globalmoto_kveten





Téma: Pad na mokru, pneu
 
5.8.2013 v 13:56
Zdravim,

tak mam za sebou prvni pad na mokru a jsem z toho trochu nesvuj, protoze ani nevim, proc jsem spadl. Predtim jsem jezdil na Suzuki GS 500F s pneu Michelin Pilot Activ a na vode jsem se citil docela jiste, ted mam Yamahu XJ6 F s Dunlop Roadsmart a pocit jistoty je pryc, subjektivne se mi zda, ze guma klouze. Mrknul jsem na testy a hodnoceni ma pritom dobry.

Co se tyce padu - na Cortinou d'Ampezzo po desti mi ujel predek v cca 60 km/h, nemel jsem velky naklon, prede mnou kamos na CBF 600 s Michelin Pilot Road II zatacku v pohode projel ve stejne rychlosti, v zatacce jsem nebrzdil, nepridaval plyn, gumy jsou zajete, nebyl tam zadny bordel.

Svihl jsem sebou bez varovani, tak to asi na mokru chodi, nicmene ted jsem totalne prisel o duveru v gumy i kdyz je mi jasne, ze gumama to asi neni :(

Pokud mate podobnou zkusenost, podelte se o svuj nazor jak jste svou duveru obnovili. Mozna bude nejlepsi zmenit gumy - ne protoze by tyto byly spatne, ale proste kvuli hlave...
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 20:50 | Nahoru | #31

nick3 píše: Ozzy_> on napsal že nepřidával-ne že jel bez plynu



Jo, ale idealni je kdyz pridava :) No TO je fuk, jak jsem psal dale, myslim ze hlavni pricina byla jina.

(reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 21:01 | Nahoru | #32

Ozzy_ píše: Me hlavne prijde ze se tu precenuje servis Motka byla v servisu tak je preci nafoukana spravne



No jestli byl ve Vrbovce.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:14 | Nahoru | #33
gugo> Mrknul jsem na to a dle DOTu jsou 3,5 roku stare.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:17 | Nahoru | #34
xtom> Tak uz mas asi jasno ne ?

Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:19 | Nahoru | #35
Asi to teda zkusim dat na predni vidlici zpatky nahoru a uvidim, s puvodnim nastavenim jsem nejel.

Co se tyce pneu, na ne to nehazim, vim ze na muj styl jizdy jsou az moc dobre.

Tak dik za reakce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:20 | Nahoru | #36
gugo> Tak ti nevim, cetl jsem, ze do 5 let je to ok.

1 reakcí na tento příspěvek Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:22 | Nahoru | #37
ještě otázka zda byla v převozní krabici nebo 3 roky popojížděla po salonu na bočním stojanu...

Naposledy editováno 05.08.2013 22:23:42

(reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:28 | Nahoru | #38
BaRT_Czech> Rekl bych ze to druhe, byl to posledni kus modelu 2010 a byl vystaveny na prodejne.
Nicmene na dotek jsou gumy ok, nezdaji se tvrde ani se nedroli, myslite ze mensi grip muze byt starim v kombinsaci se skladovanim?

1 reakcí na tento příspěvek Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 22:46 | Nahoru | #39
Kolik je foukla ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

5.8.2013 v 23:01 | Nahoru | #40
Ozzy_> Tlak normal, 230

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 00:48 | Nahoru | #41

xtom píše: Ozzy_> Tlak normal, 230



...to je málo
...a 3 roky stání na slunci za oknem motosalonu jim nejspíš taky neprospěly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 06:45 | Nahoru | #42

_xy_ píše: ...to je málo
...a 3 roky stání na slunci za oknem motosalonu jim nejspíš taky neprospěly



A kolik se podle tebe má foukat na šestkovou Diversion?

Jinak souhlas. Za 3 roky stání na světle v motosalónu ta guma nebude v super kondici. Bych to radši přezul

Naposledy editováno 06.08.2013 06:46:12

(reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 06:52 | Nahoru | #43

seikos píše: A kolik se podle tebe má foukat na šestkovou Diversion?

Jinak souhlas. Za 3 roky stání na světle v motosalónu ta guma nebude v super kondici. Bych to radši přezul



S tlakama souhlasím,ale za tři roky v motosalónu ta guma nemůže utrpět vážnější změny.Myslím,že jí je líp,naž kdyby musela snášet výkyvy počasí.Je to prostě jen mizerná guma jako taková....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 09:28 | Nahoru | #44

xtom píše: gugo> Tak ti nevim, cetl jsem, ze do 5 let je to ok.



Po peti letech je to tvrdy jak sutr, ale po 3,5 ..nevim jak bych to nechtel, ale nedavno si kamarad koupil fazera. Gumy tak nejak 3 roky stary , jezdil natom jak pripo... a ja mu rikam ty woe prezuj to to je des co tam mas a von porad neee to jsou jeste dobry gumy atd. No pak jsem mu to prezul na nejaky jednosezoni vojety shity co me tu zbyly po nekom a jeho odpoved byla, sakra ja mam novou motorku.
Takze kup novy gumy a uvidis ten rozdil.

(reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 09:40 | Nahoru | #45
gugo> Shopy s pneumatikama běžně dodávají jedno-až dvouleté DOTy,pro lidi na běžný ježdění je to úplně jedno.S tou gumou se zase tak rychle nic nestane,váhal bych tak od 5-ti let stáří.

2 reakcí na tento příspěvek Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 09:50 | Nahoru | #46
čtyřleté jeté gumy na okruhu. Dole na stránce - žádný problém.

(reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 10:05 | Nahoru | #47
Danielos> Verybusy> Me osobne je to celkem jedno, ja odjedu tak nejak min dvoje gumy za sezonu, takze osobne - dlouhodobe to posoudit nemuzu. Porovnavat to se zahratou okruhovkou na suchu nebude podle me to pravy.
Jediny co muzu osobne posoudit byly moje zimni 2smesovky na aute, ktery letos v zime po 3,5 letech zacaly desne klouzat, takze sly dolu ikdyz maj jeste hafo vzorku. Kdyby je nekdo chtel tak mu je dam klido zadara .

(reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 10:20 | Nahoru | #48

Danielos píše: čtyřleté jeté gumy na okruhu. Dole na stránce - žádný problém.



Hlavně UV je na pryž sviňa, je to dost o skladování. Takže by mohlo teoreticky být.

Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 10:29 | Nahoru | #49
Tak je jasné, že čím starší tím horší. Ale že by po třech letech v motosalonu byly hyn? Jako neříkám, že ne ale..

Moje mladá má na favoritu originál gumy staré 23 let Hlášky typu že se ji chci zbavit si nechte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 14:37 | Nahoru | #50

verybusy píše: Dunlopy jsou mizérie,obuj Pirelli Angel ST a důvěra se vrátí....



Very souhlasím s Tebou, doteď jsem jezdil jenom na nich a spokojenost neskutečná.

1 reakcí na tento příspěvek Pad na mokru, pneu

6.8.2013 v 23:33 | Nahoru | #51
Přidám taky jeden žvást. Protože jinak tyhle keci nelze pojmenovat. Prostě ti to klouzlo a basta. Mohl tam být kousek hladší třeba po spravování. Když najedeš na hádě, tak ti to klouzne i za sucha, pokud nejezdíš na žvejkačkách. Jezdím na michelin pilot road 2 a občas to prostě klouzne. Nechce to zmatkovat a dělat prudký změny ani v rychlosti, ani v brždění a směru. Dobrý je to zkušet na nějakým zasraným place s prachem nebo pískem a zkoušet to tak, aby ti to klouzlo a abys to očekával. Samozřejmě nejezdi kudlu a vem někoho sebou, kdyby něco. Pak získáš větší jistotu a vrátí se ti i sebedůvěra. Nikdo ti neřekne čím to bylo, protože v ten okamžik tu motku neřídil. Ale není to žádná hamba. Shodou okolností se mi něco podobnýho stalo kdysi za deště z Cortiny do Bolzana, ale to jsem jezdil na VL1500 a to je těžká kráva.
Přeju ti trenky bez hnědýho proužku

(reakce na) Pad na mokru, pneu

7.8.2013 v 06:23 | Nahoru | #52

Engesman_FZ1 píše: Very souhlasím s Tebou, doteď jsem jezdil jenom na nich a spokojenost neskutečná.



Ne že by nebyly lepivější gumy,ale pro 98% místních to bohatě stačí,držej výborně,na vodě jsou úžasný a kilometrovej nájezd je už jen třešnička na dortu....

Pad na mokru, pneu

8.8.2013 v 11:58 | Nahoru | #53
Začátkem prázdnin jsem udělal podobnou zkušenost u Mariazelu.Kawa ZX6R 05, 3 měsíce namontovaný gumy Continental Roadattack, zatáčka 90 stupňů lehce do kopce, mokro. Při výjezdu ze zatáčky jsem přidal a bez jakéhokoli varování se okamžitě vyválel i s batůžkem. Asfalt byl v tom místě jak sklo hladký. Kamarád jel 50m před námi a prý mu to taky lehce v zadu ujelo, avšak ustál to. Koukal jsem na něj, ale ničeho jsem si nevšiml, takže překvapení bylo maximální. Plasty byly pouze odřené a místy prodřené, nikoli rozštípané. Přišel jsem o pravé zrcátko a zadní brzdu (páčku jsem si přivázal ke stupačce tkaničkou z náhradních bot. Také zcela nový kufr moc nevydržel, upadly z neho zácvaky do plotny a a zavírání. To jsem převázal gumicukem a gumovou síťkou a pokračovalo se ve výletu. Ujel jsem s tím dalších 600 km, batůžka však už vezl jen kamarád, míjeli jsme 3 policejní kontroly, naštěstí nás nestavěli.

Pad na mokru, pneu

13.8.2013 v 12:38 | Nahoru | #54
Teď jsem nazul Qualifierku co ležela 4 roky ve sklepě na pár dní než přijde nová sada a po oježdění to sedí dobře Jako dlouho jsem ji nevěřil, ale na běžnou střelbu OK. Je fakt, že byla ve sklepě kde se teplota téměř nemění a slunce tam nesvítí.

Pad na mokru, pneu

13.8.2013 v 15:10 | Nahoru | #55
ono XJ (starý, nový.. to je fuk) neni jízdníma vlastnostma žádný eso. V bazáči jsme jich taky pár protočili a je fakt, že kde jiný šestky držely jak přibitý tak se vlnila jak užovka, ale v tom to asi nebude..

2 reakcí na tento příspěvek Pad na mokru, pneu

13.8.2013 v 15:37 | Nahoru | #56
No ja vam teda nevim, ale Dunlopy uz mi nesmi na motorku. Vzivote jsem tak neklouzal jako s nima. Kamarad jak je nazul tak do 14 dni rozmlacena motorka , klouzl v mirne zatacce.

(reakce na) Pad na mokru, pneu

13.8.2013 v 16:51 | Nahoru | #57

Creck píše: No ja vam teda nevim, ale Dunlopy uz mi nesmi na motorku. Vzivote jsem tak neklouzal jako s nima. Kamarad jak je nazul tak do 14 dni rozmlacena motorka , klouzl v mirne zatacce.



No já ti teda taky nevím. Qualifier super na běžnou cestu, ale malý nájezd 3000 km zadek. Sportsmart taky super na cestu a nájezd 5000 km zadek.

Já byl spokojen i s Conti Attack Sport a 2 mi říkali, že jim to na nich strašně klouže.. Dle gusta každého soudruha.

(reakce na) Pad na mokru, pneu

19.8.2013 v 19:05 | Nahoru | #58
Creck>...já ti nevím,ale s roadsmartem vod dunlopa velká spokojenost,za celou životnost ani náznak klouznutí na suchu i na vodě

(reakce na) Pad na mokru, pneu

19.6.2014 v 18:43 | Nahoru | #59
kott> a ako dopadla tá motorka? Zháňam komplet motor s prevodovkou na Suzuki Intruder VL1500LC modelový rok 1998-2004. Keby ste o niečom vedeli, dajte mi prosím vedieť. Ďakujem
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist