paolo_novy Přidat reklamu

Téma: spatné seštelování
1.7.2013 v 20:10
dobry den , poradte mi prosim mam jawu 175 a kdyz ji sesteluji predstih , odrh , smes tak jede dobře ale kdyz jeden den normalne jezdim tak jede paradně a na druhej den chci jezdit tak nejede musim sestelovat znouvu poradte prosim cim to muze byt ???

spatné seštelování

1.7.2013 v 20:28 | Nahoru | #1
Nechci bejt chytrej, ale první co mě napadlo-máš namazaný filc u vačky a neubývá ti pertinax na kladívku?

spatné seštelování

1.7.2013 v 20:33 | Nahoru | #2
filc je namazanej jen trochu nevim jak moc ma byt namazanej , no pravě se mi zdá že tam ubíva pokaždé musim zvetšit predstih

spatné seštelování

1.7.2013 v 20:42 | Nahoru | #3
Jestli ti to přez noc vždycky nějakej kamoš nerozhodí ale to snad ne

spatné seštelování

1.7.2013 v 20:46 | Nahoru | #4
Musí být namazán dostatečně...jestli musíš zvětšovat předstih tak by to odpovídalo na ten pertinax...taky to může dělat vadná vačka, která okusuje pertinax z kladívka..

spatné seštelování

1.7.2013 v 20:48 | Nahoru | #5
vačku mam novou a čím je nejlepší namazat ten pertinax ???

spatné seštelování

1.7.2013 v 20:52 | Nahoru | #6
Zas tak na tom nezáleží...vem třeba klasický motorový olej a nakapej několik kapek na ten filc u vačky...

spatné seštelování

1.7.2013 v 21:28 | Nahoru | #7
Ja bych se přikláněl k tomu , že bud ten pertinax je měký nebo ta vačka není vybroušná do hladka od výroby z Chiny

spatné seštelování

2.7.2013 v 07:03 | Nahoru | #8
jenže ja sem ten pertinax vubec nenamazal

spatné seštelování

2.7.2013 v 09:27 | Nahoru | #9
Maže se ten molitan kterej se opírá o vačku...omatlává jí olejem a tim se maže i ten pertinax. Jestli si to nenamazal tak je jasný že to nebude jezdit...Doporučuju udělat si chvilku času, a přečíst si 50 let starej návod k obsluze tohohle stroje, ušetříš si spoustu času, nepříjemností a taky spoustu dotazů.

spatné seštelování

2.7.2013 v 10:40 | Nahoru | #10
No já bych to mazání nejak nepřeceňoval, všeho s mírou.
On ten olej totiž može kontakty doslova zasrat.
Nicméně - docela záleží na kvalitě kluzátka ramínka přerušovače a taky jest třeba pamatovat na to, že se (kluzátko) obvykle více opotřebovává, když je nové. Až se "zajede", ohladí a nasytí olejem, funguje až do úplného zmizení kontaktu...

spatné seštelování

2.7.2013 v 11:09 | Nahoru | #11
A nemáš "volný" rotor na klice? Mě se jednou ustřihnul klínek a rotor se za chvilku vždy pootočil o nějakou setinu a všechno bylo zase rezhašené....

spatné seštelování

3.7.2013 v 09:55 | Nahoru | #12
už sem to radši namazal a kladivka tam mam nove a rotor taky nemam povoleny , ted to musim znovu sestelovat a uvidi se
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vynechává ve vysokých otáčkách ("dr... Jawa 175/356 krooky 16 25.5.2024 v 11:08 Hovado-z-lesa
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř


TOPlist