...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.
Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...
Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.
Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.
http://www.motorkari...ail&gallery=3697
Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16
Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16
Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
And píše: Když jsem jezdíval na Simsonu a natankoval jsem tam ten "kvalitní" benzín od Shellu tak to fakt poznat bylo. Jelo to o dost líp. Na větších motorkách jsem nějaký rozdíl nepoznal.
Tak u 2T se to opravdu dá dobře poznat. Tam stačí že dáš lehce jinej poměr oleje/benzínu a pojede to jinak i bez "supermega naturalu". Tudíž bych tvůj nárust výkonu opravdu nepřisuzoval benzínu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
moucan píše: Tak u 2T se to opravdu dá dobře poznat. Tam stačí že dáš lehce jinej poměr oleje/benzínu a pojede to jinak i bez "supermega naturalu". Tudíž bych tvůj nárust výkonu opravdu nepřisuzoval benzínu.
A čemu? Zrovna když sem natankoval ten ultrasupr dobrý benzín, tak sem zároveň namíchal přesně skvělý poměr oleje/benzínu, který se mi bez toho ultramegasupr naturalu prostě nepodařilo?
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
And píše: A čemu? Zrovna když sem natankoval ten ultrasupr dobrý benzín, tak sem zároveň namíchal přesně skvělý poměr oleje/benzínu, který se mi bez toho ultramegasupr naturalu prostě nepodařilo?
Čemu bych to přisuzoval? U simsonu úplně čemukoliv jelikož je to kubatůra kde jedeš pomalejc i kvůli plandající kapuci od mikiny ... a ke směsi, byl bych fakt zvědav jak podle oka/ruky namícháš vždy přesně stejnej poměr oleje/benzínu. Kdyby ta motorka měla oilmaster neřeknu ani popel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
moucan píše: Čemu bych to přisuzoval? U simsonu úplně čemukoliv jelikož je to kubatůra kde jedeš pomalejc i kvůli plandající kapuci od mikiny ... a ke směsi, byl bych fakt zvědav jak podle oka/ruky namícháš vždy přesně stejnej poměr oleje/benzínu. Kdyby ta motorka měla oilmaster neřeknu ani popel.
Na olej sem měl vždy odměrku, na 5 litrů benzínu 100 ml oleje. Myslím, že nějakou kapku co neukápla simsona určitě nerozhodí - né tak abych to poznal. Bude to tím benzínem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
V Nemecku menil vyrobce na svolavacku vstriky jeste driv nez u nas, PD motory najely i pul mice, kvalita paliv u nas stoji za hovno, ale prikladem VW a palivem bych neargumentoval, vstriky staly vseobecne za nic nez ohledu na palivo, moje pd declo melo tri kila nez jsem ho prodaval a jezdil s nim ve sve dobe kazdy kolem me, takze zalezi s cim poruchovost srovnavas , jestli se znackou ktere jezdi tolik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
frite píše: To že nějaké palivo vozí z rakouska neznamená že je bez biosložky, mají stejnou povinnost dané procento v palivu biosložkou dodržovat. Myslím že kdyby tam biosložka nebyla, tak už by to dávno marketingově využili a zdůraznily - jako např. Euro oil.Jinak - biosložka palivový systém nazasírá, ale čistí. Může to ale dělat bordel u zanesené soustavy, kde dojde k rychlejšímu rozpuštění usazenin a ty ucpávají dále. Problém biosložky je při delším skladování, kdy degraduje a benzín se stává kyselejší - udává se tak po třech měsících.
Ty vole ja mam dost
Bio sracky nic nezasiraji.to vidim i kamosu na servisu...ten kdo jezdi Vervu nic a ten kdo ne porad zalepene karbeci jak dele stoji...
Ale jo nezasiraji bio nic..ty to vis
Jo a stava se kyselejsi...
Nehul to uz tolik nebo neposlouchej babicku
Naposledy editováno 01.08.2013 22:17:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
z-x-r píše: Bio sracky nic nezasiraji.to vidim i kamosu na servisu...ten kdo jezdi Vervu nic a ten kdo ne porad zalepene karbeci jak dele stoji...
Moje řeč... před několika dny jsem se rozhodl (po cca roční pauze) zprovoznit veterána a ukázalo se, že zrovna tyhle sajrajty oddělaly ventily v čerpadle. Tož mám objednané nové a zítra číhám u okna s kamerou a jestli hajzl pošťák zase vyleze z auta už s vypsanou "výzvou o nezastižení", kterou mrskne do kastlíku, aniž by zazvonil, tož mu nebudou vanylky stačit.
ciste hypoteticky a jedna se pouze o muj nazor laika se chci zeptat, zda zaneseni klapek karburatoru jako je na obrazku vpravo, muze zpusobit aditivum viceoktanoveho benzinu. Jedna se o foto ,ktere jsem nahodne poridil pred a po dlouhodobejsim (cca 3 mesice pravidelne) cerpani 100 oktanoveho paliva od OMV Carrera.
Uz mi to v hlave visi dlouho a jelikoz mam podezreni na palivo tak jsem to sem hodil. Zajimalo by me jestli se s tim lidi treba ze servisu, kde maji motorek hodne uz setkali a pripadne nezodpovedeli cim to muze byt. Casovy rozdil mezi fotkama je rok. Prvni foto z brezna roku 2010, druhe z dubna 2011. Fazer jezdil normalne bez problemu. Reakce na plyn stejna.
p.s. ta zelena sragora nesla vubec dolu.
Naposledy editováno 01.08.2013 23:33:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Posledně už jsem to řekl u přepážky a prý, že bude nejlepší, když vlítnu rovnou na to balíkové depo na Jarošovské. Ale pak jsem to ještě řešil s několika kolegy a shodli se na tom, že to nemá cenu, jelikož by mi stejně nejspíš nakecali, jak to budou řešit a co udělají s daným pracovníkem za proces... a budou to jen chlácholící pohádky a v reálu to nechají plavat a neudělají na něj ani bu, bu, bu.
A prý jest také dost možné, že to veze pošťačka s dopisama, balík v autě ani nemá a má už předem vypsané "výzvy". Proto také na poštu s**u a všechno si nechávám posílat PPL. Bohužel FM má v nabídce jen poštu a osobní odběr, tož mně nic jiného nezbývalo. Měli by ale rozhodně možnost poslání PPL doplnit, spousta lidí si za to ráda připlatí, než s pak handrkovat s "Dnes podáte, pak rok hledáte".
Není o ale případ jen hradecké pošty, bylo to už nejednou v novinách a byly to případy z celé republiky.
E: Mimochodem, už možná nějaký sprduňk dostali, jelikož včera mi normálně přišla SMS o přijetí balíku a že jej dnes budou doručovat a dnes ráno mně ještě někdo z pošty volal, zda v tu a tu dobu budu doma. Což se mně u pošty stalo poprvé, takovýto přístup jinak mají jen řidiči PPL.
Naposledy editováno 02.08.2013 10:33:35
Jak tu mnozi pisou. Nase paliva jsou opravdu nekvalitni. Obyc N95 v nemecku na jakekoli pumpe tem nasim ultrahyper raketovym utrejchum natrhne zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Jenže háček je pak v tom, že balík mu zůstane v autě (pokud jej v autě neměl, tak na balíkovém depu) a na uvedenou pobočku jej doveze až třeba v 17h!!! Takže ráno čekáš na balík jako blbec a pak s papírem v ruce čekáš celý den, než si pro balík můžeš milostivě dojít na poštu.