...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.
Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...
Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.
Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.
http://www.motorkari...ail&gallery=3697
Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16
Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16
Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37
Naposledy editováno 01.08.2013 13:32:49
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Tim je dana i cistivost palivove soustavy.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
http://www.oleje.cz/...2d28e65c8206fc4f26cd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Hans190 píše: pro informaci z olejářského fóra (občas tam tomu někdo rozumí )
http://www.oleje.cz/...f26cd [/quote]Prošel jsem si asi 5 stran a probírají tam naftu. Ty tankuješ do motorky naftu nebo jaký byl účel toho odkazu?
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Měření výkonu na VW golf 5 2.0 GTI ukázalo rozdíl až 5 šemíků oproti obyč benzínu.
viz
nicméně to neznamená že u našich pump tankujeme stejnej benzín jako jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
jsem se ukliknul, tady je sekce o palivech, o benzínu je tam několik topiců, ale hledat se mi nechce:
http://www.oleje.cz/forum/paliva-f4.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
Mne jde hlavně o vaše praktické zkušenosti a zdá se, že naštěstí, nejsem jediný s pozitivní zkušeností.
Takže na tom fakt něco bude!!!
Marian16 píše: stráťa> Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor...
Takže když na stránkách Shellu tohle píšou, tak to musí být pravda? Nenechme se vysmát a oblbovat marketingovými pohádkami. Jaké "mazání"? Dnes snad všechny motory mají tvrdokovová sedla, takže ventily "mazání" nepotřebují a pro staré motory stačí přidat do benzinu Pb aditiv. Vyloženě "mazací" schopnosti benzinu se mohou uplatnit max. u vstřiků, jinak je motor mazán olejovou náplní.
Jiná situace je u nafty, kdy nekvalitní blivajz, plný řepkosračky, dokáže moderní čerpadla zadřít.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
na spotrebe jsem to ale nepoznal a tak jsem skoncil u normal 95
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
respektive všechny vagnovsky diesly jsou schopný spolehlivě jezdit všude ve světě jen ne u nás, čím to asi bude
Naposledy editováno 01.08.2013 19:22:31