Téma: update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
20.6.2013 v 14:27
Zdravím pánové,
Mám pár dotazů ohledně koupi GS500E, pročetl jsem si tady už něco, ale pořád nevím co a jak. Nedávno jsem dodělal papiry na střední motorku a tak jsem se rozhodl, že si užiju ještě tuhle sezonu. Vyhlídl jsem si par GS (k me smule většina hezčích kousků prodaná) a konečně jsem se dopracoval k nějake dostupnější s tím, že cenový strop mam 20 tis (vím, je to málo). Bude to můj první stroj na učení, takže nemá asi cenu kupovat hned něco mastnějšího.
Vyhlídl jsem si tuto a proto se chci zeptat na co si dát při koupi pozor. S majitelem jsem už mluvil s tím, že s cenou se dohodneme, ale mě by zajimala adekvátní cena za tenhle kus, pokud bude technicky v pořádku. Jediný vady, které má je trhnuty zavit na prave zrcatko (kolik stoji oprava?) a praskly plast vzadu + co se ještě najdu při prohlidce. Budu schopny v srpnu do motorky na opravu apod něco nainvestovat.
http://www.motoinzer...725897-gs-500-e.html
Popř. budu rád pokud někdo ví o nějakém GS na prodej, ktere za to stojí.
UPDATE: Tak nakonec v pondělí jedu pro
http://www.motorkari...5-twistr-378992.html
Takže stejný dotaz, na co si dát pozor co a jak vyzkoušet :)
Díky
Mám pár dotazů ohledně koupi GS500E, pročetl jsem si tady už něco, ale pořád nevím co a jak. Nedávno jsem dodělal papiry na střední motorku a tak jsem se rozhodl, že si užiju ještě tuhle sezonu. Vyhlídl jsem si par GS (k me smule většina hezčích kousků prodaná) a konečně jsem se dopracoval k nějake dostupnější s tím, že cenový strop mam 20 tis (vím, je to málo). Bude to můj první stroj na učení, takže nemá asi cenu kupovat hned něco mastnějšího.
Vyhlídl jsem si tuto a proto se chci zeptat na co si dát při koupi pozor. S majitelem jsem už mluvil s tím, že s cenou se dohodneme, ale mě by zajimala adekvátní cena za tenhle kus, pokud bude technicky v pořádku. Jediný vady, které má je trhnuty zavit na prave zrcatko (kolik stoji oprava?) a praskly plast vzadu + co se ještě najdu při prohlidce. Budu schopny v srpnu do motorky na opravu apod něco nainvestovat.
http://www.motoinzer...725897-gs-500-e.html
Popř. budu rád pokud někdo ví o nějakém GS na prodej, ktere za to stojí.
UPDATE: Tak nakonec v pondělí jedu pro
http://www.motorkari...5-twistr-378992.html
Takže stejný dotaz, na co si dát pozor co a jak vyzkoušet :)
Díky
Naposledy editováno 22.06.2013 14:15:48
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
a vždy před odjezdem kontrola oleje a pokud pojedeš delší štreku tak olej sebou a kontrolovat
kubacech> K mému štěstí jsem v autoškole jezdil zrovna na GSu (asi znáte ten pocit když se vám splní mokrej sen ), takže jsem dostaval hodně rad jak se o to starat. Ale každopádně by mě zajimalo, kde jinde by mohl byt ten výrobní štítek, protože z fotek se prd pozná a já ho tam jaksi nevidim, což by znamenalo docela problém
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
pokud máš na mysli štítek s VINkem, tak ten nevím, jestli tam je potřeba, u mé je nějaký štítek napravo pod nádrží, ale jediné, co mě tam zajímalo byl tlak v pneu. Určitě VIN najdeš na krku řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
kubacech> ano přesně ten myslím, protože je tam napsane i číslo rámu apod. Jde mi o to, že u evidenčky by mě s tím poslali někam
GS500 je dobra volba. Mel jsem ji tri roky a i když jsem na ni vypadal jak medved v cirkuse, tak jezdila skvele. Vykon dostatecny, ovladatelnost uzasna. Nedokazu si predstavit, ze bych zacinal na necem zaludnejsim. Za 20 urcite sezenes nebouranou v originalnim stavu. Ladak nepotrebuje, ma skvely zvuk i s origo vyfukem. Zere olej. Jak moc, se "pry da poznat" podle toho, jak moc mas spinavou ruku, když ji po nastartovani das za vyfuk. Ale k tomu se urcite vyjadri zkusenejsi. Za sebe bych hledal kus v originalnim stavu, klidne i starsi rocnik. Hlavne zadnou bouračku. Pocitej s tim, ze dle stavu budes menit retezovku a pneu. Aby jsi pocital s financni rezervou.
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
co pořád máte s tím malym TP, každy auto/moto co jsme kdy koupili, tak jsme si vzali malej TP s sebou a prodávající to řekl na svym úřadě a já ho odevzdal na mojim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
honza_> při odhlášce potřebuješ malý TP odevzdat, tak asi kvůli tomu...
ferrenc71> s origo výfukem je to hodně tichučké
StrejdaMortymer> duplikát zelené karty dojde spolu s originálem. Po mně chtěli na pojišťovně pouze odevzdat originál, takže duplikát ti může klidně dát. Štítek by tam měl být, pak můžeš mít problém na technické. Na krku řízení je jen číslo rámu a ne štítek(teda tak to bylo u mojí)
ferrenc71> s origo výfukem je to hodně tichučké
StrejdaMortymer> duplikát zelené karty dojde spolu s originálem. Po mně chtěli na pojišťovně pouze odevzdat originál, takže duplikát ti může klidně dát. Štítek by tam měl být, pak můžeš mít problém na technické. Na krku řízení je jen číslo rámu a ne štítek(teda tak to bylo u mojí)
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
Co tady zase vymejšlíte za nové postupy? Nikdo nic na tebe odhlašovat nemusí, vezmi si od majitele velký TP, malý TP, smlouvu samozřejmě ;), udělej si alepsoň kopii zelený karty, domluv se sním ať povinný zruší třeba za 2-3 dny, skoč si na evidenčku, pak na pojišťovnu vyřiď si povinný, pak na úřad sundej SPZ vezmi ji sebou, vezmi si formulář(je na to malinko jinej když je majitel z jiné obce, což předpokládám vzhledem k 200km.., než máš bydliště) vyplň všechny nezbytnosti dej a odevzdej to u přepážky, zatím sem si přihlašoval cca 4 auta a nikdy nebylo třeba aby předchozí majitel musel vozidlo odhlašovat na mě, dokonce sem přihlašoval i když vozidlo bylo odhlášeno na jiného majitele(který mi to prodal v odhlášce) vždy jim stačila jen smlouva!!!
Naposledy editováno 21.06.2013 07:14:22
Naposledy editováno 21.06.2013 07:14:22
StrejdaMortymer> Na té fotce není vidět,což může být problém. Možná to je US verze a ty ho mají nalevo. Ale nvm, jak jsou na tom s výkonem, protože ta moje US má v TP 39kw a to bys nemohl.
ferrenc71> to asi nebude lehké najít za 20 nepadnuté v origo stavu. GeeSo staršího ročníku snad leželo každé.
ferrenc71> to asi nebude lehké najít za 20 nepadnuté v origo stavu. GeeSo staršího ročníku snad leželo každé.
Omar_Bomba> Aha a pokud teda chybí ten štítek kde je jen to číslo rámu, je to velký problém?
Jde nadherně vidět třeba tady
http://www.google.cz...ust=1371890615600245
Jde nadherně vidět třeba tady
http://www.google.cz...ust=1371890615600245
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
Trochu to ještě uživím, narazil jsem na
http://www.motorkari...5-twistr-378992.html
Jednoho místního člena, má cenu nad tím vubec přemýšlet?
http://www.motorkari...5-twistr-378992.html
Jednoho místního člena, má cenu nad tím vubec přemýšlet?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
wejrcze> to nejsou nové, ale klasické postupy. Tvůj postup by možná taky šel, ale musel by si mít minimálně ještě prohlášení, že prodávající už nebude vozidlo provozovat. Třeba to u vás na DI projde, ale u nás si na tom potrpí. A jak jsem ukončoval pojistku od ČPP, tak jsem potřeboval velký TP s odhláškou, ale to taky nemusí být všude.
StrejdaMortymer> zeptej se ho na ten štítek a na maximální výkon, který je uvedený v TP. Nevím teď, které ročníky, ale některé měly přes 35kW
StrejdaMortymer> zeptej se ho na ten štítek a na maximální výkon, který je uvedený v TP. Nevím teď, které ročníky, ale některé měly přes 35kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
StrejdaMortymer> vypadá celkem originálně, až na nějaké detaily. Už tam visí asi hodně dlouho-takže tam bude nejpíš nějaký větší průser(ale nemusí byt). Vezmi někoho, kdo se v tom vyzná a bež ji omrknout.
Nebo můžeš zkusit toto forum, jestli se na ni někdo už byl podívat(možná se někdo najde)
Nebo můžeš zkusit toto forum, jestli se na ni někdo už byl podívat(možná se někdo najde)
Omar_Bomba> Volal jsem už paní, pry patří jejímu synovi, kteremu sebrali řidičák a stojí to už tři roky v garáži s tím (duvod propadle STK), že měla pry bouračku na předek, ktery nechala opravit. Každopádně s tou STK se mi to taky zda docela podezřely, ale naštěstí to mám par kilometrů od domova tak tam v sobotu jedu s kamaradem, ktery je mechanik tak uvidime jak na tom ve skutečnosti bude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
Omar_Bomba píše: StrejdaMortymer> zeptej se ho na ten štítek a na maximální výkon, který je uvedený v TP. Nevím teď, které ročníky, ale některé měly přes 35kW
Je to přesně jak jsem psal, já mám na GS napsané 39kw a štítek je zleva.
kubacech píše: Je to přesně jak jsem psal, já mám na GS napsané 39kw a štítek je zleva.
http://www.suzukicyc...-series/GS500E.shtml
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
tu stránku znám, tam jsem koukal, jak se mě při kupování gufer do vidlic ptali, jestli mám 2, nebo 4 válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
kubacech> Počet válců souvisí s gufery ve vidlích... to mně připomíná hlášku jednoho mistra z učňáku: "Čoveče, přestaly mně jít na autě stěrače. No rozbral jsem levej blinkr, pravej blinkr... a představ si, Franto, ono to tím nebylo!"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
J.M.K.> budeš se tomu divit, ale záleží 4 válce se dělaly 79-81 a dvouválce přišly až 89 Jsou to 2 odlišné stroje se stejným značením
Naposledy editováno 21.06.2013 15:57:21
Naposledy editováno 21.06.2013 15:57:21
Tak se jdu zitra podívat na ERko a potřeboval bych vědět jak je to s evidenční kontrolou, abych zařidil přepis co nejdřív, protože je mi jasny, že kvuli ty sjety zadní gumě mě páni na STK ukážou cestu do pověstných míst. Lze tu motorku přepsat po evidenčce i bez stk? Nebo to budu muset držet v polopřevodu dokud stk neudělám?
1 reakcí na tento příspěvek update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
to nevím, ale jistě vím, že evidenčka je součástí technické. Mi na STK přímo řekli, že mi technická končí za 4 měsíce, abych si raději místo evidenčky za 150 udělal celou technickou za 200.
Omar_Bomba píše: honza_> při odhlášce potřebuješ malý TP odevzdat, tak asi kvůli tomu...
však jo, vždycky jsem ho odevzdal až na mojim úřadě, to samo, když jsem prodával já, tak jsem mu nechal malej TP se ZK ať si to odveze
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) update: Na co si dát pozor při koupi ER-5?
kubacech> No na nějakym foru o Jawach psali, že mi na evidenčce mužou dát STK jen na měsíc s tím, že bych zaplatil 150 a měl měsíc o opravu závad a pote bych doplacel při STK jen 50 tak nevím co je na tom pravdy
kubacech> Já vím, to byla ten čas éra "kvičících luxů", i třeba KZ400 se dělala jak ve dvouválcové, tak i čtyřválcové verzi. Kdysi jsem jednu takovou zelenou KZ400 viděl na motorinzerci snad za 17000,-, vypadala zajímavě, ale nakonec jsem to nechal plavat. Jednak takový motor absolutně není "moje gusto" a druhak by tam jistě byla past s problematickým sháněním dílů.
StrejdaMortymer> hned si to pojistíš a až to spravíš, tak zajedeš na STK a příhlásíš to na sebe. Sice je tam nějaká lhůta, do které by si to měl přihlásit(nechci kecat, ale zdá se mi že 14dní), ale vůbec se to neřeší. Mně trvalo přes měsíc než jsem GSko přihlásil. Důležité to je pojistit, inač budeš pak doplácet asi 30kč/den ČKP
StrejdaMortymer píše: kubacech> No na nějakym foru o Jawach psali, že mi na evidenčce mužou dát STK jen na měsíc s tím, že bych zaplatil 150 a měl měsíc o opravu závad a pote bych doplacel při STK jen 50 tak nevím co je na tom pravdy
Jo, to je vlastně fakt Jdeš jakoby na STK a tam tě vyperou. Ale máš papír, kde je napsané, že evidenční kontrola souhlasí a to ti na magistrát stačí.
Pokud jsou gumy vážná závada, dostaneš stk na měsíc a opakovaná je za 50. Pokud nebezpečná, tak to nedostaneš ani na cestu domů.
Naposledy editováno 21.06.2013 17:43:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |