1 reakcí na tento příspěvek Stelvio jel ted' někdo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
TheVikiSuzuki píše: Já už bych tam nejel ani zadarmo a ne tak za to ještě platit. Jsou passa kde se aji krásně svezeš, ale Stelvio, mezi ně rozhodně nepatří. Pěknej výhled, to jo, ale lidí jako kurev a deset kiláků na jedničku, sem tam na dvojku, mě neuchvátilo :D
Stelvio oddělí ty, co na motorce umí od těch, co si myslí že umí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
seikos píše: Stelvio oddělí ty, co na motorce umí od těch, co si myslí že umí.
Jel jsi někdy vracák na supersportu? Víš jaký to má rejd..???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
Hondza píše: Jel jsi někdy vracák na supersportu? Víš jaký to má rejd..???
No jestli si někdo chce zabrousit slajdry, tak nemá cenu jezdit na jeden z nejvýše položených průsmyků itálie se dá čekat, že to bude tankodrom
Naposledy editováno 19.06.2013 23:23:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
karf píše: No jestli si někdo chce zabrousit slajdry, tak nemá cenu jezdit na jeden z nejvýše položených průsmyků itálie se dá čekat, že to bude tankodrom
To nesouhlasím - většina cesty nahoru i dolu je parádní - jen ty vrcholový vracáky už potom na supersport nejsou. Zavírají se řidítka a blbě se s tím zatáčí na tak malým poloměru - hlavně vnitřkem dovrchu... Jinak ale poježdění na jiných passech je lepší. Třeba takové Tonale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
Jasně, že to není bůhvíjaké svezení, ale ani žádná tragédie. Prostě, zajímavé místo. A kdo zatáčet umí, moc se tam nezdrží.
Hondza píše: To nesouhlasím - většina cesty nahoru i dolu je parádní - jen ty vrcholový vracáky už potom na supersport nejsou. Zavírají se řidítka a blbě se s tím zatáčí na tak malým poloměru - hlavně vnitřkem dovrchu... Jinak ale poježdění na jiných passech je lepší. Třeba takové Tonale
no, on taky jen magor jezdí na Stelvio se SS. To jsou motorky dělaný na úplně jiný účely než na kličkování ve vracečkách.
Nicméně i s řídítkama na dorazu se dají vrcholový zatáčky celkem solidně projet. Vloni jsem strávil asi 2 hodiny na terase vrcholový restaurace (Tibet) a kochal jsem se pohledem dolů, jak tam kličkují motorkáři, a spousta pilotů na SS si ty vrcholový zatáčky dávala s prstem v nose
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
seikos píše: Stelvio oddělí ty, co na motorce umí od těch, co si myslí že umí.
Docela by mě zajímalo, jak to myslíš? Zajímalo, by mě, do které řady mě to postavilo, jestli umím, nebo ne? Protože nevidím nic, čemu by se dalo říct umění, na tom, že vyjedeš kopec. Kopec, kterej jedeš na jedna dva a kličkuješ mezi kolařama a autama kterým vaří voda. Umění, je pro mě zajet Brno pod 2:20, nebo čtvr míi pod 9s, ale vyškrábat se na stelvio? Ještě jsem neslšel, že by se to někomu nepovedlo:D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
TheVikiSuzuki píše: Docela by mě zajímalo, jak to myslíš? Zajímalo, by mě, do které řady mě to postavilo, jestli umím, nebo ne? Protože nevidím nic, čemu by se dalo říct umění, na tom, že vyjedeš kopec. Kopec, kterej jedeš na jedna dva a kličkuješ mezi kolařama a autama kterým vaří voda. Umění, je pro mě zajet Brno pod 2:20, nebo čtvr míi pod 9s, ale vyškrábat se na stelvio? Ještě jsem neslšel, že by se to někomu nepovedlo:D
Na Stelviu jsem byl 4x. Kořalu jsem tam nepotkal nikdy, stejně jako někoho komu by vařila voda. A to že někdo umí čtvrt pod 9, neznamená že umí jezdit na motorce, když pak není schopen vykroužit vracečku v Alpách
A pokud jezdíš na GSXR a fňukáš že je někde moc zatáček kde se jezdí pomalu, tak tvoje místo je na okruhu a ne na Stelviu.
Mimochodem, Tonale je jak naše Dubá. Jezdí tam bezmozci celý den nahoru a dolů.
Ale zkus si třeba Gavia nebo passo Vivione, tam se oddělí zrno od plev.
edit k tématu: mělo by to být již zpoplatněno. Motorka stojí 5€
Naposledy editováno 20.06.2013 10:01:22
1 reakcí na tento příspěvek Stelvio jel ted' někdo
Jinak ten kdo tady psal,ze se tam pletou kolari -> me prijde spis zabavny ,ze si motorkar na vrcholu necha dat razitko,ze kopec zdolal....to plati i pro ostatni kopce jako GG a podobne .
Na druhou stranu pro vetsinu motorkaru ,ktery jsem cestou potkal byl tenhle vyjezd zrejme vrchol jejich kariery
Naposledy editováno 20.06.2013 10:46:30
rktrading píše: Zkuste to na kole.....v tech vrchnich vraceckach to bude chtit jen trochu prislapnou
Jinak ten kdo tady psal,ze se tam pletou kolari -> me prijde spis zabavny ,ze si motorkar na vrcholu necha dat razitko,ze kopec zdolal....to plati i pro ostatni kopce jako GG a podobne .
Na druhou stranu pro vetsinu motorkaru ,ktery jsem cestou potkal byl tenhle vyjezd zrejme vrchol jejich kariery
No podle mě jsou všechny passa i přejezdy v alpách vysoká škola motorkářská....
Takže za mě ,jízda v alpách je opravdu vrchol mojí kariéry proto tam jedu už po třetí na motodovču....
seikos píše: Na Stelviu jsem byl 4x. Kořalu jsem tam nepotkal nikdy, stejně jako někoho komu by vařila voda. A to že někdo umí čtvrt pod 9, neznamená že umí jezdit na motorce, když pak není schopen vykroužit vracečku v Alpách
A pokud jezdíš na GSXR a fňukáš že je někde moc zatáček kde se jezdí pomalu, tak tvoje místo je na okruhu a ne na Stelviu.
Mimochodem, Tonale je jak naše Dubá. Jezdí tam bezmozci celý den nahoru a dolů.
Ale zkus si třeba Gavia nebo passo Vivione, tam se oddělí zrno od plev.
edit k tématu: mělo by to být již zpoplatněno. Motorka stojí 5€
Hoď se do klidu. Asi seš právě jeden z těch, co je pro ně Stelvio vrchor motorkaření, že? To dosvědčuje to, že jsi tam byl 4x. Věřím tomu, že normálnímu člověku stačí jednou bohatě. Pro tvou informaci, jezdím na gsxr, to je pravda a jezdím na nich už patnáct let, ale ne jenom na nich. Alpy, hlavně teda italskou stranu, mám projetou křížem krážem, vždycky na gsxr. Jezdím tam od 18ti let minimálně jednou za dva roky. Ale někdy i dvakrát do roka, jako student, taky za prací. Za tu dobu, jsem tam pár zatáček a pár pass projel. A světe div se, nikdy jsem nefňukal, že je tam moc zatáček, jenom jsem napsal, že cesta na Stelvio, není umění a žádný svezení a nemá to nic společnýho s rychlostí. Mimochodem, moje gsxr, většinou postrádaly kapoty, takže okruhovej a rychlostní šílenec, asi nejsem, že :D
Za chvíli se zpoplatní všechny průsmyky a bude vystaraný.
Jenomže ty máš s tou tvou moto povinné
Já byl taky s PřesAlpem na Col de la Bonette (byť ty souřadnice má na kapotě až 700)
Stelvio byl pro mne jeden z prvních opravdových průsmyků co jsem jel a tak ho mám asi zidealizovaný - ale dám letos reparát a uvidí se minimálně za ten pohled shora na zatáčky myslim že to stojí... a co se týče poloměrů zatáček - no tak co - holt to neni okruh ale motogymkhana
Naposledy editováno 22.06.2013 16:42:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
RomanMan píše: TheVikiSuzuki> No ,nevím tedy co je to za umění jet Brno pod 2,20.Fakt ne
Umění to je - znamená to třeba, že ten člověk už něco najezdil...
Ale zase někdo umí rychle na okruhu, někdo jezdit po zadním a někdo vykružovat vracáky na passech. A někdo všechno najednou
Ale s původní otázkou na placení na Stelviu nemá společného nic z tohoto
RomanMan píše: TheVikiSuzuki> No ,nevím tedy co je to za umění jet Brno pod 2,20.Fakt ne
tak ze te neco nebere jeste neznamena, ze to neni umeni . A jet Brno pod 2:20 uz zas tak jednoduche neni, rozhodne k tomu nestaci jen tahat na rovince .
ja bych si Stelvio klidne znova dal, jeste jsem ho nejel od severu. A pripadnych par euro za prujezd mne nezabije, pokud vidim, ze ty vybrane penize slouzi k tomu, aby silnice v prusmyku byla v poradku, je treba si uvedomit ze udrzba neceho takoveho stoji uplne jine penize nez udrzba nejakeho hlavniho tahu v udoli, ktery je navic pro prislusnou zemi urcite mnohem dulezitejsi a tudiz do nej budou investovat prioritne.
1 reakcí na tento příspěvek Stelvio jel ted' někdo
Pořád ale myslím že je Stelvio jedno z nej průsmyků které stojí za to jet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stelvio jel ted' někdo
Foto aji s mapama a průsmykama
Naposledy editováno 14.08.2013 08:52:41