globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 22:59 | Nahoru | #421
assassin> To sice jo ale smyslem tunění je mít něco vyjímečnýho, to co říkáš je podle mně blbost. Když koupíš novější model bude to jen novější model, ničím vyjímečná motorka. Když potuníš tu starou, uděláš si na tom pár vychytávek máš z toho za prvý sám obrovskou radost a za druhý máš něco vyjímečnýho....

Vem si třeba jak si každej cpe na motorky tlumiče OHLINS ačkoliv třeba fungujou stejně jako originál ale prostě je to zlatej ohlins, nebo přední vidle, nebo radiály.....
Vem si kolik lidí s kafáčema tam dává takovýhle věci a přitom když to řeknu hnusně to bude pořád mrdka která se bude kroutit a nebude mít extra vlastnosti....

ačkoliv máš můj obdiv tak teď říkáš blbosti, ne proto že jsem zastáncem sportů (mám rád veškerý kategorie) ale proto že je to prostě kravina

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

7.1.2012 v 23:44 | Nahoru | #422
Pokud je ridic szitej s motorkou tak SV nemuze Busu porazit ani na 100 metru a mozna ani na 50. Jednicku mam od rozjezdu vytocenou behem 30 - 50 metru a na dvojku uz tomu chybi sila a ztraci to. Jestlize byl na 200 metru mezi nima tak malej rozdil tak je to tim ze pilot na buse neumel tak jako pilot na svcku. Jedna vec je srovnavat to se sestkou gixerem ktery ma slabinu v nizkejch otackach ale neco uplne jinyho je srovnavat to s Busou ktera nema snad vubec zadnou nevyhodu.

Jinak je to strasne o rukach. Jeli jsme 4 SVcka a vyhrali to dva co to meli nejdyl, maj dynojet a ujeli na startu, pak jsem byl ja na naprosty serii asi tak 10 metru za nima a jeste dalsich 10 metru za mnou dalsi kluk kterej na tom mel komplet arrow a jel na novejsim modelu. Vsechno jenom o rukach.

Naposledy editováno 07.01.2012 23:46:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 08:10 | Nahoru | #423

pylot píše: Pokud je ridic szitej s motorkou tak SV nemuze Busu porazit ani na 100 metru a mozna ani na 50.


Ale tu se nepíše o tom, že SV porazí busu, ale o naopak o kolik busa SV na 200m. Je třeba to číst pořádně a nedělat fámy! Někdo tu psal o tom, že SV porazilo GSX-600R, ale ne bože busu!!!

Naposledy editováno 08.01.2012 08:11:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 09:56 | Nahoru | #424
italšrot> Ok omlouvam se ti, rozdil 0,2 je malo. Lepsi? 0,2s by odpovidalo rozdilu nekde mezi 5 a 8 metrama.

Naposledy editováno 08.01.2012 10:00:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 11:14 | Nahoru | #425
pylot> Myslím, že zbytečně furt spekuluješ... prostě dva borci dali sprint na 200m a busa vyhrála nad SV o 0.2s. Tečka! My tam nebyli, oni jo, tak proč tomu nevěřit. A jestli ten na buse "zaspal" start je jeho mínus. Je fak vidět, že je zima.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 11:42 | Nahoru | #426
italšrot> Ja nikde netvrdim ze keca. Jen rikam ze motorkou to asi nebylo. A myslim ze se zbytecne hnipes v tom co rikam a navic o stranku zpatky jsi k tomuhle tematu plkal taky a jeste bych rek ze docela blbosti tak proc bych si k tomu nemohl pridat neco ja.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 13:05 | Nahoru | #427
edit> raději nic zase by jsi to pak dokola a furt a pořád chtěl řešit, probírat , plácat a pídit a na to je i zima krátká.

Naposledy editováno 08.01.2012 13:33:34

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 13:36 | Nahoru | #428
italšrot> Dyt ty jsi tady vrchni rejpal a slovickar.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 13:49 | Nahoru | #429
Máš pravdu jsem, protože když vidím hloupost a naivitu musím se do toho opřít....

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 14:05 | Nahoru | #430
italšrot> A co ze jsem rekl tak hloupyho a naivniho?

Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 17:01 | Nahoru | #431
Busa vs GSXR1000


vte dobe som mal Busu nejake 4mesiace .. a jednoznacne som nechcel pohnojit spojku nebo prevodovku kvuli nejakemu sprintu ..

na SV si toho trosku viac dovolujem ako na Hayabusi ..

Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 17:26 | Nahoru | #432
grassel: jasan, tuning je zalezitost kterou kazdej vidi trochu jinak..

ono to mozna blbe vypada napsany ale dost mozna se v tom nazoru moc nelisime.

je to vec pohledu.. treba maly SV je dost tuctova motorka, ale lidi ji tunej.. ono z jinyho pohledu je to zase jedinej "dostupnejsi" malej dvouvalec... takze svym zpusobem taky "vyjimecnost" ....

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 17:27 | Nahoru | #433
jeste u te gsxr600 a sv .. on tam zas takovej rozdil kroutaku nebude, bude to spis jen o tech 50ccm... a ten pocit toho ze je to dole liny dela na GSXR pomerne dlouhej prevod, kdyby to melo jednicku stejne kratkou jako to SV tak ten pocit "jak to taha" bude zase jinej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 17:31 | Nahoru | #434

Majklos píše: italšrot> No jo ale na buse a možná i na to gixeru dá těch prvních 200 m na jedničku a to už má na tachu 140? Sv bude muset řadit určitě dřív, možná kdyby se mluvilo o 100m ta bych věřil i v to esvéčko že ho dá, když bude lepší pilot ale takhle se mi moc nechce.


Pouze na jedničku určitě sprint na 200 metrů nepojede. Busa bude mít v cíli okolo 200 kmh, SV možná 170(tachometrových). Aby byl rozdíl jen 0,2s při stejně schopných pilotech, tak by eSVo sprintovalo max na 150 metrů . Doporučuji řidiči busy vyzkoušet celý potenciál motoru .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 17:35 | Nahoru | #435

assassin píše: jeste u te gsxr600 a sv .. on tam zas takovej rozdil kroutaku nebude, bude to spis jen o tech 50ccm... a ten pocit toho ze je to dole liny dela na GSXR pomerne dlouhej prevod, kdyby to melo jednicku stejne kratkou jako to SV tak ten pocit "jak to taha" bude zase jinej.

Mrkni se na gearingcommander. Tam jsou ty prevody predvoleny. Uvidis ze prvni dva kvalty jsou na SV a gixeru skoro stejne dlouhy. On tam nejakej moment navic je. A to hlavne mezi 3 a 8 tisicema. To jsem vycetl zase z grafu. Oni mi tu lidi pak sice nadavaj ze jsem hloupej a najivni ale ja si ty informace aspon opravdu dohledal.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 18:14 | Nahoru | #436
Vlada XX> Máš pravdu, i busa bude muset na 200 m jednou řadit, ale ta rychlost taková nebude, spíš tak kolem 170, když se to jo dobře povede, viz výsledky public bikes nad 750. 200 na 1/8 míle dosahuje třeba Pepa Čížek na 320 k na ZX12R přeplňovanou NX. a to je už trochu jiná liga. Můžeš se tím webem prošťourat na buse jezdí sprinty spousta lidí, i jedna ženská.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 19:09 | Nahoru | #437
pylot> Víc praxe a míň teorie, víc jezdit a míň studovat grafy. a nedělej Zagorku vždyť víš, že tě celkem beru.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

8.1.2012 v 19:31 | Nahoru | #438

assassin píše: jeste u te gsxr600 a sv .. on tam zas takovej rozdil kroutaku nebude, bude to spis jen o tech 50ccm... a ten pocit toho ze je to dole liny dela na GSXR pomerne dlouhej prevod, kdyby to melo jednicku stejne kratkou jako to SV tak ten pocit "jak to taha" bude zase jinej.



člověče s tímhle já nesouhlasím, podle mě ten pocit že je to dole líný bude tím, že je to dole líný

Kdo přešel z V2 na 4V??

29.2.2012 v 14:56 | Nahoru | #439
Mám dva kamarády na SV650 a FZS600. Každý si vzájemně pomlouvá koncept motoru.
SVčkář nadává na FZS600, že je to jak metro bez koulí.
FZS600 nadává na SVčko, že je to bez výkonu v otáčkách :)

Každý má rád to svoje => toto téma nemá řešení

Kdo přešel z V2 na 4V??

4.3.2012 v 09:41 | Nahoru | #440
čus,já jezdím 4válce,pár kamarádů 2válce.
4vál je vhodný do rovinatých oblastí,kde na rovince má výhodu většího výkonu ve vyšších otáčkách.V kopcích a zatáčkách má zase výhodu 2vál.,má větší zátah v nišších otáčkách,tzn. na výjezdu.Přeber si to,kde jezdíš.Zdar

Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 17:54 | Nahoru | #441
Dnešní den jsem měl k dispozici Yamahu FZ 6 N (2005) a poprvé si tak mohl pořádně ošahat a vyzkoušet motorku se 4válcovým motorem. Dosud jsem měl zkušenosti jen s 2 válcovýma motorkama. Sám jednu mám. Trošku jsem se bál...ne motorky, ale toho, že zjistím, že se mi vlastně 4 válce líbí víc. Bál jsem se však zbytečně. Čekal jsem daleko víc. I když vlastně nevím, co jsem od toho čekal. Ale trochu měl to zklamalo a zároveň potěšilo to, že nemusím řešit výměnu motorky. Prostě pocit jistoty, předvídatelnosti a funkčnosti, ale i sterility a nudy. Rozhodně neříkám, co je lepší, ale co mě vyhovuje, sedí a baví víc... Sparta nebo Slávia? Za mě tedy dvouválec.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 20:45 | Nahoru | #442
Taky jsem vyměknul a koupil jsem čtyrhrnec... A asi z toho trvalý vztah nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 21:01 | Nahoru | #443

FiZzeR píše: Taky jsem vyměknul a koupil jsem čtyrhrnec... A asi z toho trvalý vztah nebude



Viď, uspokojí, ale nenadchne Ještě ti zbývá zkusit BigBang od Yamahy, Speed Triple od Triumphu a když to neklapne tak zas vítej u 2V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 21:02 | Nahoru | #444
dewwil> No, já nemám ani na malej bang, natož na ten velkej... Takže spoléhám na triumpha, ale kdyby to nevyšlo, s corsarem bych se spokojil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 21:12 | Nahoru | #445
FiZzeR> Joo, Corsaro je dobrej buchar, zvlášť s laďákama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 21:26 | Nahoru | #446

dewwil píše: FiZzeR> Joo, Corsaro je dobrej buchar, zvlášť s laďákama



Mno, ale jako drobnou vadu na kráse spatřuju to, že když s tím ulovím jelena, tak za tři neděle asi jezdit nebudu Japonský tuctovky maj i nějaký ty výhody

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 21:43 | Nahoru | #447
Ty uz beres do zajecich z 4v???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 21:45 | Nahoru | #448

dakarista píše: Ty uz beres do zajecich z 4v???



Zatim ne, jeden mi nabídl bramboráka 1150 a druhej st2 ( )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 22:05 | Nahoru | #449

FiZzeR píše: Mno, ale jako drobnou vadu na kráse spatřuju to, že když s tím ulovím jelena, tak za tři neděle asi jezdit nebudu Japonský tuctovky maj i nějaký ty výhody



S 2V neznám ještě nikoho s laďákama kdo by lovil vysokou, zrovna jsme se o tom dneska s Jaskem bavili a nikdo z nás si nemohl vzpomenout kdo na 2V kdy srazil srnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.7.2013 v 22:07 | Nahoru | #450

dewwil píše: S 2V neznám ještě nikoho s laďákama kdo by lovil vysokou, zrovna jsme se o tom dneska s Jaskem bavili a nikdo z nás si nemohl vzpomenout kdo na 2V kdy srazil srnu



Nefunguje, měl jsem jednou namále.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist