Můj problém: Více než dvě sezony pozoruju u své motorky následující: Na volnoběžné otáčky funguje bez problému. Do 4-5tis otáček i celkem pěkně táhne, ale od cca 5-6tisíci otáček se motorce vůbec nechce. Při úplném otevření plynu moto jen řve a zlehka cuká. Zrychlení nulové. Např. při 130 km/h při jízdě na dálnici při zařazené 6tce a přidání plynu se nic neděje. Vyměnil jsem svíčky, nové zapalovací kabely a palice svíček. Předchozí majitel ji měl delší dobu odstavenou. Byl bych rád, za jakoukoliv radu, kterou bych tento problém vyřešil.Technicky jsem zručný do určité míry a věc, kterou bych opravil sám, nejvíc potěší. Přinejhorším bych ji musel svěřit někomu znalému.
Ještě doplním že se jedná o karbec, rv. 2006
2/ Ma to dost vzduchu (menil/kontroloval nekdy nekdo vzduchovy filtr ?)
3/ Ma to kam vyfukovat (neni nahodou ucpany/ pricpany vyfuk ?)
Je problem porad stejny nebo se zhorsuje ? To jsou tak prvni veci ktery me napadnou, kdyz se tomu nechce ve vyssich otackach fungovat, a elektrina se resila.
1 reakcí na tento příspěvek Nejede jak má! Prosím o pomoc!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede jak má! Prosím o pomoc!
DRN. píše: neklouze ti spojka?
To by snad poznal I kdyz lidi jsou ruzny, Tudle mel tata na dilne Ladu Nivu od lesaku, ze "trosku vrzou brzdy".
SKoda ze nemam fotku.
Vepredu byli (teda spis nebyli) desky, ani jejich plechy, a pistky uz byli o kotouc zkraceny asi o centimetr jeden a 2-3 mm druhej. Prej TROCHU PISKA ! Nektery veci fakt nejde pochopit
Ozzy_ píše: To by snad poznal I kdyz lidi jsou ruzny, Tudle mel tata na dilne Ladu Nivu od lesaku, ze "trosku vrzou brzdy".
SKoda ze nemam fotku.
Vepredu byli (teda spis nebyli) desky, ani jejich plechy, a pistky uz byli o kotouc zkraceny asi o centimetr jeden a 2-3 mm druhej. Prej TROCHU PISKA ! Nektery veci fakt nejde pochopit
vychazim z tohohle Při úplném otevření plynu moto jen řve a zlehka cuká. Zrychlení nulové. Např. při 130 km/h při jízdě na dálnici při zařazené 6tce a přidání plynu se nic neděje
já už se nedivim ničemu, co je českej kutil schopnej vymyslet, to je neuveritelný
Karbce jsem odkaloval vždy na začátku sezony, výfuk je origo. Podle mě spojka neprokluzuje, spíš se jedná o nějaký problém s nasávaným vzduchem / dávkování benzinu. Minulý majitel ji položil a všiml jsem si, že na plastových krytech karbců jsou jakoby menšíc prasklinky. Jestli to je skutečně poškozené nevím. Mělo by případně toto na funkčnost ve vyšších otáčkách vliv?? JInak díky za rady, první zkusím vyměnit filtr a pak mrknu na průchodnost výfuku. Co takhle škrtící klapky v karbcech? Mohly by být zadřené? nebo se to vyloučit nedá?
1 reakcí na tento příspěvek Nejede jak má! Prosím o pomoc!
1 reakcí na tento příspěvek Nejede jak má! Prosím o pomoc!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S | Mišáneeek | 8 | 12.8.2023 v 09:03 Strider |