1 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
A spolehlivost víc než dobrá, aspoň u mě. A náklady na provoz minimální.
2 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
co me ale ponekud nazvedlo je tvrzeni, ze ten motor neni dobry? to teda jenom na ty dlouhy trate nebo ze je od rotaxu? protoze ten motor je naopak perfektne postavenej, vsechna cest.
s touhle motorkou je to podle me slozitejsi. bud zacinas a chces se na necem takovym rozjezdit nebo naopak naprosto presne vis co chces a jdes do ni (coz je minimum lidi).
2 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
Teď pouze za sebe ... mám 209 cm a 140 kilo, můj dakar je jenom o pár cm vyšší než origo a sedí mi daleko lépe než třeba 1150 adventure, které je oproti mému pouze širší. Výkon mi naprosto dostačuje, jezdím sice výhradně solo, ale ja sam v podstate vydám za dva :) ... dakaru je víceméně jedno jestli jedeš sám nebo ve dvou s bagáží, dlabe pořád své 3,5-4 litříky. Těch 150 to po dálnici taky jede, příjemný pro motor je to tak do těch 130.
Jestli máš nějaký specifický otázky napiš mi PM. Pokud budu vědět rád se podělím.
Kong píše: těpic .... Dakara mám, r.v 2004 taky ... najeto zatim 60 tisíc, pořád šlape jako hodinky, motor je to super, našlape ještě minimálně 2x tolik, toho bych se vůbec nebál, to že nejakej změkčilec fňuká že jednobuch není na cestování je pouze názor toho daného slečinky... lidé na jednoválci ujeli 1000+ km v kuse, jiní s nimi objeli svět. Opravdu jenom záleží na tom jak ti sedne.
Souhlas. Najel jsem s ním ~25000 km. Perfektní stroj...
1 reakcí na tento příspěvek Koupit nebo nekoupit BMW 650 gs (dakar)vaše názory
Díky
Naposledy editováno 10.09.2014 15:49:01
paratrooper píše: Zdar, jsem tu novej, takže Vás všechny ze všeho nejdřív zdravim. Několikrát jsem tady narazil na názor, že jednobuch na nějaký delší cestování není dobrá volba, ale nikde jsem nenašel kloudný vysvětlení proč. Takže bych ten dotaz rád položil a kdyby mi to byl někdo schopnej vysvětlit, byl bych vděčnej. Uvažuju totiž o koupi Dakara a i když primárně počítám s ježděním "kolem komína", rád bych ho někdy vzal i na delší výlet. Jediný co jsem vyčet je za A: "po delší jízdě utahanej motor", což je podle mě kravina, takže to neberu vážně a za B: "vetší vibrace než u dvouhrnku", což mi je šumák, páč nejsem slečinka. Mám na něm naježděno sice jen pár testovacích kiláků, ale mám z něj zatím jen ten nejlepší dojem. Je ale klidně možný, že mi něco uniklo
Díky
Máš recht, už jsem to tu psal, tak já jsem měl sice F650GS ale ve dvou 8500km plně naloženej a úplně v pohodě.Cestovat se dá na všem
Dík předem za Vaše postřehy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karnet - CDP (Carnet de passage) - ... BMW F 650 GS Dakar | kovrcek | 17 | Včera v 21:56 sticho |
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |