globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lom Homolák + Obracene guma
20.6.2013 v 10:43
Multidotaz:

1.
Lom Homolak u Kralova Dvora, chci se tam jet dneska odpoledne koupat, byl jste tam nekdo? jaky to tam je?

2.
V servisu se nejak podarilo mi nasadit zadni gumu proti smeru jizdy. Jde o E-07. Je to moc velkej problem? Jezdim kochacku tak to 210km/h. Mam to nechat obratit nebo s tim muzu jezdit?
Anketa: GUMA
nechat tak jak to je
3%
1
obratit podle smeru
68%
21
misionarska
6%
2
na pejsky
3%
1
poloha Leticiho hada
19%
6
Předchozí
1 2
Následující

Lom Homolák + Obracene guma

20.6.2013 v 18:37 | Nahoru | #31
s tou gumou bych viděl největší problém ve vzorku, E07 má směrovej, takže ti to bude tu vodu tlačit ke středu gumy místo aby to odvádělo ven, takže bych to v servisu reklamoval

(reakce na) Lom Homolák + Obracene guma

20.6.2013 v 22:39 | Nahoru | #32

Ozzy_ píše: Hele gumarenskej experte, uz si nekdy videl rozlozenou gumu po tom co ji nekdo otocil ? Ja se tomu zatim branim (preci jen jezdim tvrdy smesi ktery vydrzej muka, takze mi to pak neni tak lito, kdyz uz to ma odjeto 6+ okruhovejch dni), ale rikam si ze jednou treba i ja budu jezdit lepivky, a taky mi bude lito vyhodit gumu se spoustou masa vlevo, kdyz prede mnou budou treba treningy v Brne ...



Ahoj, ještě jsem to neviděl, ale na škoolení nám vtloukaj do palice, že se může při extremním zatížení zbortit kostra pneu kvůli opačnému směru otáčení, ale to spíš bude u pneu co maj kostru z pláten, který jssoou vrstvený na jednosměrnou zátež u pneu s ocelovými lany po celém běhounu to bude jen kvůli odvodu vody což ti na okruhu může být jedno. Ale osobně bych to nedoporučil guma je alchymiie a těžko říct co provede a jaký procesy v ní probíhaj, když je jetá jedním smerem a pak jetá opačně, dle mě se pak může vlivem odstředivých sil víc opotřebovat tzn. vytrhávat běhoun jako když jezdíš špatný tllaky nebo blbě nastavenej podvozek, prostě asi jako drátek, kterej ohneš jedním směrem a je ok, pak ho ohneš na druhou stranu a on se zlomí asi tak fungujou i polymery gumy, třeba to 20 kol vydrží a 30. kolo se začne guma odrolovat-vypadávat...jee prostě lepší se řídit tím co tvrdí výrobce.

1 reakcí na tento příspěvek Lom Homolák + Obracene guma

21.6.2013 v 11:17 | Nahoru | #33
dewwil: když už ses specialista z oboru... co si myslíš o úpravě tlaků v pneu (tedy tlaku jinému než doporučuje výrobce) pro AMATÉRSKÉ ježdění na okruhu....

názorů je milión... ja si myslím, že dokud nepojedu Brno pod 2:20 nemá to smysl, spíš je to na škodu

(reakce na) Lom Homolák + Obracene guma

21.6.2013 v 11:29 | Nahoru | #34

.richie. píše: dewwil: když už ses specialista z oboru... co si myslíš o úpravě tlaků v pneu (tedy tlaku jinému než doporučuje výrobce) pro AMATÉRSKÉ ježdění na okruhu....

názorů je milión... ja si myslím, že dokud nepojedu Brno pod 2:20 nemá to smysl, spíš je to na škodu



Myslim ze TO neni na skodu ani kdyz jeden 3 minuty.

Hele, na okruhu jsou gumy uplne jinak zatezovany nez v provozu. I pri 3 minutach prijedes s rozpalenejma gumama, zadni vic nez predni. I na nejseriovejsich gumach (treba dunlop roadsmart) bych predek upustil o 2 a zadek o tri desetiny, a po navratu z prvni dvacky to premeril, a pripadne jeste upustil tak aby meli spis o desetinku/dve min rozpaleny nez je normalni predpis.

Priklad: na FZ6ce byl predpis pro vysoky rychlosti 2.25 / 2.5 takze bych zacal 2.2/2.2 studeny, po prvnim prijezdu bych to premeril, a pokud by mela vic nez 2.25/2.5 tak bych to ufouk na max tydle hodnoty, zadek klidne na 2.4.

Vic uz zalezi na pocitu jezdce. Ale prefoukly gumy nejsou na dromu pri velkym zatizeni zadna hitparada ...

1 reakcí na tento příspěvek Lom Homolák + Obracene guma

21.6.2013 v 11:36 | Nahoru | #35
dobře chápu ufouknutí o tolik o kolik poté tlak naroste (divná věta )

projedu se se gumou nafouklou na 2.9, přeměřím, bude tam 3.1, příště ufouknu o 2 desetiny...

jen mě neustále někdo radí abych ufoukl předek na 2.1, zadek na 1.8.... a to si už opravdu myslím že je na amatérský ježdění moc....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lom Homolák + Obracene guma

21.6.2013 v 11:48 | Nahoru | #36

.richie. píše: dobře chápu ufouknutí o tolik o kolik poté tlak naroste (divná věta )

projedu se se gumou nafouklou na 2.9, přeměřím, bude tam 3.1, příště ufouknu o 2 desetiny...

jen mě neustále někdo radí abych ufoukl předek na 2.1, zadek na 1.8.... a to si už opravdu myslím že je na amatérský ježdění moc....



To na seriovejch gumach nedelej. Tlaky jaky se jezdi na lepivkach jsou pro kazdy gumy jiny (dunlopy se treba jezdej 2.3/1.5 ZA TEPLA) a proste to tak funguje. Ale u seriovejch gum je to nesmysl. Rozhodne je ale daleko vetsi nesmysl jezdit je 2.5/2.9 za studena, protoze po prijezdu budes mit vzadu treba 3.4, a to je svrdy, nederfomuje se to, mas v naklonu STRASNE MALOU stycnou plochu, a koledujes si o poradnou tlamu i pri tech trech minutach ...

A zbytecne

Najezdil jsem na seriovejch gumach na okruzich v amaterskejch casech celkem dost (Metzeler Sportec M5) a vyhovovalo mi tak 2.3 predek i zadek ZA TEPLA.

NIKDY me nenechali ve stychu, nejlepsi amatersky casy zhruba 1:58 most a 2:31-32 Brno a 2:10 Lausitz).

krasna stranka s doporucenejma tlakama (za studena i tepla) pro okruhovy gumy je tady. Ale nejmin lepivy gumy jsou tam Racetec K3 / Supercorsa SP atd, a pak uz jen smesovy supercorsy a slicky ....

Lom Homolák + Obracene guma

21.6.2013 v 12:01 | Nahoru | #37
Jak píšou kluci, standardní sport gumy(nemyslím racing street legal) je nesmysl upouštět na tlaky racingovejch gum. Dal bych zadek 2.2-2.3 a předek 2.3 a mělo by to být ok, případně upravit dle kudly co pojedeš jak psal Ozzy.

(reakce na) Lom Homolák + Obracene guma

21.6.2013 v 12:12 | Nahoru | #38
Ozzy_> jj na M5 jsem od tebe už někde slyšel chválu .... málem jsem je koupil, ale pak jsem našel S20 za stejnou cenu , za chvilku je budu obouvat tak jsem zvědavej....

jinak dík za info voběma
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist