Vem si třeba jak si každej cpe na motorky tlumiče OHLINS ačkoliv třeba fungujou stejně jako originál ale prostě je to zlatej ohlins, nebo přední vidle, nebo radiály.....
Vem si kolik lidí s kafáčema tam dává takovýhle věci a přitom když to řeknu hnusně to bude pořád mrdka která se bude kroutit a nebude mít extra vlastnosti....
ačkoliv máš můj obdiv tak teď říkáš blbosti, ne proto že jsem zastáncem sportů (mám rád veškerý kategorie) ale proto že je to prostě kravina
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Jinak je to strasne o rukach. Jeli jsme 4 SVcka a vyhrali to dva co to meli nejdyl, maj dynojet a ujeli na startu, pak jsem byl ja na naprosty serii asi tak 10 metru za nima a jeste dalsich 10 metru za mnou dalsi kluk kterej na tom mel komplet arrow a jel na novejsim modelu. Vsechno jenom o rukach.
Naposledy editováno 07.01.2012 23:46:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
pylot píše: Pokud je ridic szitej s motorkou tak SV nemuze Busu porazit ani na 100 metru a mozna ani na 50.
Ale tu se nepíše o tom, že SV porazí busu, ale o naopak o kolik busa SV na 200m. Je třeba to číst pořádně a nedělat fámy! Někdo tu psal o tom, že SV porazilo GSX-600R, ale ne bože busu!!!
Naposledy editováno 08.01.2012 08:11:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 08.01.2012 10:00:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 08.01.2012 13:33:34
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
ono to mozna blbe vypada napsany ale dost mozna se v tom nazoru moc nelisime.
je to vec pohledu.. treba maly SV je dost tuctova motorka, ale lidi ji tunej.. ono z jinyho pohledu je to zase jedinej "dostupnejsi" malej dvouvalec... takze svym zpusobem taky "vyjimecnost" ....
2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Majklos píše: italšrot> No jo ale na buse a možná i na to gixeru dá těch prvních 200 m na jedničku a to už má na tachu 140? Sv bude muset řadit určitě dřív, možná kdyby se mluvilo o 100m ta bych věřil i v to esvéčko že ho dá, když bude lepší pilot ale takhle se mi moc nechce.
Pouze na jedničku určitě sprint na 200 metrů nepojede. Busa bude mít v cíli okolo 200 kmh, SV možná 170(tachometrových). Aby byl rozdíl jen 0,2s při stejně schopných pilotech, tak by eSVo sprintovalo max na 150 metrů . Doporučuji řidiči busy vyzkoušet celý potenciál motoru .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
assassin píše: jeste u te gsxr600 a sv .. on tam zas takovej rozdil kroutaku nebude, bude to spis jen o tech 50ccm... a ten pocit toho ze je to dole liny dela na GSXR pomerne dlouhej prevod, kdyby to melo jednicku stejne kratkou jako to SV tak ten pocit "jak to taha" bude zase jinej.
Mrkni se na gearingcommander. Tam jsou ty prevody predvoleny. Uvidis ze prvni dva kvalty jsou na SV a gixeru skoro stejne dlouhy. On tam nejakej moment navic je. A to hlavne mezi 3 a 8 tisicema. To jsem vycetl zase z grafu. Oni mi tu lidi pak sice nadavaj ze jsem hloupej a najivni ale ja si ty informace aspon opravdu dohledal.assassin píše: jeste u te gsxr600 a sv .. on tam zas takovej rozdil kroutaku nebude, bude to spis jen o tech 50ccm... a ten pocit toho ze je to dole liny dela na GSXR pomerne dlouhej prevod, kdyby to melo jednicku stejne kratkou jako to SV tak ten pocit "jak to taha" bude zase jinej.
člověče s tímhle já nesouhlasím, podle mě ten pocit že je to dole líný bude tím, že je to dole líný
4vál je vhodný do rovinatých oblastí,kde na rovince má výhodu většího výkonu ve vyšších otáčkách.V kopcích a zatáčkách má zase výhodu 2vál.,má větší zátah v nišších otáčkách,tzn. na výjezdu.Přeber si to,kde jezdíš.Zdar
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
FiZzeR píše: Taky jsem vyměknul a koupil jsem čtyrhrnec... A asi z toho trvalý vztah nebude
Viď, uspokojí, ale nenadchne Ještě ti zbývá zkusit BigBang od Yamahy, Speed Triple od Triumphu a když to neklapne tak zas vítej u 2V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
dewwil píše: FiZzeR> Joo, Corsaro je dobrej buchar, zvlášť s laďákama
Mno, ale jako drobnou vadu na kráse spatřuju to, že když s tím ulovím jelena, tak za tři neděle asi jezdit nebudu Japonský tuctovky maj i nějaký ty výhody
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
dakarista píše: Ty uz beres do zajecich z 4v???
Zatim ne, jeden mi nabídl bramboráka 1150 a druhej st2 ( )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
FiZzeR píše: Mno, ale jako drobnou vadu na kráse spatřuju to, že když s tím ulovím jelena, tak za tři neděle asi jezdit nebudu Japonský tuctovky maj i nějaký ty výhody
S 2V neznám ještě nikoho s laďákama kdo by lovil vysokou, zrovna jsme se o tom dneska s Jaskem bavili a nikdo z nás si nemohl vzpomenout kdo na 2V kdy srazil srnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
dewwil píše: S 2V neznám ještě nikoho s laďákama kdo by lovil vysokou, zrovna jsme se o tom dneska s Jaskem bavili a nikdo z nás si nemohl vzpomenout kdo na 2V kdy srazil srnu
Nefunguje, měl jsem jednou namále.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 79 | 19.6.2024 v 15:47 djbell |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |