Je tu někdo kdo ví jak zaručeně poznám že je to v chodu? vypnutí motoru při přeřazení prostě neslyšim.. :/ jak jsem pročítal tady fóra tak pokud je tam nastaveno těch 60ms tak to asi stejně neuslyším a nerad bych po pár okruhách vyhazoval převodovku
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat funkční quickshifter?
mne teda pridavnej quickshifter chodi jen ve vyssich otacak. Proste drzis full gas, zatlacis do radisky a pocitove poznas, jak jednotka na nejake ms vypne privod paliva. kvalt tam skoci hned a motor prakticky porad tahne.
je fakt, ze je to opravdu rychle prerazeni, tzn. ze ten uzavreny privod paliva sluchem nepoznas...
je to proste na feeling
e: Eddie ma recht...
Naposledy editováno 14.06.2013 11:31:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat funkční quickshifter?
Eddie666 píše: Kdyby nefungoval, tak při plným plynu tam tu rychlost jen tak jednoduše nehodíš, není-liž pravda?
Takže ve chvíli kdy pocitově mi to tam jde stejně lehce jako se spojkou, tak by to mělo fungovat? :)
shifty píše: Takže ve chvíli kdy pocitově mi to tam jde stejně lehce jako se spojkou, tak by to mělo fungovat? :)
Tak to asi urcite funguje si myslim, protoze pod plnym plynem tam tezko normalne das dalsi kvalt
Naposledy editováno 14.06.2013 11:36:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat funkční quickshifter?
shifty píše: Takže ve chvíli kdy pocitově mi to tam jde stejně lehce jako se spojkou, tak by to mělo fungovat? :)
Přesně, řadíš někdy bez spojky? Musíš ubrat trochu plyn, srovnat momenty. Pod plným plynem ty kola v převodovce nerozpojíš.
Tak v tom případě by to mělo jet, ale nejde mi do hlavy proč mám na řidítku vypínač na rychlořazení a ať to zapnu nebo vypnu, chová se to stejně a přijde mi nepravděpodobný aby bylo zapojený rychlořazení a vypínač by tam byl danej ale nepřipojenej. ještě když vede do zadělanýho svazku káblů..
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat funkční quickshifter?
nevim co máš za jednotku a snímač, ale důležitý je abys to měl správně připojený.
Já mám cordonu a nastavíš směr řazení (ups/down) sílu (kg kterou potřebuješ vyvinout aby to vyplo)čas ms, pak jsou tam nějaký hodnoty jakože čtyř válec, max otáčky atd..
laicky řečeno prostě když vytočíš motor a bez ubráni plynu zařadíš tak to musí padnout, pokud nezařadíš tak to náš blbě zapojený
Corela91 píše: zrovna včera jsem to řešil.. zapomněl jsem připojit kostru a když jsem vyjel kvalt jsem prostě bez ubrání nedal. pokud nedojde k přerušení (ať už mechanickýmu - cuknutím plnynem ručně, nebo elktronickým - quickshiftrem) tak se prostě kola nerozpojej a nezařadíš..
nevim co máš za jednotku a snímač, ale důležitý je abys to měl správně připojený.
Já mám cordonu a nastavíš směr řazení (ups/down) sílu (kg kterou potřebuješ vyvinout aby to vyplo)čas ms, pak jsou tam nějaký hodnoty jakože čtyř válec, max otáčky atd..
laicky řečeno prostě když vytočíš motor a bez ubráni plynu zařadíš tak to musí padnout, pokud nezařadíš tak to náš blbě zapojený
Taky mám cordonu nastavení toho rychlořazení je zalepený. nevím proč, ale asi proto že už je to nastavený aby se do toho nikdo nesr*l teď jsem to zkoušel znova jestli náhodou nechtěně neubírám plyn, ale při kvalty tam jdou prostě stejně jak se spojkou tak bez při plynu :) tak by to teda snad mělo fungovat :) jen nechápu k čemu je tam ten vypínač, protože ať ho dám do jakékoliv polohy tak se to chová furt stejně teď sem to zkoušel jen na stojanu tak uvidím 20ho v Brně, když říkáte že bych bez toho prostě nezařadil, tak doufám že tu převodovku nedojebu :)) Díky moc Vám všem :) Ještě jsem tady na fóru nezažil že by někdo opravdu pomohl bez blbých keců
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat funkční quickshifter?
HanysRR píše: Hele a víš jistě, že přepínač je na quickshifter? Nemůže to být na mapy nějakého fuel managementu?
Hele je to klasickej přepínač za 10kč navedenej do kabelů který jdou na svíce, při koupi mi bylo řečeno že to je na quickshifter.. :/ ale nechápu to.. i kdyby byl někde kabel z přepínače zníčenej tak by přece nebyl uzavřenej celej okruh a quickshifter by pak nemohl jet :/