Naposledy editováno 27.06.2013 18:45:31
Lide rikaji ze model 04/05 je moc bestiajni a neustale se zveda naprdel ( nedivil bych se je dost kratka ) ,ale nemohu posoudit.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
mel sem ZX9R 98 predtim a to je podobna 'stavba' jako tvoje ZX6R 01, desitka je kratsi, obratnejsi, divocina totalni, nebudes rozhodne litovat. nikdo kdo koupil ZX10R 04/5 nelitoval, naopak jsou lidi co presli pak na 06 a pak se zas vratili na 04/5.
3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
má tvrdej neposednej podvozek, kterej není jak honďáckej, kterej tě chytne za ruku a projde s tebou tu zatáčku a když jsem jel s gsxr oba 299, tak jsem ho na kawě dojížděl a to mám přední rozetu, kde mám o zub míň
co mi vadí:
hodiny nejsou neustále zobrazeny, plast mezi sedadlem řidiče a spolujezdcovym praská z těch dopadů ze zadku nebo z předku - na 1. pohled vidět nejde, jen když odděláš sedlo,
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
e: jinak už jsem namontoval ty nissiny desky a brzdí krásně, akorát pískaj :/
Naposledy editováno 25.06.2013 02:59:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
honza_ píše: co sem si opravil cukání(zoxidovaná svorkovnice), tak jsem zas na brutálním funfactoru, 2kila po zadním není problém(osobák se mi teď zvedl na nějakých 220+), je to mazec když jedeš zatáčku a v náklonu se ti to zvedne na prdel a ty nejsi posranej a pořád ji dáváš
má tvrdej neposednej podvozek, kterej není jak honďáckej, kterej tě chytne za ruku a projde s tebou tu zatáčku a když jsem jel s gsxr oba 299, tak jsem ho na kawě dojížděl a to mám přední rozetu, kde mám o zub míň
co mi vadí:
hodiny nejsou neustále zobrazeny, plast mezi sedadlem řidiče a spolujezdcovym praská z těch dopadů ze zadku nebo z předku - na 1. pohled vidět nejde, jen když odděláš sedlo,
Svorkovnice ocistene bez znamek bordelu a CUKANI porad!
Budu zakladat pokracujici vlakno co dale.
Chystam svicky nove vycsitit nadrz a zacinam se modlit co te MRDCE je!
Jedna vec ale...konektor hejbani udelal to jak si REKL motorka se hroznw probrala rafnuti za plyn a spodek vykon! Nechapu! Ale cukani je porad.
Kurna me desky nissin nikdy nepiskali..mozna mas je trochu vydrene tak si potrebuji sednout.
Jinak nej desky co nezerou kotouce jake se na to daji dat
Naposledy editováno 25.06.2013 03:44:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
to uz potom budes muset vymenit motor :D ?
Model 06/07 bych jeste dal ,ale vic penez se mi za to nechce davat jeste bych mel o to strach :D :D 04/05 je krasnejsi , lepsi a stoji par kacek. :)
Tak to rad slisim ze ti prechod nedelal problem ty starsi modely jsou takove jeste konfortnejsi svou velikosti ,ale uz se tesim na tu malou bestii :D
honza_ píše: co sem si opravil cukání(zoxidovaná svorkovnice), tak jsem zas na brutálním funfactoru, 2kila po zadním není problém(osobák se mi teď zvedl na nějakých 220+), je to mazec když jedeš zatáčku a v náklonu se ti to zvedne na prdel a ty nejsi posranej a pořád ji dáváš
má tvrdej neposednej podvozek, kterej není jak honďáckej, kterej tě chytne za ruku a projde s tebou tu zatáčku a když jsem jel s gsxr oba 299, tak jsem ho na kawě dojížděl a to mám přední rozetu, kde mám o zub míň
co mi vadí:
hodiny nejsou neustále zobrazeny, plast mezi sedadlem řidiče a spolujezdcovym praská z těch dopadů ze zadku nebo z předku - na 1. pohled vidět nejde, jen když odděláš sedlo,
2kila po prdely pro me nepredstavitelne :D maximalne sem jel po prdely do 160km/h na dvojku... Tak nepochybne bude ten vykon v zatackach trochu prekazet ,ale na tom vyjezdu prijde vhod
hehe tak ty plasty dostanou odeme jeste dvakrat vic po pyci :D Celkem me bavi jezdit po prednim a to podsedlak pekelne s centralem trpy :D
Vyborne koukam ze si z olomouce tak to muzem zalitat u na Buchlakach ?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
honza_ píše: co sem si opravil cukání(zoxidovaná svorkovnice), tak jsem zas na brutálním funfactoru, 2kila po zadním není problém(osobák se mi teď zvedl na nějakých 220+),
Ve 220 to teprve zvedám na zadek
z-x-r píše: Svorkovnice ocistene bez znamek bordelu a CUKANI porad!
Budu zakladat pokracujici vlakno co dale.
Chystam svicky nove vycsitit nadrz a zacinam se modlit co te MRDCE je!
Jedna vec ale...konektor hejbani udelal to jak si REKL motorka se hroznw probrala rafnuti za plyn a spodek vykon! Nechapu! Ale cukani je porad.
Kurna me desky nissin nikdy nepiskali..mozna mas je trochu vydrene tak si potrebuji sednout.
Jinak nej desky co nezerou kotouce jake se na to daji dat
co jsme měli podezření, tak byl ještě nekvalitní benzín, zaleží jak ti to cuká, může to být i baterka, imobilizér, čidlo stojanu, přívěra a pak třeba i někde studeňák a možná i ty svíčky, je toho strašně moc :/
e: jo a nádrž jsem čistil taky, byl tam takovej kal a jak se to projevuje, jaky ty cukance jsou? spadnou ti jen otáčky nebo jak?
Naposledy editováno 25.06.2013 11:09:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Danielos píše: Ve 220 to teprve zvedám na zadek
gsxr tolik nejede
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Máca93 píše: Litrovy Gixxer K5/K6 vybornej bajk ,ale ta svolavacka od Suzuki zkrz praskajici ramy me odradila ... kamos si to koupil celej stastnej a uz mesic to ma v servisu ze ma jeblej ram... Navic KAWA je KAWA!!! Na vykon jedine v otackach sem zvyklej sestka me taha az od 10.000 otc...
Když to všichni ví, tak si měl pohlídat, zda kupuje moto s výztuhou nebo si ji tam domontovat. Jeho mínus. Ví se to léta..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Danielos píše: Když to všichni ví, tak si měl pohlídat, zda kupuje moto s výztuhou nebo si ji tam domontovat. Jeho mínus. Ví se to léta..
Stim souhlasim ,ale zase dát za k5,k6 110-130 tis kdyz za 90-100 muzes met kawu? :P Tech Gixxeru je u nas mraky a to me odrazuje... Kazdy chce bud R1pycovole ( nechapu???? ) a nebo GSXR... Kawa s Gixxerem sou si hodne blizke ,ale treba takoveho litroveho Fárose NIKDY!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Máca93 píše: Stim souhlasim ,ale zase dát za k5,k6 110-130 tis kdyz za 90-100 muzes met kawu? :P Tech Gixxeru je u nas mraky a to me odrazuje... Kazdy chce bud R1pycovole ( nechapu???? ) a nebo GSXR... Kawa s Gixxerem sou si hodne blizke ,ale treba takoveho litroveho Fárose NIKDY!!!!
Bo tomu nerozumíš. Honda je nejlepší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Máca93 píše: Litrovy Gixxer K5/K6 vybornej bajk ,ale ta svolavacka od Suzuki zkrz praskajici ramy me odradila ... kamos si to koupil celej stastnej a uz mesic to ma v servisu ze ma jeblej ram... Navic KAWA je KAWA!!! Na vykon jedine v otackach sem zvyklej sestka me taha az od 10.000 otc...
Kawa praská taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
FiZzeR píše: Kawa praská taky.
Pravda, me praska do vyfuku kdyz podrazuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Bubrak-ZX10R píše: Pravda, me praska do vyfuku kdyz podrazuju.
No, mě praská tak nějak celá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Máca93 píše: Bubrak-ZX10R> Stim altikem maj problemy aj CBR 1000RR 04-06. Tak to je masakr :-o 70tis :-o a masina ma 83tis :D masakr a to jede porad stejne :D ? to musi byt snad vsechno v prdely ? :D nekolikrat delany podvozek ? spojka ? kotouce? apodob.
to uz potom budes muset vymenit motor :D ?
Model 06/07 bych jeste dal ,ale vic penez se mi za to nechce davat jeste bych mel o to strach :D :D 04/05 je krasnejsi , lepsi a stoji par kacek. :)
Tak to rad slisim ze ti prechod nedelal problem ty starsi modely jsou takove jeste konfortnejsi svou velikosti ,ale uz se tesim na tu malou bestii :D
No ted to jede trochu hur mi prijde, od jara, ale bude tam spis nejaka zavada. Samo ten vykon asi bude klesat s najetyma km, ale na podzim to jelo paradne. Pred tydnem sem zkousel kamosovo modrou 04 v super stavu, najeto asi 35tis, a prislo mi ze jede hur nez ta moje, ale tezko rict, treba ma jinak prevody, ale bylo to liny, do kopce na 1 se ji vubec nechtelo na zada. brzdy gumovy, no rad sem si sednul zpatky na moji olitanou, ac mel novy gumy a vodilo se to do zatacek libove
v 52tis sem menil hlavu motoru (rozklepany 3 ventily, zbrousena 1 vacka asi o 2mm), a zaroven sem nechal vymenit rozvodak,napinak,listy (jen preventivne), jinak ostatni je original, spojka, prevodovka, zbytek motoru, menil sem samozrejme predni brzdice za Nissin (to resi vadnuti brzdy a je ostrejsi), mam tam xenon, za celou dobu mi neprdla ani jedna zarovka (6 let), takze za me totalni spokojenost na netu sem nasel typka co na 04 ma najeto 175tis km
kotouce pry maji uz tloustku pod limitem, ale jeste si to necham premerit jinde a neni nutny to resit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Máca93 píše: Danielos> Tohle individualni kazdemu sedne neco jineho. Do dvou kil me ani na te sestce 1000rr buh vi jak neujede. Ten bajk je rychlej v zatackach protoze motor ma klidny prubeh ,ale neni to nic co by me bavilo. Chci motorku co me bude bavit!
Honda nejede a navic se skutecne vypaluje altik s regulatorem, coz je hodne neprijemny nekde v zahranici apod. Radsi jednou za 50tis vymenim hlavu, ktera na sebe upozornuje treba 20tis km predem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Bubrak-ZX10R píše: Honda nejede a navic se skutecne vypaluje altik s regulatorem, coz je hodne neprijemny nekde v zahranici apod. Radsi jednou za 50tis vymenim hlavu, ktera na sebe upozornuje treba 20tis km predem.
Furt meleš to samé dokola.
Ty raději opravuješ po 50 tis km motor a hondaři po jen vymění regulátor
Honda není nejvýkonnější, ale je dokonalá a to tě sere Nemusíš tam měnit podvozek a brzdy abys byl spokojen, stačí převodový poměr do síly.. Jen na rovince bude kawa lepší
Bubrak-ZX10R píše: No ted to jede trochu hur mi prijde, od jara, ale bude tam spis nejaka zavada. Samo ten vykon asi bude klesat s najetyma km, ale na podzim to jelo paradne. Pred tydnem sem zkousel kamosovo modrou 04 v super stavu, najeto asi 35tis, a prislo mi ze jede hur nez ta moje, ale tezko rict, treba ma jinak prevody, ale bylo to liny, do kopce na 1 se ji vubec nechtelo na zada. brzdy gumovy, no rad sem si sednul zpatky na moji olitanou, ac mel novy gumy a vodilo se to do zatacek libove
v 52tis sem menil hlavu motoru (rozklepany 3 ventily, zbrousena 1 vacka asi o 2mm), a zaroven sem nechal vymenit rozvodak,napinak,listy (jen preventivne), jinak ostatni je original, spojka, prevodovka, zbytek motoru, menil sem samozrejme predni brzdice za Nissin (to resi vadnuti brzdy a je ostrejsi), mam tam xenon, za celou dobu mi neprdla ani jedna zarovka (6 let), takze za me totalni spokojenost na netu sem nasel typka co na 04 ma najeto 175tis km
kotouce pry maji uz tloustku pod limitem, ale jeste si to necham premerit jinde a neni nutny to resit.
Tak to je neskutecne !!! Masakr!!! to bych necekal a co sem se ti dival na profil tak ji moc nesetris praskas ji do omezovace , vydle ti nevychcaly , krk rizeni neodesel opravdu mazec! Sice to jezdeni v zime by me asi nelakalo :D Takze treba na starty v mrazech se ptat nemusim :D :D :D
K tak to neni zadna hruza s takovym zachazenim... :D To me se vysipala prevodovka ( nic necekaneho ) ,ale zajimave je ze mi odesla 4ka ... tak jsem udelal kopletni repas.
Nemam v planu si porizovat ZX10R s buhvi kolika km predstavu mam do 30-35tis km preci jen to neni nejnovejsi bajk ,ale na netu byla i s 16tis km coz je luxus!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10R Ninja 04/05 Zlín a okolí
Danielos píše: Furt meleš to samé dokola.
Ty raději opravuješ po 50 tis km motor a hondaři po jen vymění regulátor
Honda není nejvýkonnější, ale je dokonalá a to tě sere Nemusíš tam měnit podvozek a brzdy abys byl spokojen, stačí převodový poměr do síly.. Jen na rovince bude kawa lepší
No porad vim jen o jedne ZX10R, ktera mela takovouhle zavadu a to je ta moje. Kdezto Honda je to kazda, kazdicka. Takze moje zavada mohla byt zpusobena ruznyma duvodama, ktery tezko nejak zhodnotit (spatnej olej, casta jizda v zime v soli, KN+ladak, porad po zadnim, ... ), rozhodne to neni slabina toho modelu, urcite by se naslo nejaky RR, u kteryho se objevila taky. Honda dokonala neni, kdyz me muze znicehonic nechat nekde 1000km od domova. To je zavada totalni, neakceptovatelna. Brzdy na normalni jezdeni stacej v pohode, nemel sem s ni ma problem ani v extremu (vedro a palba), jen se posouval brzdny bod, coz je taky 'drobnost' proti Hondi elektrice.
e: ale uz to tu psal kdosi, Honda te vede za rucicku a bez namahy jsi na ni dost rychly na okruhu, to beru, ale pro me je to nuda. to samy R1 05, kterou sem mel, zcela jasne sem vedel, ze na dromu bych byl rychlejsi nez se ZX, ale nebavila me.
Naposledy editováno 25.06.2013 22:55:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |