paolo_novy Přidat reklamu

Téma: neradi
26.8.2013 v 00:58
Zdravim potreboval bych prosim poradit.Vymenili jsme olej a po vymene nejde zaradit zadny rychlostni stupen,je tam rychlost a nede s tim nic delat prosim o radu moc dekuji.

neradi

26.8.2013 v 23:48 | Nahoru | #1
naka kravyna,po vymene oleje nejde zaradit?skus pootočit kolem,pokud nepujde povol prave viko,sundej spojku,a skus to..

neradi

27.8.2013 v 02:19 | Nahoru | #2
Ta Huska určitě bude mít nějakou aretaci, nepovolil si při vypouštění první místo vypouštěcího šroubu nějaký menší s pružinkou nad ním?

1 reakcí na tento příspěvek neradi

27.8.2013 v 12:43 | Nahoru | #3
Zdravim panove,ano presne tak vypustil jsem olej obema srouby.z vypustaku vyteklo malinko oleje a s toho druheho uz pak hodne.a byl tam sroub s pruzinou a vcera jsme na to prisli ze to je tim.povolil jsem ho a radi.ale je povolenej kdyz ho utahnu tak opet neradi.jeste nejaka rada a take po vymene zacala hrozne hulit.

(reakce na) neradi

27.8.2013 v 14:36 | Nahoru | #4
marcopolo28>

Nejspíš si ztratil od jednoho šroubku těsnění respektive podložku.

Nenatekl ti olej nějakým způsobem do vzduchového filtru? Nenaklápěli jste motorku nějak extrémně?

Nic méně se na vzducháč podívej, aby si měl jistotu, že není plná oleje.

neradi

27.8.2013 v 14:43 | Nahoru | #5
nad pružinkou je mala koule

neradi

28.8.2013 v 09:01 | Nahoru | #6
když nejsou koule, neřádíš. .... ehm, "neřadíš".

Naposledy editováno 28.08.2013 09:01:28

neradi

28.8.2013 v 10:01 | Nahoru | #7
ja nemam vzduchovej filtr jem sitko.ano to vim ze je tam pruzina a koule to je vse v poradku ale kdyz to utahnu tak neradi a kdyz povolim radi krasne.mechanik rekl 4-5 rychlostni stupen a utahovat a utahovat a zkouset radit a dokud to pujde tak utahovat.utahuju a kdyz uz to zacne jit trsoku ztuha radicka lehce povolim a radi krasne ale sroub je vytocen a z toho mam strach aby se nepovoloval a tetekl z nej olej.je tam docela rezerva na utahnuti nadoraz.myslite treba medenou podlozku?

1 reakcí na tento příspěvek neradi

28.8.2013 v 10:02 | Nahoru | #8
Jinak dekuji za debatu a za rady a ze jste ochotni poradit

(reakce na) neradi

28.8.2013 v 10:49 | Nahoru | #9
marcopolo28> podložka tam je,ale 1mm silna,šroub mam utaženy nadoraz,pokud bude povoleny tak ulitne...filtr tam mit musiš,bud kulata čepice,nebo vpravo v boxu,každopadne naky sitko zkrati životnost motoru skus tam dat neutral,a dej tam šroub. pruzinku .kouli,a opatrne dotahni.

1 reakcí na tento příspěvek neradi

28.8.2013 v 11:27 | Nahoru | #10
kdyz jsem moto kupoval bylo mi receno i na internetu jsem nasel ze tato motorka ma jen olejove sitko z prava pod brzdou cca.a filtr ne mam starou rok 95.tak jsem hledal a cetl a docetl jsem se ze jen to sitko je tam nic jineho :( a co se tyce toho sroubu tak kdyz ho utahnu nadoraz tak opravdu nejde zaradit spojkovi pedal je totalne tohej a kdyz to povolim o par otoceni tak radi kasne.kdyz jsem sundal sroub tak tam zadna podlozka bouzel nebyla jen sroub s pruzinkou a kulickou.

neradi

28.8.2013 v 13:00 | Nahoru | #11
Dej tam měděnou podložku. A ztenči ji dle potřeby. Kdyby bylo třeba, dej tam klidně dvě.

neradi

28.8.2013 v 13:08 | Nahoru | #12
OK pokud s tim nemuzu nic pokazit tak to udelam aspon budu moci utahnout sroub az do maxima dekuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neradi

28.8.2013 v 23:09 | Nahoru | #13

marcopolo28 píše: kdyz jsem moto kupoval bylo mi receno i na internetu jsem nasel ze tato motorka ma jen olejove sitko z prava pod brzdou cca.a filtr ne mam starou rok 95.tak jsem hledal a cetl a docetl jsem se ze jen to sitko je tam nic jineho :( a co se tyce toho sroubu tak kdyz ho utahnu nadoraz tak opravdu nejde zaradit spojkovi pedal je totalne tohej a kdyz to povolim o par otoceni tak radi kasne.kdyz jsem sundal sroub tak tam zadna podlozka bouzel nebyla jen sroub s pruzinkou a kulickou.

...olej ma sitko,psal jsi o vzduchu)))

(reakce na) neradi

29.8.2013 v 07:34 | Nahoru | #14
valer> pravda prepsal jsem se :D :D

Naposledy editováno 29.08.2013 07:34:58

1 reakcí na tento příspěvek neradi

29.8.2013 v 07:36 | Nahoru | #15
A nahodou poprípadě nejake rady tipy co se tyka teto motorky moc dekuju za ochotu panove

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neradi

29.8.2013 v 15:00 | Nahoru | #16
marcopolo28> co to razeni?

(reakce na) neradi

29.8.2013 v 15:22 | Nahoru | #17
valer> Bouzel se dostanu do garaze az v sobotu ale chce to koupit podlozku nebo dve a dat je pod sroub,aby jsem ho mohl poradne utahnout a nepovoloval se.byl jsem vcera v garazi na skok a motorka radi ale lehce prosakuje olej takze to chce ty podlozky.nebo myslis ze ne?

1 reakcí na tento příspěvek neradi

29.8.2013 v 16:37 | Nahoru | #18
nemáš třeba fotku jak moc je ten šroub venku? Jinak by bylo dobrý stáhnout si manuál, ať víš jestli je tam originální šroubek nebo nějaká náhrada. a hlavně ať příště nevypouštíš olej aretačním šroubkem na řadičku :D Jinak to kouření může být klidně tím, že jsi měl před tím hustší olej a teď po výměně jsi dal řidší a ten se prostě dostane přes pístní kroužky jednodušeji. Nic jiného mě nenapadá proč by to tak z ničeho nic po výměně začalo kouřit

1 reakcí na tento příspěvek neradi

30.8.2013 v 08:04 | Nahoru | #19
Zdravim panove jeste bych potreboval poradit s timhle fakt jsem nebohej.nejak nechápu proč na ty krytce alternátoru jsou gumove hadice které nikam nevedou.a take proc jsou tam ty dve diry dovnitř k alternatoru.Muzu všechny díry zadelat aby tam nenateklo nebo nespadl bordel.Moc prosí o radu DEKUJI



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neradi

30.8.2013 v 16:58 | Nahoru | #20
marcopolo28> blok je ze stare husqvarny,je to odvetrani na altik,pač nekdo dal viko z novejši tak hadice dal na viko,a zaslepil v bloku...ničemu to nevadi,pokud rozsekaš viko,tak tam dej novejši,a hadice pichneš na blok








1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) neradi

30.8.2013 v 17:07 | Nahoru | #21

ZdeninoTE píše: nemáš třeba fotku jak moc je ten šroub venku? Jinak by bylo dobrý stáhnout si manuál, ať víš jestli je tam originální šroubek nebo nějaká náhrada. a hlavně ať příště nevypouštíš olej aretačním šroubkem na řadičku :D Jinak to kouření může být klidně tím, že jsi měl před tím hustší olej a teď po výměně jsi dal řidší a ten se prostě dostane přes pístní kroužky jednodušeji. Nic jiného mě nenapadá proč by to tak z ničeho nic po výměně začalo kouřit

aretačny šroub nema vliv na koureni,podle manualu je tam 1,6l oleje,pokud povoliš šroub na levem viku tak vyteče...,1.6l je zhruba 2cm nad,je možny bud kroužky,nebo simerynky,jina cesta neni...pokud nenamichal mix do 2t

(reakce na) neradi

30.8.2013 v 17:14 | Nahoru | #22
valer> Tak je klidne muzu zaslepit nic by se stat nemelo ze??? nerad bych aby mi hadicema nahodou vletl nejakej bordel ci voda nebo blato proste cokoliv.tak je muzu v klidu zaslepit ze??

(reakce na) neradi

30.8.2013 v 17:16 | Nahoru | #23
valer> NN nemichal jsem nic.kouri to protoze to papa olej musi se vymenit simering v zime se to bude delat zatim hlidat olej a muzu jezdit pry bez problemu tak snad to bude ok.jen jsem mel strach s tech dir a tech hadic.ale ty tedy taky mohu zadelat aby se tam nedostal bordel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 610 Husqvarna TE 610 XT_600 6 26.5.2024 v 15:12 M6
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin


TOPlist