Téma: Pokec příznivců značky Honda
19.6.2013 v 11:18
Vlákno je otevřeno všem co jsou nebo byli majitelé tohoto krasavce nebo s nimi mají zkušenosti,jde o rady a tipy na vylepšení či opravy, kde hledat dobrý servis a nebo co si člověk dokáže udělat doma sám atd...
Volné jízdy na okruhu v Brně pro rok 2014
www.racetrack.cz/terminy-a-registrace/
Naposledy editováno 04.12.2013 10:00:58
Volné jízdy na okruhu v Brně pro rok 2014
www.racetrack.cz/terminy-a-registrace/
Naposledy editováno 04.12.2013 10:00:58
2 reakcí na tento příspěvek Pokec příznivců značky Honda
Já ho měl model ´92 a už to je tolik let... to jsem na tom ještě jezdil do školy. Tenkrát to byla pecka. Dnes se za tim nikdo ani neohlédne (tedy mimo těch prvních v origo stavu )
mm-art-airbrush>
Náhodou to nemáš uplne pravdu z káždé mášiny jde udělat krasavec dneska se všíchni jen předhání v tom kdo má silnější a novější mašinu je fakt že na ty nové mášiny s ohledem na výkon to nemá ale je to ta posledni generace podstivé práce a je to kus mašiny a mám ji rád
Náhodou to nemáš uplne pravdu z káždé mášiny jde udělat krasavec dneska se všíchni jen předhání v tom kdo má silnější a novější mašinu je fakt že na ty nové mášiny s ohledem na výkon to nemá ale je to ta posledni generace podstivé práce a je to kus mašiny a mám ji rád
1 reakcí na tento příspěvek Pokec příznivců značky Honda
Mě nová produkce nebere (až na pár drobných vyjímek ze starého kontinentu). Výkon je na našich silnicích zbytečný. I ten nejstarší "blejt" ho má až dost.
Jinak je to asi opravdu poslední kus,kterej najede X krát více při poctivém servisu než jeho mladší varianty.
Naposledy editováno 19.06.2013 11:38:37
Jinak je to asi opravdu poslední kus,kterej najede X krát více při poctivém servisu než jeho mladší varianty.
Naposledy editováno 19.06.2013 11:38:37
mm-art-airbrush píše: Mě nová produkce nebere (až na pár drobných vyjímek ze starého kontinentu). Výkon je na našich silnicích zbytečný. I ten nejstarší "blejt" ho má až dost.
Jinak je to asi opravdu poslední kus,kterej najede X krát více při poctivém servisu než jeho mladší varianty.
úplný souhlas
Naposledy editováno 19.06.2013 12:10:02
Mně se podařil v roce 2011 za 40k kousek z roku 99 ( podle vin opravdu rok 99) s 25kw v papirech a hodne dobrem stavu, akorat potreboval iridiove svice a od te doby luxus. Akorat mrska papala 8-10l ale s tim se u SS musi pocitat. Do zatacek to chtelo fakt hnat, v mezich zakona se ji moc do naklonu nechtelo. Po dvou sezonach jsem uz 25kw v TP nepotreboval, tak jsem zkusil stesti na inzerci s cenou 50k a povedlo se
mm-art-airbrush píše: Já ho měl model ´92 a už to je tolik let... to jsem na tom ještě jezdil do školy. Tenkrát to byla pecka. Dnes se za tim nikdo ani neohlédne (tedy mimo těch prvních v origo stavu )
To byly doby,rád na to vzpomínám,kdy to byla top masina!
1 reakcí na tento příspěvek Pokec příznivců značky Honda
Ja ji koupil za 25, ale musely se koupit nejaky plasty. Pak vypadala hodne k svetu. Jezdilo se na ni slusne, a o pohodlnosti ani nemluve
1 reakcí na tento příspěvek Pokec příznivců značky Honda
Já ho mám celkem čerstvě.
Koupil jsem ho za pár jako totální vrak a dávám ho do kupy (mám to v deníku v profilu).
Teď to hodlám dotáhnout technicky k dokonalosti a pak si budu hrát hoodně s karbonem
Teda až bude čas
Koupil jsem ho za pár jako totální vrak a dávám ho do kupy (mám to v deníku v profilu).
Teď to hodlám dotáhnout technicky k dokonalosti a pak si budu hrát hoodně s karbonem
Teda až bude čas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec příznivců značky Honda
polopost> Přihraj nějaké foto
MOMO8FrireBlade> Když se podíváš ke mě do profilu, tak se podívej na deník. Tam něco málo píšu co s ní dělám. Jak říkám, až třeba vzimě, nebo až bude čas (teď zkoušky ve škole brr), tak si budu hrát se vzhledem. teď jsem jen něco málu umyl vyleštil a tak
1 reakcí na tento příspěvek Pokec příznivců značky Honda
Většinou by se mělo. ty filtry bývají více průchozí. Osobně bych tvrdil, že je nesmysl to tam dávat bez otevřenýho vejfuku a obráceně. Protože kyž to má nádech, musí to mít i výdech a když to nadechuje, musí to mít i kam vyplvnout. A s tím se většinou ruku v ruce vede i vyladění směsi. Takovej ten "tuning" alá vrazím tam K&N (na kterej mimochodem lidi věřej jak na svátost, přitom o tom nic nevědí) a doufám že to zvedene výkon je nesmysl.
takže osobně si myslím, že s každou změnou něčeho, co zasahuje do směsi, by se to mělo i odladit. Jinak to nemá smysl dělat
takže osobně si myslím, že s každou změnou něčeho, co zasahuje do směsi, by se to mělo i odladit. Jinak to nemá smysl dělat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |