20:38:40