Téma: Rozkmitani riditek
2.8.2013 v 12:48
Zdar,
stava se mi takova nemila vec... kdyz jedu zatacku (je jedno jak prudkouleva, prava) a je tam nejaka nerovnost dira, hrbol tak semi rozkmitaj roztancujou riditka =-O az potom skoro menim trenky :-/ vzdycky musim snizit rychlost a pak se to srovna, dodam ze tento jev se deje pri rychlosti okolo 160, co jsem na moto delal: vidlice koukali skrz brejle cca 1cm tak jsem to dal zaroven s brejlema, vymenil jsem olej ve vidlicich, pneu jsou skoro nove neponicene. Zadne vule jsem nikde nenasel...
Tak ma nekdo nejakej napad co mam prekontrolovat atd... kde muze bejt zavada...
Ja jsem clovek s lehkou vahou a zadek jezdim nastavenej tvrdsi ale to by sned nemelo mit vliv ne.
Diky za naka napady, postrehy atd.
stava se mi takova nemila vec... kdyz jedu zatacku (je jedno jak prudkouleva, prava) a je tam nejaka nerovnost dira, hrbol tak semi rozkmitaj roztancujou riditka =-O az potom skoro menim trenky :-/ vzdycky musim snizit rychlost a pak se to srovna, dodam ze tento jev se deje pri rychlosti okolo 160, co jsem na moto delal: vidlice koukali skrz brejle cca 1cm tak jsem to dal zaroven s brejlema, vymenil jsem olej ve vidlicich, pneu jsou skoro nove neponicene. Zadne vule jsem nikde nenasel...
Tak ma nekdo nejakej napad co mam prekontrolovat atd... kde muze bejt zavada...
Ja jsem clovek s lehkou vahou a zadek jezdim nastavenej tvrdsi ale to by sned nemelo mit vliv ne.
Diky za naka napady, postrehy atd.
1 reakcí na tento příspěvek Rozkmitani riditek
máš vyvážený přední kolo?
Mám rodově blízký motocykl a řídítka se tomu občas klepou a vždy je to tím, že je moc váhy na předním kole. V první radě doporučuji to neřešit, pokud to není tank slapper, prostě si to jen geometrie porovnává, spíše bych doporučil podívat se na styl jízdy.
Jezdíš zatáčky pod plynem?
Jsi dost vzadu, nejsi natlačený na nádrži?
Pokud dostáváš tank slapper, tak to už je horší a tam už bude něco špatně nejspíš s vidlemi, kolem nebo rámem. Pokud pustíš řídítka na rovné silnici, jede motorka dále rovně?
Jezdíš zatáčky pod plynem?
Jsi dost vzadu, nejsi natlačený na nádrži?
Pokud dostáváš tank slapper, tak to už je horší a tam už bude něco špatně nejspíš s vidlemi, kolem nebo rámem. Pokud pustíš řídítka na rovné silnici, jede motorka dále rovně?
Kdyz jedu rovne muzu riditka pustit a bez problemu...
Jen podotknu ze mi nejde o klepani/vybrace riditek jde mi o rozkmitani tak ze jsem skoro vystupoval. Zavazi na kole je, ja neprezoval tak jsem koupil, no dneska jeste vse prolezu a se vsim bude hejbat ale pred tydnem jsem nic nenasel. Jinak stou vahou mi prislo spis obracene ze jsem spis moc lehkej na predku, sice sedim nalepenej na nadrzi ale mam necelejch 70kg
Aaa nejsou to rozbite zatacky stalo seto treba na hupu kterej byl na silnici, zadna velka dira nic podobneho proste da se rict malinka nerovnost par spoju asfaltu.
Jen podotknu ze mi nejde o klepani/vybrace riditek jde mi o rozkmitani tak ze jsem skoro vystupoval. Zavazi na kole je, ja neprezoval tak jsem koupil, no dneska jeste vse prolezu a se vsim bude hejbat ale pred tydnem jsem nic nenasel. Jinak stou vahou mi prislo spis obracene ze jsem spis moc lehkej na predku, sice sedim nalepenej na nadrzi ale mam necelejch 70kg
Aaa nejsou to rozbite zatacky stalo seto treba na hupu kterej byl na silnici, zadna velka dira nic podobneho proste da se rict malinka nerovnost par spoju asfaltu.
Ahoj,
to co popisujes vnimam na me ER6 taky. Koupil jsem moto asi s 9 tis km a mam pocit, ze byla klidnejsi. Ted jsem na ni najel asi 4 tis km trochu prudsim tempem a taky na okreskach kdo dostala uz dost ran. V zatackach je trochu neposedna, kdyz jsou nejaky nerovnosti, cejtim, ze predni kolo nevede idealne stopu. Ja myslim, ze je to nekolik veci. Nizka vaha motorky je lepe manipulovatlena nerovnostmi a silamy v zatackach pusobici. Mozna drobna vule v lozisku krku. Na nic jsem taky neprisel, ale muze to byl mikroskopicke s projevem jen pri vyssich rychlostech. Nekvalitni tlumice. Mozna jsem to rekl osklive, ale tahle motorka neni na nejaky velky zavodeni, takze po ni nemuzeme chtit to same jako po vidlicich se stelovanim utlumu a komprese :) Kolo i ram bych vyloucil, protoze to by delalo furt. jeste me napadlo, jestli nejsou uvolneny trochu futra ve vidlych, coz by mohlo zapricinit malemu pohybu predniho kola a to by mohlo ty vibrace zpusobovat. Cus
to co popisujes vnimam na me ER6 taky. Koupil jsem moto asi s 9 tis km a mam pocit, ze byla klidnejsi. Ted jsem na ni najel asi 4 tis km trochu prudsim tempem a taky na okreskach kdo dostala uz dost ran. V zatackach je trochu neposedna, kdyz jsou nejaky nerovnosti, cejtim, ze predni kolo nevede idealne stopu. Ja myslim, ze je to nekolik veci. Nizka vaha motorky je lepe manipulovatlena nerovnostmi a silamy v zatackach pusobici. Mozna drobna vule v lozisku krku. Na nic jsem taky neprisel, ale muze to byl mikroskopicke s projevem jen pri vyssich rychlostech. Nekvalitni tlumice. Mozna jsem to rekl osklive, ale tahle motorka neni na nejaky velky zavodeni, takze po ni nemuzeme chtit to same jako po vidlicich se stelovanim utlumu a komprese :) Kolo i ram bych vyloucil, protoze to by delalo furt. jeste me napadlo, jestli nejsou uvolneny trochu futra ve vidlych, coz by mohlo zapricinit malemu pohybu predniho kola a to by mohlo ty vibrace zpusobovat. Cus
Mam H6 a problemy s rozkmitáním mam také. Poprvé se mi to stalo při akceleraci od semaforu, a když sem tam chtěl cca ve 100km/h dát dvojku, přejel sem nějakou nerovnost zrovna jak sem mačkal spojlu, odlehčil se mi předek a jak sem zmačkl spojku tak mi přední kolo dopadlo na zem asi trošku pod uhlem a chytil sem tankslaper, ve 100km/h sem sebou plácnul a ujel po asfaltu slušných 100 metrů :D a ted po dvou mesicich když jedu do zatáček a jsou tam nerovnosti, tak se mi to děje taky, už ne dikybohu tankslaper, ale jen rozkmit, a vždy sem z toho trošku posranej. Utáhl sem krk řízení a rapidně se to zlepšilo, ale ještě to neni 100%... ještě pujde dotáhnout trošku. Vidle nevím jak jsou na tom, nevim jak to zkontrolovat.
E: Jo a ještě se to občas stane když jedu za autem, podřadim si a začnu předjížděj tak při tý prudký akceleraci při vybočení z pruhu, a pokud tam jsou koleje tak to je konečná, to radši nepředjíždim.
Naposledy editováno 27.08.2013 20:50:35
E: Jo a ještě se to občas stane když jedu za autem, podřadim si a začnu předjížděj tak při tý prudký akceleraci při vybočení z pruhu, a pokud tam jsou koleje tak to je konečná, to radši nepředjíždim.
Naposledy editováno 27.08.2013 20:50:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová osa krku řízení Kawasaki ER 6N | NalEpKa | 26 | 23.10.2024 v 07:57 Koudy01 |
Cnc páčky a řídítka při STK [1, 2] Kawasaki ER 6N | Enegy | 31 | 2.10.2024 v 22:47 Gahan37 |
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |