Takze abych vysvetlil situaci.. je mi 20let pred dvema lety jsem delal ridicak a2,b. Aod te doby jsem na moto nejel.
Vim ze plno z vas mi napise "zkus 500 a uvidis je to neco jineho nez pincl.." ale nechci vypadat jako ucenec ktery apadl z nebe.. V autoskole jsem jezdil na suzuki gs500 myslim 45kw.. hned prvni jizdu(uposornuji, ze jsem nikdy na motorce predtim nesedel jen na babete) tak me vytahl do mesta a mezi mesto a asi po 5jizdach na dalnici. Ted si chci v zari dodelat A.. kde budu jezdit na 750ce.. no takze vlastne se chci zeptat chtel bych si pote koupit gsxr1000 vim ze to je uplne neco jineho a pro zacatecnika neco jako formule ale predcejenom mam par duvodu a argumentu
1. Kdyz clovek udela Bcko.a koupi so sve prvni auto nejakou m3 tak se v tom da taky jezdit uplne slusne ..
2. Nemam moc penez a chci jit k policii kde budu mit take malo takze si nedovedu predstavit ze budu mit penize koupit 500,750,1000 zvlaste kdyz mam auto a i o to se musim starat..
3. Rozhodne nechci nejak machrovat ci jezdit 250 ak silenec.. vim ze to cloveka laka ale i papiry mam rad pravda ze po case bych to chtel zkusit ale ne hned
4. Urcite nechci hned vytacet do 14k opet vim ze go laka a nerikam se to nikdy nezkusim ale zezacatku bych urcite jezdil kolem tech 5-6k nebo optimalni otacky..
Tak co myslite si, ze bych do toho mohl jit? Diky za vase nazory
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Je to prostě o svobodný volbě a každopádně je to nesmysl řešit tady na m.cz....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Lukley píše: Dobře.. a teď babo raď.. vím že 100lidí 100 chutí.. ale někteří z vás říkají nesmysl jiní že "pohoda" .. pokud si ti, co píší že to je v "pohodě" dělají srandu, ať to prosím napíšou a ulehčí mi rozhodování.. :/ i když zatím to směřuje více k negativnímu výsledku, tak se tak taky budu řídit, opravdu se nechci zabít a také nechci rozbít motorku, na kterou si vydělám.. takže asi tak.. :) a zase díky všem za reakce..
hele přečti si můj profil já mám "jen" šestku a ještě k tomu to ani není SS, jen se tak tváří, ale koupit si to jako první mašinu, tak mám někde křížek. Chtěla jsem ji od 15, kdy mě začaly motorky víc zajímat, koupila jsem si ji letos v 28.
A věř mi, že dát si na zdechlý pětistovce v zatáčkách supersporta, to není úplně špatnej pocit jo, když přišla rovinka, tak mě zas předjel
Navíc s motorkou plácneš, málokdo ji neodloží někde při parkování. U naháče si zanadáváš do ocasů, maximálně vyměníš blinkr, u kapotovaný mašiny to leze hodně do peněz.
No, to je fuk, kup si co chceš, co já mám radit, jsem jen ženská a ta patří ke sporáku a ne na mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Ale jo, no mozna neni tak ostra jako GSX-R...
E: korekce GSR-X na GSX-R
Naposledy editováno 19.07.2013 07:49:08
Ale na druhou stranu je pro bezpečnou jízdu lepší kvalitní "litr", než ojetá ,nefungující nějaká 500 GS /myslím brzdy,rám,převodovka a pod./...ale vše záleží na pilotovi.
Pravda,že i 350 je v rukou nemehla nezkrotitelná, jako ten litr.
Ale stejně bych radši pořídil skutečně něco "slabší",a když už ,tak 600 a nebo litr ve verzích "ostrých" je skutečně asi už jedno!....každé moto s obsahem nad 500 už jede dost rychle a má i sílu!
A na závěr..kup si co chceš,co se ti líbí...za tebe nikdo jezdit nebude...a snad tě někde v začátcích nepotkám!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
MartinS108 píše: Kitty> Hele, jak jako ze CeBeRo neni SS? Ja ji mam taky a jsem na to hrdej.
Ale jo, no mozna neni tak ostra jako GSR-X...
Fko ne, RR je něco jinýho nebo mi to aspoň každej tvrdí
E. to ovšem nic nemění na tom, že jsem na to, že ji mám, taky hrdá
Naposledy editováno 19.07.2013 07:47:42
A neverim tomu, ze budes se silnym SS jezdit pomalu. Proste nebudes. A pokud jo, tak proc si kupovat hned to nejrychlejsi?
Ja sel cestou 600, casem mam v planu prejit na 750 a vyhledove na 1000...
Jestli ti je 20, namas kam spechat....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Kitty píše: Fko ne, RR je něco jinýho nebo mi to aspoň každej tvrdí
E. to ovšem nic nemění na tom, že jsem na to, že ji mám, taky hrdá
Jasně že je F supersport, akorát se nechlubí nejvyšším výkonem a malou pohodlností.
Ale jinak kvalitní nastavitelný odpružení to má, brzdy taky dost dobrý, volnost náklonu dostatečná, hmotnost nízká. Je to sportovní motorka, a okruhovka z toho jde udělat taky slušná, samozřejmě že ne konkurenceschopná R6.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Stev píše: Jasně že je F supersport, akorát se nechlubí nejvyšším výkonem a malou pohodlností.
Ale jinak kvalitní nastavitelný odpružení to má, brzdy taky dost dobrý, volnost náklonu dostatečná, hmotnost nízká. Je to sportovní motorka, a okruhovka z toho jde udělat taky slušná, samozřejmě že ne konkurenceschopná R6.
lhali mi, že je to prej cesťák mi srážej sebevědomí, ošklifci, pak mám pocit, že SS nemám šanci uřídit, já chudák slabá, malá
na začátku září jedu řádit do Mostu, dokonce už mám i sadu laminátových kapot
Tak to jses asi o 200% dal nez ja...
Jinak za me je CBR prijemnej cestak s geny SS, pohodlnej, rychlej...
Vono drtit v realnym provozu na kolinko, neni nic pro me....
E: Posledni veta...
Naposledy editováno 19.07.2013 08:24:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Kitty píše: lhali mi, že je to prej cesťák mi srážej sebevědomí, ošklifci, pak mám pocit, že SS nemám šanci uřídit, já chudák slabá, malá
na začátku září jedu řádit do Mostu, dokonce už mám i sadu laminátových kapot
To ti nelhali,je to sportovně-cestovní motorka s pohodlnější ergonomií a ošizenými komponenty.
verybusy píše: To ti nelhali,je to sportovně-cestovní motorka s pohodlnější ergonomií a ošizenými komponenty.
ona nemá ošizený komponenty, jen jsou poplatný době, srovnatelný třeba s tehdejší první R6. Že pak místo čistýho upgradu vyjeli se souběžným modelem, ze starýho cebra automaticky cesťák nedělá. Když se dělá sportovně cestovní motorka čistě od stolu vypadá to jinak, třeba jako VTR, která je proti cebru opravdu ošizená
Samozřejmě nová CBR600F, co je svlečenej hornet, je něco jinýho.
e: oblečenej hornet ...
Naposledy editováno 19.07.2013 08:31:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
Kitty píše: lhali mi, že je to prej cesťák mi srážej sebevědomí, ošklifci, pak mám pocit, že SS nemám šanci uřídit, já chudák slabá, malá
na začátku září jedu řádit do Mostu, dokonce už mám i sadu laminátových kapot
ono, abych to doplnil, v kontextu dneška jako cesťák samozřejmě vypadá, ale geny má jednoznačně sportovní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) supersport pro zacatecnika
verybusy píše: Flisker> Viz. ten tvůj pád,prostě nedostatek schopností a odhadu rychlosti,stejně tak bys sebou plácnul na vytočeným GS,snad jen škoda by byla menší.Ale to je o penězích a to už je zase ryze soukromá úvaha každýho z nás.Jestli mi zbyde na pořádný gumy,když si koupím dražší motorku,apod....
GSo je mnohem jednodussi ovladat a nehucel bych k ty zatacce 220 ... kazdej pise ze bude jezdit v klidu ale prijde chvili kdy to nekde otevre a je hotovo.
Jinak, Cikus si z nej dela akorat prdel.
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Nebo si udelej vylet do prahy, tady maji i to GSXR600: http://www.motopujcovna.cz/cenik.php
E-Ryc píše: Moje rada, vem tri tisice, najdi nejblizsi motopujcovnu a neco si na den pujc. Garantuju ti, ze budes vycukany i z Transalpa - vlastni zkusenost, a to jsem mel pred pauzou najezdeno celkem dost na pincku/simsonu/250...
Nebo si udelej vylet do prahy, tady maji i to GSXR600: http://www.motopujc...cz/cenik.php [/quote]
To je perfektni napad ;)
At te nalozi nejaky kamos, ktery ma litra a je dobry,zodpovedny ridic a ukaze ti jak to vypada, kdyz ma motorka takovej kroutak a co to pri tom dela a treba si to pak rozmyslis.
Omlouvam se za sloh, ale dle meho nazoru lidi bez zkusenosti na takovou motorku nemaji vubec list. AHOJ :)
Začínat na SS a rovnou na litru je blbost. Samozřejmě se to dá se štěstím zvládnout ale silně snižuješ své šance na přežití (což je důvod Číkusovo příspěvků, vzhledem k tvému povolání ). Buď budeš jezdit jak podělanej nebo to rozstřelíš, navíc se ochuzuješ o natěšení na novou silnější mašinu.
Prostě existuje milion důvodů proč začít na naháči pod 100 koní a jen jeden proč začít na litrovým SS: machrovina
Na jebkách pod litr se prostě nedá jezdit, maximálně na dvouválu ...ten aspoň NE-JE-DE... ...
Furt se roděj a dorůstaj noví a rozumní sokolíci. Vetšina z nich potřebuje nutně litr. A když ne litr tak minimálně něco kde budou klást větru minimální odpor(sakra proč asi, když chtěj jezdit rozumně?) Učit se na motorce v leže, fakt není úplně nejlepší do začátku
Je to věčná diskuse, která nakonec vždy vyústí v zatvrzení autora proti celému světu.
Některým lidem vydrží sestikilo/sedmpade celej život.
1 reakcí na tento příspěvek supersport pro zacatecnika
Mám pocit že každý kdo si koupí litra je předem odsouzený k trestu smrti rozstřelením!!!!
Podotýkám že mám pátý GSXR 750 a nic jinýho bych nechtěl,i když mám na litru něco naježděnýho a běžně si s borcama na litru vytírám prdel...
Jo a ještě slova mýho hodně zkušenýho mechanika "litra si kupujou borci co maj dvoucentimetrový péro"
charlie.vtx1800 píše: Život mě poučil že rozdíl mezi volat/nevolat policii je úspora jednoho telefonátu a tří hodin diktování do protokolu.
Co tam máš dál dojemnýho?
to je přesné...chodím na pčr jen kvůli protokolu pro pojišťovnu (a pak mi pojišťovák řekne, že plot pod 180 cm není "překonání překážky")