globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 23:55 | Nahoru | #8671

Biker_xx píše: Já bych si dovolil vmísit se do debaty. Na základě mejch zkušeností bych s takhle oškubanou gumou hlavně přitvrdil podvozek vzadu. Zkus 2 kliky na kompresi, udělá to hrozně moc.



dostal som sa k tomuto clanku a podporuje to, co mi vravis. Skusim teda 2 kliky pridat, ale zaroven ma napada ci nenastavit cele pruzenie nejako lepsie, myslim, ze tam mam nastavenie od vyroby.

GSX-R600 2004, neporadi niekto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.7.2013 v 23:56 | Nahoru | #8672

.Kolda. píše: DavidH> Už přesně nevím... ale byla to tvrdá směs, určitě ekvivalent tvojí 6680... Ale máš pravdu, že si na to ten rok stěžovalo víc lidí...
My jsme tehdy vzali GP 211 i zadky, protože to vycházelo zajímavě finančně, ale nebylo to dobré. Museli jsme dávat hodně závaží. Někde až 90 g. Gumy měly tendenci se protočit a když se pak shrnulo závaží k místu, vůči kterému mělo být jako protizávaží, to se děly věci. Motorka vibrovala tak, že se na tom nedalo jet... Od té doby jezdíme jen KR...
I když teď jsme vyhráli na Slovači sadu GP a já si ji vzal, tak doufám, že to bude OK...



Tak to čumim . Takze kr jsou povedenejsi? Je fakt, ze hlavne predni d212gp ma tak blby drazky (zlata 211), ze by ta slika mohla mit delsi zivotnost.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 00:02 | Nahoru | #8673
Pitris> Power slick "B".

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 00:08 | Nahoru | #8674
na nete som nasiel napr:

predok
preload 4 ciarky
rebound odtocit 0.75ot
kompresia odtocit 1.75ot
mat spustene vidle na 5mm

zadok
preload 9mm viditelne
rebound odtocit 1.25ot
kompresia odtocit 1.5ot

je tu este nastavenie na D208 GP-A
(a do zatvoriek davam, co tam mam teraz)

predok
preload 5 ciarok (4 ciarky)
rebound odtocit 0.5ot (3ot)
kompresia odtocit 1.75ot (3.25ot)
mat spustene vidle na 8mm (neviem)

zadok
preload 9mm viditelne (neviem)
rebound odtocit 2.5ot (3ot)
kompresia odtocit 1.5ot (1.5)

takze mam dat kompresiu na max?

http://www.sportrider.com/suspension_settings/suspension/146_suggested_suspension_settings/suzuki.html

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 00:23 | Nahoru | #8675

matuS píše: chlapi, takze je to D211 GP RACER "E", je to nieco ine ako D211? Co tie tlaky co pisali chalani, nechat tak, ci ine?



Asi Prasous ti poradi jaky tlaky. On s nimi ma dobrou zkusenost.
Jinak to je "clubmann" gumka. Takto orvanou jsem ji uz videl. Jak pise Gorkin " MatuS-špatný styl jízdy pomalý průjezd zatáčkou a pak to doháníš plynem který tu gumici trhá". Ja jen pridam, ze ten plyn davas pozde a moc. To tu gumu nici. Je to videt na tom 2,5cm okraji, ktery je hladky.
Kdyz zacnes topit driv a min plynu (a ten nejlepe stale rovnomerne pridavat), tak tu gumu tak neorves.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 07:25 | Nahoru | #8676
tlaky dle Prasouse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 10:31 | Nahoru | #8677

DavidH píše: Tak to čumim . Takze kr jsou povedenejsi? Je fakt, ze hlavne predni d212gp ma tak blby drazky (zlata 211), ze by ta slika mohla mit delsi zivotnost.



Jako 211 super...ale že by ty 212 byly špatný se určitě říci nedá...zkuste letošní předky, to jsou pane gumky...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 10:39 | Nahoru | #8678

Willis-R6 píše: Jako 211 super...ale že by ty 212 byly špatný se určitě říci nedá...zkuste letošní předky, to jsou pane gumky...



Jaku zmes davaš na predek?

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 12:54 | Nahoru | #8679
Já bych ještě navázal na to, co psal Gorkin o špatnym stylu jízdy a vlivu na oškubání gum. Ve vší úctě ke Gorkinovi si skromně myslím, že to je totální nesmysl, kterej tady leta s oblibou šířil Ondra Lelek (budiž mu země lehká). Vždyť to ani nedává smysl. Každej se snaží v zatáčce dostat do stavu, kdy může dát co nejdřív plnej plyn. A to bez ohledu, jak je v zatáčce předtím pomalej, nebo rychlej. Když bude pomalej jezdec pomalej v rychlý zatáčce a pak za to vezme, je to totéž, jako když bude rychlej v pomalý zatáčce a pak za to vezme. I sebelepší jezdec při výjezdu z vracáku v Mostě to tam narve, co to dá a taky tu zatáčku jede pomalu, protože je prostě pomalá. Maximálně na to trochu může mít vliv fakt, že nepřidáváš plynule, ale naráz.

Nicméně guma se škube proto, že se na asfaltu protáčí a přitom poskakuje (ve skutečnosti je to poměrně rychlý poskakování). A to je způsobený tím, že odpružení neodvádí svojí práci, že nedokáže držet gumu na vozovce v co nejkonstatnějším přítlaku, ale pumpuje nahoru dolů. Když bude odpružení fungovat správně, bude tlačit gumu k asfaltu relativně konstantní silou a ta i když se bude protáčet, nebude se škubat (samozřejmě určitej faktor hraje i povrch, na kterym jedeš, ale ne zásadní). To, že kolo poskakuje, může bejt způsobený i špatnym tlakem v gumě, to bych řešil jako první, to je nejsnadnější. Pak bych šáhnul na podvozek. Nejdřív bych zkusil přitvrdit na kompresi. Problém ale může způsobovat i malej útlum na odskoku, kterej umožní gumě driblovat. Pokud tě nespasí přidání útlumu na kompresi, sáhni i na odskok. Když to přeženeš s odskokem, bude se ti při akceleraci zadek motorky ponořovat a bude mít tendenci zvedat předek a zneklidněj se ti řidítka na výjezdu, podle toho to snadno poznáš.

Každopádně z toho vyplývá jasnej fakt. Tvoje odpružení nefunguje dobře, máš malou trakci v průjezdu zatáčkou a na jejím výjezdu a jedeš tak pomalejc, než bys moh a zároveň jsi mnohem blíž smyku a nějaký držce. Takže to nepodceň. Zvlášť v tvym případě takhle zrubat na šestce endurancovýho GP Racera, kterej je prakticky nesmrtelnej je známkou toho, že ti odpružení funguje opravdu kurevsky špatně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:09 | Nahoru | #8680
Biker_xx> vyše uvedeným příspěvkem jsi přišel o virtualniho kamaráda
k tomu řeknu toliko
na tomto servru je otázek s vloženou fotografii vytrhanýho zadku mraky a z99% to řeši nováčci či začátečnici prostě (pomalejší jezdci)
proto přisuzuju takhle servanou gumu špatnemu stylu jizdy
řešili jsme to i na dromech ladily se podvozky se stejným učinkem(nahovno)
časem všichni začli zrychlovat a najednou proužky začaly mizet..... guma se se srovnala a fungovala lépe prostým rychlejším projetím zatáčky a plynule braním za plyn

Peace

Naposledy editováno 23.07.2013 13:10:47

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:10 | Nahoru | #8681
Biker, znie to realne co pises.
Ako som pisal vyssie, tu je setup z casopisu a v zatvorke moje nastavenie, takze nastavim to podla nich s tym, ze kompresiu dam na max, kedze teraz ju mam 1.5ot od maxima.

zadok
preload 9mm viditelne (neviem)
rebound odtocit 2.5ot (3ot)
kompresia odtocit 1.5ot (1.5)

Ono fakt je ten, ze motorku som kupoval jazdenu, takze neviem co vsetko ma za sebou a ten tlmic moze byt po smrti

Pohram sa aj s predkom

predok
preload 5 ciarok (4 ciarky)
rebound odtocit 0.5ot (3ot)
kompresia odtocit 1.75ot (3.25ot)
mat spustene vidle na 8mm (neviem)

a uvidim. V sobotu chcem ist, ale ma byt kurevsky teplo, no uvidime.

PS: este k tym tlakom: mam dat to co pise Gorkin, t.j 2.3 predok a 1.3 zadok za studena?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:25 | Nahoru | #8682
matuS> tu kompresi nedávej na max, zkoušej to maximálně po půlotáčkách a sleduj co to dělá.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:48 | Nahoru | #8683
A neni to tak ze takhle naskubany zadky se ukazujou na masinach, jejichz zadni central uz to ma proste za sebou, a je potreba ho zrepasovat ? Nastavovani neodstrani pricinu, jen maximalne oddali nutnost repase ? Kdyz vezmu ze je to motorka z roku 2004, pokud se na zadni central nikdy nesahlo, neni cas zacit tam ?

V zivote se mi gumy netrhali, a jezdim seriovy podvozky v seriovym nastaveni, protoze na to moje mrdani na to neni potreba sahat (navic teda vazim 73 kil, takze seriovy pruziny jsou na me v zakladu akorat).

Nikdy jsem nezanil nic jinyho nez krasne do hladka sjete plaste s "pomerancem" tam kde taham ze zatacek. A jel sem kde jakou mrdku (co chcit kdyz sada stoji 5800 )

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:49 | Nahoru | #8684

matuS píše: Biker, znie to realne co pises.
Ako som pisal vyssie, tu je setup z casopisu a v zatvorke moje nastavenie, takze nastavim to podla nich s tym, ze kompresiu dam na max, kedze teraz ju mam 1.5ot od maxima.

zadok
preload 9mm viditelne (neviem)
rebound odtocit 2.5ot (3ot)
kompresia odtocit 1.5ot (1.5)

Ono fakt je ten, ze motorku som kupoval jazdenu, takze neviem co vsetko ma za sebou a ten tlmic moze byt po smrti

Pohram sa aj s predkom

predok
preload 5 ciarok (4 ciarky)
rebound odtocit 0.5ot (3ot)
kompresia odtocit 1.75ot (3.25ot)
mat spustene vidle na 8mm (neviem)

a uvidim. V sobotu chcem ist, ale ma byt kurevsky teplo, no uvidime.

PS: este k tym tlakom: mam dat to co pise Gorkin, t.j 2.3 predok a 1.3 zadok za studena?



dej tam ty tlaky od Prasouse, prinejmensim se od toho odpichnes . Takze 2.4 predek/1.7 zadek za tepla, cca 2.1/1.4 za studena

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:54 | Nahoru | #8685
Ozzy> asi zalezi aj od gumy, mal som tam predtym Michelin Pilot power, jazdieval som s nou stabilne 2.40 na slovaci a guma vyzerala vzdy idealne, preto som bol sokovany vyzorom tejto. Ale smrti tlmica sa bojim aj ja a navyse neviem kto mi to v BA bude vediet zrepasovat.

Vecercak> diky, spravim tak.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:55 | Nahoru | #8686

Ozzy_ píše: A neni to tak ze takhle naskubany zadky se ukazujou na masinach, jejichz zadni central uz to ma proste za sebou, a je potreba ho zrepasovat ? Nastavovani neodstrani pricinu, jen maximalne oddali nutnost repase ? Kdyz vezmu ze je to motorka z roku 2004, pokud se na zadni central nikdy nesahlo, neni cas zacit tam ?



To je samozřejmě dobrá připomínka, důvodů, proč pružení nefunguje,může bejt samozřejmě mnohem víc, od slabý/silný pružiny počínaje, zdechlym tlumičem obecně konče. Nejsem podvozkovej guru, kterej by nastavil každou motorku, tak tak si nastavim svoji, takže neumim říct, udělej to a to a bude hotovo. Jen je mi poměrně jasná ta teorie.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 13:57 | Nahoru | #8687

gorkin píše: Biker_xx> vyše uvedeným příspěvkem jsi přišel o virtualniho kamaráda



gorkin píše:
k tomu řeknu toliko
na tomto servru je otázek s vloženou fotografii vytrhanýho zadku mraky a z99% to řeši nováčci či začátečnici prostě (pomalejší jezdci)
proto přisuzuju takhle servanou gumu špatnemu stylu jizdy


Ono to souvisí jedno s druhym. Pokročilejší jezdci si už uměj motorku trochu nastavit a když ne, tak se aspoň pomocí ostatních dostali do stavu, kdy jim to jakž takž funguje.

6 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 14:10 | Nahoru | #8688
Já jsem s odpružením fakt dost laboroval a odměnou mi je toto:



Je to Pirelli SC2, která má na R6 za sebou dva dni v Brně, dva dni na Slovači, dva dni na Pannonce a odpoledne na letišti a rozhodně vypadá, že toho ještě dost najede.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 14:19 | Nahoru | #8689
Biker_xx> Hmmm tak to je pěkný, to já měl přesně tuhle 2 dny na Slovači a třetí den v Mostě už byla uplně v prdeli k večeru.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 18:40 | Nahoru | #8690
Vidim to podobně jako Biker xx .Rozervaná guma je známka , že podvozek nedělá svojí práci.
Rychlej jezdec, kterej je na každým výjezdu ve smyku přece dává zabrat gumě víc než pomalej, kterej za to bere v půlce zatáčky. Další věc - hodně lidí se ptá na tlaky gum. Ty tlaky jsou taky individuální. Nemůže stejně foukat 60kg jezdec jako 100kg. Já si po jízdě vždy kontroluju tlak a teplotu gumy. Je dobrý si tyhle věci zapisovat. Kolik kol vydržela guma při týhle teplotě, časech, nastavení tlumičů. Člověk rychle zapomene a takhle je čeho se chytit.Je to velký laborování, ale aspoň pak trochu chápu jak co funguje

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 19:26 | Nahoru | #8691
Biker_xx> hmm ta je jak ze žehličky, pěkně to máš poštelovaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2013 v 23:03 | Nahoru | #8692
Biker_xx> Podle me rychlejsi jezdec zacne pridavat drive a v naklonu. Tak se zatizeni pneu rozlozi od kraje pneu.
Naopak pomaly jezdec=maly naklon a jeste k tomu zacne pridavat az "v bezpeci" kdy rovna moto. Tam to "otevre" full. Proto maj pomaly jezdci vykousano 2,5cm od kraje.

Ale prijde mne, ze takto se skubou zadni Pirellky SC1. Maj super grip, ale nevydrzi. U D212gp se takto nici 8848 (mekka) pri nizke teplote (asfalt do 20°C). Drzi, ale oškube se.

Takze neco je gumou, neco teplotou, neco tlakem, neco jezdcem, neco podvozkem. Moc promennych..

O tomto se da tukat do klavesnice dlouhy hodiny

Naposledy editováno 23.07.2013 23:07:44

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2013 v 09:10 | Nahoru | #8693

DavidH píše: Biker_xx> Podle me rychlejsi jezdec zacne pridavat drive a v naklonu. Tak se zatizeni pneu rozlozi od kraje pneu.
Naopak pomaly jezdec=maly naklon a jeste k tomu zacne pridavat az "v bezpeci" kdy rovna moto. Tam to "otevre" full. Proto maj pomaly jezdci vykousano 2,5cm od kraje.



Ono to vlastně souvisí i s tím nastavení podvozku. Tím jak se přidává naráz a pozdě, se zadní tlumení zatěžuje úplně jinak než při plynulym výjezdu. Takže by se dalo říct, že to škubání se dá trochu eliminovat buď úpravou podvozku aby zvládnul vyšší nárazový zatížení, nebo úpravou stylu jízdy kterej podvozek tolik nezatěžuje.
Samozřejmě čistě teoreticky

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2013 v 10:10 | Nahoru | #8694
..podle mě je to hlavně a hlavně podvozkem....kvalitní a "nerozeštelovaná" serie, funguje naprosto dostatečně,s dobrou pneu a dobrými tlaky,bez ohledu na váhu jezdce a jízdní styl v návaznosti na "mrdal" časy..tím myslím do 2.18 Brno a 1.47 Most!

...takže u časů kolem 2.30 a 2.00 ,to asi to "trhání" jezdcem nebude!

Naposledy editováno 24.07.2013 10:12:44

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2013 v 16:00 | Nahoru | #8695
Zni to vzdy hezky, kdyz za problemy muze neco jineho nez pilot sam...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2013 v 15:32 | Nahoru | #8696

Biker_xx píše:

Je to Pirelli SC2, která má na R6 za sebou dva dni v Brně, dva dni na Slovači, dva dni na Pannonce a odpoledne na letišti a rozhodně vypadá, že toho ještě dost najede.



To si děláš prdel... chtěl jsi napsat, že dva dny ležela v Brně, dva dny na Slovači a dva dny na Pannonce v dodávce... Málo taháš...

Ale souhlasím s tebou, že to není špatným stylem... Když někdo gazuje pozdě, tak se dělá na gumě taková hrana... ale určitě se neškube...

Tady je tolik proměnných...je to taková alchymie...

Já jsem jezdil GP v Brně a škubaly se mě. Přezul jsem KR, stejná směs a neškubaly se...
Prase aby se v tom vyznalo... Prasouš promine...

Jen krátký výčet věcí, které to ovlivňují asi nejvíc(klidně doplňte):

Teplota dráhy (mění se v průběhu dne)
Teplota vzduchu (mění se v průběhu dne)
Nahřátí pneumatik (u dunlopek měříme tlaky po sjetí z dráhy)
Tlaky v pneumatikách (mění se dle teploty dráhy během dne - hlavně zadek)
Zvolená směs (mění se dle teploty dráhy)
Typ okruhu (Brno, Slovač žerou gumy jak sviň)
Nastavení podvozku (při deseti stupních pracuje jinak než při třicítkách, při stejném nastavení)
Hmotnost jezdce (tady se doporučuje nežrat...)
Výkonnost jezdce (při časech kolem 2:10 v Brně guma vydrží při super nastavení 40 kol, při 2:08 30 kol, při 2:07 25 kol, při 2:40 120 kol... )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2013 v 16:18 | Nahoru | #8697

Biker_xx píše: Já jsem s odpružením fakt dost laboroval a odměnou mi je toto:



Je to Pirelli SC2, která má na R6 za sebou dva dni v Brně, dva dni na Slovači, dva dni na Pannonce a odpoledne na letišti a rozhodně vypadá, že toho ještě dost najede.



možná už to tu padlo, ale co máš za podvozek, to asi nebude série? a jaký čas třeba v mostě?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2013 v 18:12 | Nahoru | #8698
Corela91> Vpředu série, vzadu Hyperpro (tak jsem to koupil od Milana (222)). Letos jsem v Mostě nebyl, vloni 1:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2013 v 18:20 | Nahoru | #8699
.Kolda.> Je fakt, že letos jezdím kulový, jsem nějakej zabržděnej po pádu. Jinak na Ducati 1198s ta samá Pirellka vydrží 3 dny. A to mám vzadu TTXo, taky dost slušně vyladěný. Šestky prostě nežerou. Všechny ty vlivy, o kterejch píšeš, jsou bezesporu pravda. Já reagoval konkrétně na to, že on takhle zprasil endurancovýho GP Racera. To je nesmrtelnej tvrdolín, který bych potřeboval možná ani ne 2 na sezónu. Tam už musí bejt fakt špatně podvozek... Jinak ještě takovej můj malej poznatek, abych měl takhle vyladěno s Dunlopama, musím mít podvozek měkčí než na Pirellky.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2013 v 21:03 | Nahoru | #8700
Taky jsem letos brzda... Pravdou je, ze sestka je nakladove super...skoda, ze se na ni nevlezu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35801 Dnes v 13:42 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 5 Dnes v 09:23 1Gabo
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist