globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:26 | Nahoru | #1
Hele, já nechci bejt za šťourala, neb tomu hovno rozumim, ale odkud bere ten autotune zpětnou vazbu, když né z lambdy...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:28 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: Hele, já nechci bejt za šťourala, neb tomu hovno rozumim, ale odkud bere ten autotune zpětnou vazbu, když né z lambdy...?

On má právě svojí Bosch lambdu

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:29 | Nahoru | #3
Tudíž tam mám nyní jednu. A ptám se na to, že když tam vrátím 2 origo, budu mít tím pádem na svodech tři lambdy a mám pocit, že se to bude hádat

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:31 | Nahoru | #4

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:34 | Nahoru | #5
Jinak na té fotce, lambdy nejsou. Ta od Autotune se dává na šroubení co je pod osou kyvky v rámu. 2 origo se dávají na krajní svody asi 20cm od uchycení k motoru

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:38 | Nahoru | #6
moje teorie je taková, že řídící jednotka vyhodnocuje signál z lambd, ale až po dosažení provozní teploty a i potom to nějakýčas trvá, než signál vyhodnotí jako chybný. Proto se to objevuje třeba až po hodině. Asi bych hledal problém v těch oblbovácích lambdy. Buď kontakty, nebo dávají jiný signál, než očekává ŘJ...

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:53 | Nahoru | #7
O2 senzor eliminátor



Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:53 | Nahoru | #8
O2 senzor eliminátor



Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:55 | Nahoru | #9
Jsou tam pouze dva zalitý elektro bazmeci Mno a ty dle mě vlivem tepla přestanou makat. Špatný kontakt v tomto Sumitomo konektoru dle všeho nebude

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 12:59 | Nahoru | #10

Rebel83 píše: On má právě svojí Bosch lambdu



Aha

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 13:11 | Nahoru | #11
Zeptej se nějakého ladiče, třeba pana Navrátila z Motoxn nebo Murkina...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 13:56 | Nahoru | #12

BlackSabbath píše: Zeptej se nějakého ladiče, třeba pana Navrátila z Motoxn nebo Murkina...

Prozatím jsem psal do DK-racingu
Zkusím ještě vyrobit nějaký tepelný štít na ty eliminátory. Jsou asi tak 2cm od svodů, tudíž tam bude krapet teplo mno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 14:44 | Nahoru | #13
Odvézt na brzdu. Tam ti to poladí. Už jsi do toho dal dost peněz podle seznamu, tak to dokonči pořádným nalazením a ne nějakým pytlíkováním.

Asi z toho bude pěkná betie.

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 14:45 | Nahoru | #14
pokud tam nejsou dva odpory tak je to akorat propojene :D. asi to ma mit nejaky urcity odpor. mozna skusit promerit a mrknout do manualu jak se ma pohybovat to cidlo...

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 15:05 | Nahoru | #15
Jen ze zajímavosti, kolik HP a Nm ti to přineslo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 17:17 | Nahoru | #16

disk píše: Odvézt na brzdu. Tam ti to poladí. Už jsi do toho dal dost peněz podle seznamu, tak to dokonči pořádným nalazením a ne nějakým pytlíkováním.

Asi z toho bude pěkná betie.

Já nemám problém s funkí. Navíc naladění nic neřeší. Když to nechám seřídit na brzdě, tak mi to seřídí na nějaké "pokojové podmínky" jako teplota vduchu (cca 25 stupňů), teplota motoru...

Já do PCV poslal mapu pro můj aktuální SETUP, zkalibroval TPS senzor a zkalibroval jednotlivé kvalty. Pak to byl projet a data z tabulky, kterou si vytvořil Autotune modul poslal do základní mapy a tak si vytvořil "velice podobnou" mapu jak z brzdy. Navíc mi ji za všech podmínek Autotune neustále upravuje dle aktuálních podmínek (teplota motoru a vzduchu, vzdušná vlhkost, nadmořská výška...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 18:29 | Nahoru | #17
Rebel83> ten eliminator je jen odpor-hodnota ma byt 330ohm,tak je premer....,ninak co se tyka tech origo lambda sond-tak ty byt logicky pripojene nemuzou,protoze budou kecat do smesi kterou upravil Pwc....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:15 | Nahoru | #18

Dolph-cz píše: Rebel83> ten eliminator je jen odpor-hodnota ma byt 330ohm,tak je premer....,ninak co se tyka tech origo lambda sond-tak ty byt logicky pripojene nemuzou,protoze budou kecat do smesi kterou upravil Pwc....

Ohledně těch lambda sond jsem si to myslel. Jak jsem psal ty eliminátory makají za studena. Je možné, že vlivem tepla se ten odpor změní a přestane to na malou chvilku (potřebnou pro chybu FI) fungovat? Tak moc zasažen elektro oborem nejsem, abych do toho viděl

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:46 | Nahoru | #19
Napadlo me, jestli se ti nehada PCV s tim PowerBoxem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:54 | Nahoru | #20

dakarista píše: Napadlo me, jestli se ti nehada PCV s tim PowerBoxem

Kdepak, to mezi sebou v pohodě komunikuje. Ten Power box upravuje pouze mírně předstih odstraněním časování. V tom problém nebude.
Tady to vidím na ty eliminátory. Ono v tom prostoru pod kapotami je dost moc tepla. Jenom mě na nohy leze z kapot přes 70 stupňů. Dál měřit nemohu, teploměr mám do 70

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:55 | Nahoru | #21

Rebel83 píše: Ohledně těch lambda sond jsem si to myslel. Jak jsem psal ty eliminátory makají za studena. Je možné, že vlivem tepla se ten odpor změní a přestane to na malou chvilku (potřebnou pro chybu FI) fungovat? Tak moc zasažen elektro oborem nejsem, abych do toho viděl



odpor vlivem teploty odpor své hodnoty moc nemění....,ale je je fakt,že ty odpory mají dost velké odchylky už při výrobě-klidně 10% a i víc(samozřejmě podle kvality).takže je možné,že nemá 330ohm,ale třeba 360ohm,po zahřátí se odpor ještě o chlup zvýší a už to ŘJ motoru nevezme...

těžko říct...,ale osobně tomu moc nevěřím...

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:56 | Nahoru | #22

Dolph-cz píše: odpor vlivem teploty odpor své hodnoty moc nemění....,ale je je fakt,že ty odpory mají dost velké odchylky už při výrobě-klidně 10% a i víc(samozřejmě podle kvality).takže je možné,že nemá 330ohm,ale třeba 360ohm,po zahřátí se odpor ještě o chlup zvýší a už to ŘJ motoru nevezme...

těžko říct...,ale osobně tomu moc nevěřím...

Tak zatím mi to udělalo 2x. Vždy v těchto extrémních vedrech. Pokud je venku kolem 30 stupňů, tak FI neblikne

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:57 | Nahoru | #23
Zkusím ten tepelný štít a uvidím

Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:57 | Nahoru | #24
Zítra tedy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 19:58 | Nahoru | #25
Rebel83>

ještě mám dotaz-jak se ti zdá,že ten systém autotune funguje?zdá se ti,že ten motor jede hladšeji,nebo nějaké jiné pozitiva?
jaký máš nastavený poměr směsi?

taky nad tím uvažuju....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:02 | Nahoru | #26

Dolph-cz píše: Rebel83>

ještě mám dotaz-jak se ti zdá,že ten systém autotune funguje?zdá se ti,že ten motor jede hladšeji,nebo nějaké jiné pozitiva?
jaký máš nastavený poměr směsi?

taky nad tím uvažuju....

Bez Autotune byly citelné v průběhu zrychlování tako drobné kopance. Trochu i neochota jít za plynem. Po montáži Autotune žádná změna. Pak jsem přišel na to, že mám špatnou kostru. Po ujištění přes PC, že Autotune jede byl další test. Velice citelné zlepšení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:05 | Nahoru | #27
Rebel83> přesně to jsem chtěl slyšet...

co spotřeba?taky nějaká změna,nebo jsi to neměřil?jaké máš AFR?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:08 | Nahoru | #28

Dolph-cz píše: Rebel83> přesně to jsem chtěl slyšet...

co spotřeba?taky nějaká změna,nebo jsi to neměřil?jaké máš AFR?

Před montáží celého toho kompletu si ta potvora vzala i 12 na sto
Dle všeho (prozatím testuju) je spotřeba +/- stejná

AFR máš na mysli na volnoběh? Dnes co jsem tak koukal 14 a nějaké drobné (tedy bavím-li se o tom samém, respektive o tom, na co myslíš ty )

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:10 | Nahoru | #29
Respektive kolem 14 po startu po zahřátí kolem 16. S plynem to samosebou rostlo

(reakce na) Dynojet Autotune fail

7.8.2013 v 20:12 | Nahoru | #30

Rebel83 píše: Před montáží celého toho kompletu si ta potvora vzala i 12 na sto
Dle všeho (prozatím testuju) je spotřeba +/- stejná

AFR máš na mysli na volnoběh? Dnes co jsem tak koukal 14 a nějaké drobné (tedy bavím-li se o tom samém, respektive o tom, na co myslíš ty )



asi myslíme to samé-v powercomanderu tabulka s nastavením poměru benzín-vzduch....

bývá to cca od 13-14...,ptal jsem se jen pro zajímavost..
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist