Každopádně je možné "překřížit" hadičky mezi oběma kohouty, čímž se obě polohy prohodí, ovšem prakticky to nemá žádný význam - jestli benzin na polohu ON teče, zatímco na RES neteče, závada se tím nijak nevyřeší, akorát se prohodí polohy, v kterých benzin teče a neteče.
Jestliže benzin neteče v ploze RES, tak se nějakým bordelem ucpalo sítko na "dolním" vstupu horního kohoutu, jestliže neteče v poloze ON, ucpalo to trubku určující výšku hladiny rezervy, popř. část kohoutu bezprostředně za ní.
Nebo, jestli benzin neteče ani na RES, ani na ON a teče jen v poloze PRI, jest vadné podtlakové ovládání dolního (hlavního) kohoutu a s natankováním mizerného benzinu to nemusí vůbec souviset.
Každopádně upřesni, jak přesně se motorka chová, v jakých polohách kohoutu benzin teče a v jakých, potom se můžeme kloudně pohnout dále.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |