Naposledy editováno 27.06.2013 18:45:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Danielos píše: Furt meleš to samé dokola.
Ty raději opravuješ po 50 tis km motor a hondaři po jen vymění regulátor
Honda není nejvýkonnější, ale je dokonalá a to tě sere Nemusíš tam měnit podvozek a brzdy abys byl spokojen, stačí převodový poměr do síly.. Jen na rovince bude kawa lepší
Takový priznivce hondy a sam ma Gixxera :D
Chlape ja ty rozdily vidim u sestech mezi tema motorkama tak ty stejne rozdily budou i mezi litrama. ( proto chci kawu! )
Na motor CBR dám ( kamos do CéBRa musel narvat nekrestanske penize a nechat si to naladit na brzde ,aby tam nahnal +10kw a predjel me :D )
Ty 6ti piskove trmeny nemaj konkurenci brzdi jako krava!
Podvozek ma honda opravdu o neco lepsi ,ale zalezi v jakem ho mas stavu pokud si ani naplne nevymenis tak je ti to k nicemu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Máca93 píše: Takový priznivce hondy a sam ma Gixxera :D
Chlape ja ty rozdily vidim u sestech mezi tema motorkama tak ty stejne rozdily budou i mezi litrama. ( proto chci kawu! )
Na motor CBR dám ( kamos do CéBRa musel narvat nekrestanske penize a nechat si to naladit na brzde ,aby tam nahnal +10kw a predjel me :D )
Ty 6ti piskove trmeny nemaj konkurenci brzdi jako krava!
Podvozek ma honda opravdu o neco lepsi ,ale zalezi v jakem ho mas stavu pokud si ani naplne nevymenis tak je ti to k nicemu...
Já jsem příznivec všech dobrý strojů
Jo, tady furt bečí všichni jak honda nejede, ale stačí jen zpřevodování do síly o 10% a už 929 byla rychlejší než R1 a stíhala gixer K1. To samé bude u šestek. Jel jsem kawu šestku a pocitově to jelo jak svině, ale jen kvůli toho že to má krátké kvalty..
Šestipístky nemají konkurenci, proto už se dělají jen čtyřpístky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Bubrak-ZX10R píše: No porad vim jen o jedne ZX10R, ktera mela takovouhle zavadu a to je ta moje. Kdezto Honda je to kazda, kazdicka. Takze moje zavada mohla byt zpusobena ruznyma duvodama, ktery tezko nejak zhodnotit (spatnej olej, casta jizda v zime v soli, KN+ladak, porad po zadnim, ... ), rozhodne to neni slabina toho modelu, urcite by se naslo nejaky RR, u kteryho se objevila taky. Honda dokonala neni, kdyz me muze znicehonic nechat nekde 1000km od domova. To je zavada totalni, neakceptovatelna. Brzdy na normalni jezdeni stacej v pohode, nemel sem s ni ma problem ani v extremu (vedro a palba), jen se posouval brzdny bod, coz je taky 'drobnost' proti Hondi elektrice.
e: ale uz to tu psal kdosi, Honda te vede za rucicku a bez namahy jsi na ni dost rychly na okruhu, to beru, ale pro me je to nuda. to samy R1 05, kterou sem mel, zcela jasne sem vedel, ze na dromu bych byl rychlejsi nez se ZX, ale nebavila me.
Regulátor se kazí na všem, se podívej na fórum.. teď převažují nedobíjející nehondy.. A nechat tě ve štychu může jakýkoli stroj, BMW má taky furt něco, třeba kardan..
Já jen, že to tu omýláš furt dokola jako ohraná deska.. A důvod, mindrák z Hondy
Danielos píše: Já jsem příznivec všech dobrý strojů
Jo, tady furt bečí všichni jak honda nejede, ale stačí jen zpřevodování do síly o 10% a už 929 byla rychlejší než R1 a stíhala gixer K1. To samé bude u šestek. Jel jsem kawu šestku a pocitově to jelo jak svině, ale jen kvůli toho že to má krátké kvalty..
Šestipístky nemají konkurenci, proto už se dělají jen čtyřpístky
Prej ma kawa kratky kvalty, mi rekni kolik jede RR na 1ku v omezovaci, ty kratkej kvalte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Danielos píše: Regulátor se kazí na všem, se podívej na fórum.. teď převažují nedobíjející nehondy.. A nechat tě ve štychu může jakýkoli stroj, BMW má taky furt něco, třeba kardan..
Já jen, že to tu omýláš furt dokola jako ohraná deska.. A důvod, mindrák z Hondy
Jasne, mindrak z Hondy proto, ze ma nejakou slabinu a neni dle tvych slov dokonala. BMW ma taky furt neco, to nepopiram, ale BMW tu ted neresime. A ze ma ZX v prvnich mesicich 04 blbej altik, to tu taky pisu, jestli sis nevsim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Hajtra píše: Máca93> Neval Hovna, šak eFko jede úplně totožně jako ninja, jen je mnohem hezčí a jede líp vodzpodu a míň žere
hezci neni a min to zere mozna gumy , protoze to nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
SuperPivis píše: Bubrak-ZX10R> ty voe , kde si nabral tu kombinezu ? asi si taky takovou poridim.
to je 'cisarova nova kombineza'
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
hluska píše: Mne uz diky zdejsimu foru zacina bejt ZX10 normalne protivna
Ale zrejme kvuli jednoho diskutera
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Naposledy editováno 26.06.2013 15:18:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Danielos píše: Ale zrejme kvuli jednoho diskutera
Bubrak ji ma opravdu rad a za tu reklamu by mu meli v Kawe platit Mne jen zacina lezt na nervy, jak ji kazdej chce, jak ukrutne jede a znaji ji akorat z plakatu a od Bubraka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
SuperPivis píše: hluska ; me taky , kdo by chtel masinu aby se mu zvedala napr del kdyz je v naklonu, to je jen pro magory, jednou si ji koupim
Jel jsi na ni nekdy??1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
hluska píše: Bubrak ji ma opravdu rad a za tu reklamu by mu meli v Kawe platit Mne jen zacina lezt na nervy, jak ji kazdej chce, jak ukrutne jede a znaji ji akorat z plakatu a od Bubraka
Já mu na to taky skočil
SuperPivis píše: hezci neni a min to zere mozna gumy , protoze to nejede
Muj clovek presne tak eFko ma stejne kilovaty ,ale kroutak ma o 2NM mensi o 2kg tezsi... :D
Spodek to ma dobrej ,ale ve vrchu nuda jak svina :D Proste holcici motorka!
hluska píše: Bubrak ji ma opravdu rad a za tu reklamu by mu meli v Kawe platit Mne jen zacina lezt na nervy, jak ji kazdej chce, jak ukrutne jede a znaji ji akorat z plakatu a od Bubraka
O Desitce kazdy mele ,ale koupi si ju jen clovek ,ktery uz predtim naku kawu mel... Clovek ,ktery jezdi na honde by se sni asi osipal :D1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
hluska píše: Jel jsi na ni nekdy??
nejel, jen jsem citoval to co tu nekdo napsal
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
desitka je nejlepsi motorka na svete a tvrdim to uz 6 let, tak na tom neco bude
ostatne je tu i srovnavaci clanek na motorkarich, CBR vs ZX, tak si ho prectete, je to ofiko
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kawasaki/honda-cbr-1000rr-vs.-kawasaki-zx-10r-3374.html?kid=
Honda jezdce od první chvíle fascinuje svou silou a pružností. Již od 3 tisíc otáček/min. bez protestů svižně akceleruje, aby po překročení hranice 7 tisíc předvedla impozantní zrychlení, které jezdci zalehnutému na nádrži odkrví mozek. Vše se přitom děje velmi klidně a jemně, přední kolo má tendenci odlepovat se od asfaltu jen na první rychlostní stupeň, přitom je ale Honda nebezpečně rychlá. Nádhera, řeknete si a nebudete chtít její sedlo opustit.
To ale jen do chvíle, než poprvé „vezmete za plyn“ na ZX-10R. V nižších a středních otáčkách je stejně silná a pružná jako Honda, ale už zde je patrná její dravost a na každé přidání plynu reaguje nervózním škubnutím. Jakmile se motor roztočí nad 8 tisíc otáček, máte pocit, že v něm došlo k jadernému výbuchu. V tomto režimu následuje každý pohyb plynové rukojeti infernální zrychlení, které jezdci drtí vnitřnosti.. To je impozantní zejména ve vysokých rychlostech. Zatímco CBR1000RR dochází v rychlosti okolo 240km/h dech a dále zrychluje jen velmi pozvolna, ZX10R se chová jako rozzuřený býk a i v rychlostech nad 250km/h vyráží při přidání plynu dravě vpřed nechávajíc svou soupeřku daleko za sebou.
á jsem v rámci testování svěřil oba stroje dívce, která s přehledem pilotuje sportovní šestistovku. S Firebladem si okamžitě padli do oka. Ocenila na něm především jeho přívětivost, snadnou ovladatelnost, pohodlí a mohutný zátah ve středních otáčkách a jeho sedlo opouštěla jen velmi nerada. Zato Ninju mi vracela již po několika málo kilometrech s vyděšeným výrazem a rozechvělým komentářem: „Tak tohle už je moc...“ Ano, Kawasaki ZX-10R nedělá kompromisy a nesnese ve svém sedle jezdce, který nedokáže její opratě sevřít skutečně pevně. Zkušenému pilotovi však nabízí čistou radost z jízdy a litry adrenalinu při každé vyjížďce.
neni co dodat, CBR je pro zensky a jeste si ta zenska musi sem tam koupit v zahranici listek na autobus a dopravit se domu busem
Naposledy editováno 26.06.2013 16:32:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Naposledy editováno 26.06.2013 16:35:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Kecy prdy beďary Jede to rychle a jede to moc, to je asi celý. Jinak je to N.U.D.A. A taky nějak zapomněli zmínit, že motor je asi jediný, co z tý motorky dává smysl, podvozek nestíhá, brzdy tam pro jistotu vůbec nejsou a kapoty papírový jak od číňana
Podvozku nerozumim, tak nemohu soudit, ale zeptej se Grassela, ten podvozek chvalil do nebe, tak asi tezko nestiha, zvlast kdyz ses podle svych vlastnich slov stejne rychlej jako na RSV aniz bys to tolik klopil. Brzdy jsou v pohode, za to Kawa nemuze ze tam mas nakou vadnou pumpu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
SuperPivis píše: nejel, jen jsem citoval to co tu nekdo napsal
To mi staci1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
hluska píše: To mi staci
ale jestli ji mas a pujcis , tak se rad svezu.
Ty "tři patra " inženyru se pri vyvoji shodly na vybornych jizdnich vlastnostech ,ale ty co delaji motory do motorek se je rozhodly delat pro holky :D
a ti co delaji do aut vymysleli variabilni casovani ventilu (VTEC) a to je sakra mazec!!!
Takze Hondu jedine dvoustopou s motorem DOHC VTEC !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |