globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:13 | Nahoru | #31

Rebel83 píše: Respektive kolem 14 po startu po zahřátí kolem 16. S plynem to samosebou rostlo



16 už né,to je něco jiného,to už by nejelo....,ale to je jedno,to není důležité...

zajímaly mně hlavně tvé pocity po montáži..

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:15 | Nahoru | #32

Rebel83 píše: Respektive kolem 14 po startu po zahřátí kolem 16. S plynem to samosebou rostlo

Respektive obráceně, po startu 16, při zahřátí 14

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:17 | Nahoru | #33
Těch 16 je logických díky vyššími otáčkám díky automatickému sytiči

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:25 | Nahoru | #34

Rebel83 píše: Těch 16 je logických díky vyššími otáčkám díky automatickému sytiči



nn,čím vyšší číslo,tím chudší směs-studený motor po startu má cca 10.

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 21:16 | Nahoru | #35
jen otázka.. kolik předpokladáš že ti to přidá KW a Nm?? a kolik byla investice do takovejhle hračiček (přemejslel jsem o tom, ale nerad se hrabu ve vecech který fungujou)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 21:25 | Nahoru | #36

luk92 píše: jen otázka.. kolik předpokladáš že ti to přidá KW a Nm?? a kolik byla investice do takovejhle hračiček (přemejslel jsem o tom, ale nerad se hrabu ve vecech který fungujou)



tady nejde o výkon,ale o naladění směsi,pokud ji rozhodíš laďákem,ostrým filtrem,nebo jinýma úpravama.

jen tím,že navalíš benzín do sériovky nezískáš prakticky nic.pokud na sériovku nahážeš laďák,filtr a pod.,tak nezískáš zase nic,pokud ji neupravíš palivo.chápeš?

jinak ve finále zjistíš,že těch pár koní na víc krutě zaplatíš,takže pokud to nemáš na závody,nebo nejsi vyloženě fanda,tak to nemá smysl.

Naposledy editováno 07.08.2013 21:26:10

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 21:28 | Nahoru | #37
Dolph-cz> a me se to libi panove..super vecicky...

(reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 05:24 | Nahoru | #38

luk92 píše: jen otázka.. kolik předpokladáš že ti to přidá KW a Nm?? a kolik byla investice do takovejhle hračiček (přemejslel jsem o tom, ale nerad se hrabu ve vecech který fungujou)





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 05:28 | Nahoru | #39

Dolph-cz píše: tady nejde o výkon,ale o naladění směsi,pokud ji rozhodíš laďákem,ostrým filtrem,nebo jinýma úpravama.

jen tím,že navalíš benzín do sériovky nezískáš prakticky nic.pokud na sériovku nahážeš laďák,filtr a pod.,tak nezískáš zase nic,pokud ji neupravíš palivo.chápeš?

jinak ve finále zjistíš,že těch pár koní na víc krutě zaplatíš,takže pokud to nemáš na závody,nebo nejsi vyloženě fanda,tak to nemá smysl.

K tomu poslednímu odstavci. Já dost přemýšlel o ZX10R. Projel jsem se na tom a bylo rozhodnuto. Zas takové porno, jak jsem si představoval to nebylo. Uvažoval jsem o ročníku 06-07 ale nenašel žádnou pěknou. Pak se mi líbí až ten poslední model. Na něj už dost v peněžence chybělo. Tak jsem zbylé drobné narval do nynější šestky a nelituji. Je to sakra znát

(reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 10:50 | Nahoru | #40

Rebel83 píše: K tomu poslednímu odstavci. Já dost přemýšlel o ZX10R. Projel jsem se na tom a bylo rozhodnuto. Zas takové porno, jak jsem si představoval to nebylo. Uvažoval jsem o ročníku 06-07 ale nenašel žádnou pěknou. Pak se mi líbí až ten poslední model. Na něj už dost v peněžence chybělo. Tak jsem zbylé drobné narval do nynější šestky a nelituji. Je to sakra znát

jo,to věřím,že to půjde poznat...a ty jsi na to šel správným směrem

..ale většina lidí najde,že powercommander stojí 7000 litrů a hned první otázka je:kolik mi to přidá výkon...,což je samozřejmě blbost.

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 13:07 | Nahoru | #41
Tak tepelný štít moc nepomohl
Teplo od svodů úspěšně odizolováno. Bohužel je tam stále teplo od motoru a teplo v celém tom prostoru.
Z jedné strany na to jde teplo od svodů, z druhé od motoru, na další straně je hned kapota a z další strany spolu z vrchem a spodkem jde na eliminátory teplo z celkového prostoru pod kapotama.
Zítra bude další test v podobě návleku z Polytetrafluorethylenu
Nebo-li z teflonu. To by bylo aby to nepřestalo blikat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 15:10 | Nahoru | #42
Rebel83> Poradím ti hovno, ale přeju ať to vychytáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 15:51 | Nahoru | #43
Rebel83> proc je nepripojis nekde pobliz ecu,rovnou na vodice k lambdam?jakou mas nastavenou hodnotu afr v tune?

(reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 19:25 | Nahoru | #44

kubosh píše: Rebel83> proc je nepripojis nekde pobliz ecu,rovnou na vodice k lambdam?jakou mas nastavenou hodnotu afr v tune?

Mno, do hlavgnío svazku rýpat moc nechi. To už jsem několikrát dělal na ZX6R 2002. Nyní mám doma komplet nový svazek a čekám na vhodnou dobu, kdy jej vyměnit abych odstranil ty zmatky z podobných pokusů
Hodnota AFR v Autotune jde nastavit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 19:25 | Nahoru | #45

Thunder píše: Rebel83> Poradím ti hovno, ale přeju ať to vychytáš

Dobrá rada nad zlato

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 20:18 | Nahoru | #46
Rebel83> Tys mi taky poradil ať si dám párátko místo ručky otáčkoměru, tak jsem ti to chtěl oplatit

(reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 20:23 | Nahoru | #47

Thunder píše: Rebel83> Tys mi taky poradil ať si dám párátko místo ručky otáčkoměru, tak jsem ti to chtěl oplatit

hmmm

Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 20:26 | Nahoru | #48

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 21:05 | Nahoru | #49
Zeptam se jak totalni elektro lama. Na netu jsem zjistil jak zmerit multimetrem odpor. Prozatim jsem ten bazmek pouzival na mereni baterky

O2 eliminator ma 4 piny. Kazdy par je propojen tim elektrobazmekem.
Prepnul jsem si multimetr na 200K a zacal (snad) merit odpor.

Eliminator 1
horni svorky hodnota - 00,3
spodni svorky hodnota - 45,7

Eliminator 2
horni svorky hodnota - 00,3
spodni svorky hodnota - 46,5

Vypovida to o necem, bo mi je to k prdu

(reakce na) Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 21:13 | Nahoru | #50
Rebel83>

máš to asi špatně přeplé-to v první radě.

jeden odpor by měl být těch 330ohmů(to jsem se dozvěděl od ladiče,sám s tím zkušenost nemám),ten druhý okruh bude asi oblbovat vyhřívání lambdy-co naměřit netuším...

takže pomohl bych,ale sám přesně nevím..

Dynojet Autotune fail

8.8.2013 v 23:05 | Nahoru | #51
Jsou to jen odpory, neverim ze teplo je takhke rozhodi, reseni viz kubosh. Neverim ze jednotka zlouma i neco jineho nez to ze ma lambda obvod (ducati jednotky to delaj, zkousi zpetnou vazbu na podnet od rj)

Dolph: s afr 16 to jede, uz sem videl i horsi cisla na jakz takz jedouci moto....

Rebel: v tom auto tune pujde nastavit kde co, treba hodnota afr na kterou se to ma snazit regulovat a za jakejch podminek, neni jedina spravna smes, nekdy je lepsi bohatsi, nekdy chudsi.... Jezdit trvale v tom ladicim rezimu mi asi neprijde uplne ok....

(reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 06:42 | Nahoru | #52
Rebel83> autotune neznam,ale prijde mi logicke ze hodnota hlidaneho afr musi jit nastavit.Kazdy motor rad papa neco jineho.Kdyz jsem na jednovalci nastavil afr 13 a 12,5 byl mezi nimi rozdil cca 7%vykonu ve prospech bohatejsi smesi

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:12 | Nahoru | #53
Krapet v tom plavu mno
Na podzim budu davat 636 na pretryskovani karbecu, tak to vidim ze tam pro jistotu dam obe zxera

Jinak jsem si dnes vyrobil tu tepelnou ochranu, tak uvidim, jak se to bude chovat nyni

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:14 | Nahoru | #54
Tepelna ochrana



Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:15 | Nahoru | #55




Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:16 | Nahoru | #56




Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:17 | Nahoru | #57




1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:18 | Nahoru | #58




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 07:41 | Nahoru | #59
Rebel83> jeste bych mel jednu radu,myslim si ze i tvuj model ma prisavani vzduchu do vyfuku,pokud ho nezablokujes bude lambda vyhodnocovat nesmyslnou a nepravdivou smes

jinac ja bych radej zvolil ignijet 2008 za polovicni love a plne ovladani vsech parametru rizeni motoru

Naposledy editováno 09.08.2013 08:36:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 08:09 | Nahoru | #60

kubosh píše: Rebel83> jeste bych mel jednu radu,myslim si ze i tvuj model ma prisavani vzduchu do vyfuku,pokud ho nezablokujes bude lambda vyhodnocovat nesmyslnou a nepravdivou smes.



Presne ted si to trefil..bez odpojeni kleen je to rozladene..keca to do vyfuku jine hodnoty.
ma to take:

Rebel83-Ty krytky luxus...to si delas sam? Co to je za tu sprcku na tom natahlou?
To si udelej primo luxus jak tuningove
http://www.kawiforum...r-kleen-air-mod.html

Naposledy editováno 09.08.2013 08:14:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist