1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
Ale být Tebou to neřeším - rozdíl 98k vs 109k na tomto motoru ani nepoznáš.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
Na cizích fórech jsem četl o jiném SW v ŘJ (Švýcarský), nejlepší bude poptat se přímo v Hondě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw
Paťa. píše: No nevím, jiné vačky se dávaly snad před 15-20 lety,
2013 - 1998 = 15let
to to leti
Naposledy editováno 17.06.2013 14:42:58
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw
dna píše: 2013 - 1998 = 15let
to to leti
Myslel jsem spíše starší karburátorové motorky, třeba CBR1000F - "německá" verze měla 100k, otevřená tuším 136k a byly tam právě jiné vačky, ano, je to 20 let.
Od dob elektroniky a snižování nákladů by byl výrobce sám proti sobě - konkrétně o zavřených VFR jsem četl, co jsem napsal výše...
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
kaw.38 píše: Chlapi čekám balík s koncovkou Sharon. Rozhoduji se zda si mam ke koncovce pořídit kn filtr. Nedojde tím k nějakému propadu , aniž bych to dával ladit na brzdě. Nemam s tím žádnou zkušenost. Pokud to ma někdo na svém VFR poraďte. Díky moc
samozřejmě,že se to rozdupe...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
už se to tady řešilo bambilionkrár.bude to méně,nebo více horší.já to fakt nechápu,proč tam lidi valí ty ostré filtry-propustí to hromadu bordelu do motoru,jede to hůř,drahé to je...,ale je to prostě ostré!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw
Když ale nasadíš filtr s větší propustností, už to motor rozhodí dost znatelně, směs se ochudí a opět následuje střílení, podpálení ventilů a v kritickém případě to může skončit i "propálením" pístu, i když to hrozí spíše u dvoutaktů.
Pokud namontuješ toto vše, pak je nejlepší zajet s motorkou někam, kde mají brzdu a opravdu slušné vybavení, tzn. zejména lambda sondu (pro kontrolu odladění směsi) a hlavně i silný ventilátor (spíše fukar), kterým se při zkoušce motorka ofukuje, což jest nejen kvůli chlazení (kor u vzducháčů, což ale není Tvůj případ, i když i na vodníku se to projeví též - na velkém výkonu by nemusel ventilátor na chladiči ("sahara") stíhat motor uchladit), ale zejména, má-li motorka náporové sání .
Jde zkrátka o co nejvěrnější nasimulování jízdních podmínek. Zrada jest ovšem v tom, že motor potom bude naladěn na konkrétní kombinaci propustnosti filtru a výfuku a pokud potom něco vyměníš, nebo "vrátíš zpět", motor už nebude fungovat dobře a ladění by se muselo opakovat. V souvislosti s tím pozor na to, pokud má koncovka vyjímatelnou tlumicí vložku a homologace platí (pochopitelně) pro koncovku s nasazenou vložkou. Potom pozor na to, abys nedopadl třeba takto .
J.M.K. píše: kaw.38> Když jen vyměníš koncovku, tak se moc nestane, jen to bude víc řvát a trochu střílet. Na silné střílení ale pozor, to může podpálit ventily - potom je třeba obohatit směs.
Když ale nasadíš filtr s větší propustností, už to motor rozhodí dost znatelně, směs se ochudí a opět následuje střílení, podpálení ventilů a v kritickém případě to může skončit i "propálením" pístu, i když to hrozí spíše u dvoutaktů.
Pokud namontuješ toto vše, pak je nejlepší zajet s motorkou někam, kde mají brzdu a opravdu slušné vybavení, tzn. zejména lambda sondu (pro kontrolu odladění směsi) a hlavně i silný ventilátor (spíše fukar), kterým se při zkoušce motorka ofukuje, což jest nejen kvůli chlazení (kor u vzducháčů, což ale není Tvůj případ, i když i na vodníku se to projeví též - na velkém výkonu by nemusel ventilátor na chladiči ("sahara") stíhat motor uchladit), ale zejména, má-li motorka náporové sání .
Jde zkrátka o co nejvěrnější nasimulování jízdních podmínek. Zrada jest ovšem v tom, že motor potom bude naladěn na konkrétní kombinaci propustnosti filtru a výfuku a pokud potom něco vyměníš, nebo "vrátíš zpět", motor už nebude fungovat dobře a ladění by se muselo opakovat. V souvislosti s tím pozor na to, pokud má koncovka vyjímatelnou tlumicí vložku a homologace platí (pochopitelně) pro koncovku s nasazenou vložkou. Potom pozor na to, abys nedopadl třeba takto .
Ke strileni do vyfuku - nemelo by vadit strileni behem brzdeni motorem. Ale pokud to strili okamzite po zavreni plynu tak je to moc chudy.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw
kaw.38 píše: Zatím tam hodím otevřenou koncovku , ta by snad neměla vadit. Na ostatních motorkách jsem ladaky měl a bylo vše ok. Tady si nejsem jisty s katalyzátorem.Stim filtrem pokusím se poradit přímo u Hondy. Nejspíše tam koupím novy orig.Hondy. Chlapi díky za vaše názory
Filtr bych nekupoval primo u Hondy ale treba tady:
originalmoto.cz/index.php
Meiwa dela filtry pro Hondu a je to ten samej, u me na VTR stal polovinu co od Hondy.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
S laďákem je třeba to vyzkoušet, znám pár lidí, kteří tuhle kombinaci jezdí s jinak neupravenou motorkou (žádný dynojet atd), mnohdy je cítit propad ve spodních otáčkách, kdy motoru chybí protitlak výfuku. Ale taky není laďák jako laďák (průchozí roura)...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |