Díky za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Jsem právě myslel, že pravidelné cvakání jsou ventily, tak jsem je nechal udělat. Na jednom dokonce nebyla žádná vůle a podložka se musela dost brousit.
Nepravidelné klepání jsem přisuzoval rozvoďáku, který už byl při přeměření za servisním limitem udávaném v manuálu.
Bohužel ani jedno nepřestalo. Cvakání prý bude patrně pístní čep, ale že to není žádná velká funkční závada, která by se musela hned řešit
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
Motorek už sem měl habaděj a olej mi baštily jen ty, který byly opravdu úplně v prdeli. Jedna si vzala tak 3 decky na 700km s tím, že měla fakt dost najeto a trápil sem to v terénu. Druhá si vzala litr na 600km a ta měla ve válci schod asi jako obrubník ... Obě sem prodal zoufalcům podobným vám, kteří o tý spotřebě věděli (řekl sem jim to).
Tohle je celý to kuzlo internetu, kde se blbnou lidi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
to že ty jsi motor co žere olej nikdy neviděl neznamená že neexistuje... Znám nejednoho dědečka co žere olej už od výroby a přejíždí životnost už potřetí!!!
teď začni s písničkou, že automobilové motory jsou něco jiného než motorkové prosím!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Jeslti Ti v motoru jasně zvoní, jako od vylágrovaných šálů, tak už jsi jej měl dávno rozebrat a zrepasovat.
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
Ale je to studený motor, takže ty nepravidelné rány tam ještě nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Klidně by to mohly být vyběhané "domečky" jedné z vaček (nebo obou), ale jestli se po prohřátí motoru přidá i nepravidelné "cinkání" (ne, cikáni se Ti do motoru opravdu nevejdou - narážka na "slovní hříčku", jaká se v posledních dnech na fóru objevuje), tak to spíš ukazuje na tu vůli na čepu. Každopádně bys neměl motor dál pokoušet, vyndat z rámu, rozebrat, změřit všechny vůle a uvidíš, na čem jseš.
E: Každopádně, měl jsem r. 2003 a r. 1994 (evidentně daleko více vyběhaný) a co si pamatuju, tak ani jeden z motorů takovýmto způsobem nezvonil.
Naposledy editováno 27.08.2013 22:02:53
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
Ale ty domečky je možné, že to dělají, protože to začalo když jsem tam dal jiné, protože v původních jsou servané závity na kterých drží víko ventilů. A horší, než 3 ze 4 servaných závitů na domečcích je že dokonce v hlavě jsou 4 z těch 8 na kterých drží domečky taky stržené.
A když jsem vypouštěl olej, tak s ním mi vytekla špona odpovídající závitu M14, takže mám strach co tam najdu.
E: musím nechat udělat helicoil a dát tam zpátky originální.
Naposledy editováno 27.08.2013 22:08:28
Klepání začalo po výměně domečků - tím pádem na 99,9% to bude tím a hlavně, máš nějakou jistotu, že ty "nové" domečky nebyly vylágrované? když to tak tady vidím, "chcačky nechcačky" mi to vnucuje myšlenku, jestli bys neměl lepší sehnat si jiný motor a tento si nechat na díly, jelikož aby nakonec pořádná a poctivě provedená repase motoru Tě nevyšla dráž, než druhý motor.
Zase ale na druhou stranu koupit jiný motor znamená vždy určité riziko "zajíce v pytli".
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
To je nevýhoda těch GS. Každý si to kupuje na začátek, někdy ani olej nevymění, rok si pojezdí a motorku prodá dál. A potom z toho teče skoro vazelína.
Nevymlátí se i ta hlava s jiným domkem? Aby to potom nebylo úplně stejné i s tím originalním.
Naposledy editováno 28.08.2013 06:20:09
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
2 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
PS: maximální spotřeba oleje u aut/motorek v manuálu se udává, aby nedocházelo ke zbytečným reklamacím. Vždyť škodovky maj povoleno litr na tisíc a to určitě Ok není
Ad video - podle mě to vačky nejsou, můj názor
E: každopádně koho baví na dovolenou s sebou tahat 2-3 litry oleje, tak no problém
Naposledy editováno 28.08.2013 12:17:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
mi_psi píše: Vždyť škodovky maj povoleno litr na tisíc a to určitě Ok není
tak to se dá Policejní Octavia RS si vezme 0,6l na 1000 Proto mají v kufru kanistr s olejem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
Je rozdíl mezi tím, když ti motor žere olej pořád, případně se jeho žíznivost lehce zvyšuje, nebo když nežere vůbec a najednou začne žrát hodně tos ty ale v diskuzi nerozlišil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zašroubovat nebo zasunout
kubacech píše: tak to se dá Policejní Octavia RS si vezme 0,6l na 1000 Proto mají v kufru kanistr s olejem
Policejní RS? Něco sem zaspal?
kubacech> Tak když bys motor poctivě opravil, pak dobře udržoval a totéž zbgytek motorky, tak ta motorka bude jezdit třeba i za 50 let. Na rozdíl od těch čínských parodií.
Je to ta přední vačka. Ale vůle není v domečku, ale mezi domečky. Je tam vymlácená vymezovací podložka a lítá to doleva a doprava.
Takže sehnat vymezovací podložku, nechat udělat helicoil do starých domečku a v zimě vyřešit cvakání.
1 reakcí na tento příspěvek zašroubovat nebo zasunout
Ale jestli je skutečně vůle i na ojnici, tak s tím bys jezdit neměl. Aby od těch nárazů nakonec ojnice nerupla a neměls motor zralý do sběru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |