paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VFR 800 - 72 kw
Zdravím. Chlapi mam dotaz.Koupil jsem VFR 800 r.v 1998 s výkonem 72 kw. Da se otevřít na výši výkon , co by ta úprava obsahovala ? Předem děkuji za vaše rady.

VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 17:58 | Nahoru | #1
copak ti 72 kw nestačí??

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 18:10 | Nahoru | #2
všechno jde, ale úpravy, ktery by přidaly trochu víc toho výkonu by stály víc jak celá motorka

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 18:48 | Nahoru | #3

honza_ píše: všechno jde, ale úpravy, ktery by přidaly trochu víc toho výkonu by stály víc jak celá motorka



Mluvi o odskrceni, VFR ma origo 80kW.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 19:01 | Nahoru | #4
divny..72 mela VFR 750,stara FI ma 78 a v-tec 80kw

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 19:09 | Nahoru | #5

Quikec píše: divny..72 mela VFR 750,stara FI ma 78 a v-tec 80kw



Se 72kW se prodavaj nektere motorky ve Francii a Nemecku.

VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 19:36 | Nahoru | #6
aha, v tom případě to je jiná, já myslel, že z toho chce udělat 100kw vfr třeba

VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 19:41 | Nahoru | #7
Je původem z Německa seškrcena na 72 kw. Prodávala se 80 kw , proto se ptám co takové odškrcení ob naši. Pokud by bylo odškrcení finančně náročné nebudu jej řešit.

VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 19:54 | Nahoru | #8
Myslím že tam je to skrceny přes ridici jednotku. Tech 8 kW nepoznáš na tom V motoru

VFR 800 - 72 kw

14.6.2013 v 20:01 | Nahoru | #9
neco malo dostanes ladakem a filtrem

VFR 800 - 72 kw

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2013 v 14:19 | Nahoru | #10
Tyto motorky a hlavně pro žabožrouty, bývají omezené jiným tvarem vaček, takže "otevření" by znamenalo sehnat "ostřejší" vačky z plné verze, rozebrat motor a přehodit. Dost si to právě hlídají, aby si to pak kdejaký Lojza nemohl v garáži odškrtit jako v případě škrticích podložek v sání, svodech a dorazů na plynu a nemohl tak jezdit s motorkou zavřenou jen papírově.

Ale být Tebou to neřeším - rozdíl 98k vs 109k na tomto motoru ani nepoznáš.

VFR 800 - 72 kw

16.6.2013 v 12:54 | Nahoru | #11
Chlapi dík , za vaše rady. Nechám ji tak. s tím výkonem nebudu nic dělat.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw

16.6.2013 v 23:21 | Nahoru | #12
No nevím, jiné vačky se dávaly snad před 15-20 lety, dnes se většina motorek zavírá SW nebo tupě mechanicky "omezovačem".
Na cizích fórech jsem četl o jiném SW v ŘJ (Švýcarský), nejlepší bude poptat se přímo v Hondě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw

17.6.2013 v 14:42 | Nahoru | #13

Paťa. píše: No nevím, jiné vačky se dávaly snad před 15-20 lety,



2013 - 1998 = 15let

to to leti

Naposledy editováno 17.06.2013 14:42:58

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw

17.6.2013 v 14:53 | Nahoru | #14
Přesně tak, VFR r.v. 98-01 mají 78kw. Cos to koupil?

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

17.6.2013 v 14:59 | Nahoru | #15

crazy_doctor píše: Přesně tak, VFR r.v. 98-01 mají 78kw. Cos to koupil?


Francouze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw

17.6.2013 v 16:36 | Nahoru | #16

dna píše: 2013 - 1998 = 15let

to to leti



Myslel jsem spíše starší karburátorové motorky, třeba CBR1000F - "německá" verze měla 100k, otevřená tuším 136k a byly tam právě jiné vačky, ano, je to 20 let.

Od dob elektroniky a snižování nákladů by byl výrobce sám proti sobě - konkrétně o zavřených VFR jsem četl, co jsem napsal výše...

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

17.6.2013 v 20:54 | Nahoru | #17
Paťa.> a kdy to ty otevřeš?

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw

19.6.2013 v 16:41 | Nahoru | #18
Chlapi čekám balík s koncovkou Sharon. Rozhoduji se zda si mam ke koncovce pořídit kn filtr. Nedojde tím k nějakému propadu , aniž bych to dával ladit na brzdě. Nemam s tím žádnou zkušenost. Pokud to ma někdo na svém VFR poraďte. Díky moc

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

20.6.2013 v 08:46 | Nahoru | #19

kaw.38 píše: Chlapi čekám balík s koncovkou Sharon. Rozhoduji se zda si mam ke koncovce pořídit kn filtr. Nedojde tím k nějakému propadu , aniž bych to dával ladit na brzdě. Nemam s tím žádnou zkušenost. Pokud to ma někdo na svém VFR poraďte. Díky moc



samozřejmě,že se to rozdupe...

už se to tady řešilo bambilionkrár.bude to méně,nebo více horší.já to fakt nechápu,proč tam lidi valí ty ostré filtry-propustí to hromadu bordelu do motoru,jede to hůř,drahé to je...,ale je to prostě ostré!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 - 72 kw

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2013 v 13:46 | Nahoru | #20
kaw.38> Když jen vyměníš koncovku, tak se moc nestane, jen to bude víc řvát a trochu střílet. Na silné střílení ale pozor, to může podpálit ventily - potom je třeba obohatit směs.

Když ale nasadíš filtr s větší propustností, už to motor rozhodí dost znatelně, směs se ochudí a opět následuje střílení, podpálení ventilů a v kritickém případě to může skončit i "propálením" pístu, i když to hrozí spíše u dvoutaktů.
Pokud namontuješ toto vše, pak je nejlepší zajet s motorkou někam, kde mají brzdu a opravdu slušné vybavení, tzn. zejména lambda sondu (pro kontrolu odladění směsi) a hlavně i silný ventilátor (spíše fukar), kterým se při zkoušce motorka ofukuje, což jest nejen kvůli chlazení (kor u vzducháčů, což ale není Tvůj případ, i když i na vodníku se to projeví též - na velkém výkonu by nemusel ventilátor na chladiči ("sahara") stíhat motor uchladit), ale zejména, má-li motorka náporové sání .
Jde zkrátka o co nejvěrnější nasimulování jízdních podmínek. Zrada jest ovšem v tom, že motor potom bude naladěn na konkrétní kombinaci propustnosti filtru a výfuku a pokud potom něco vyměníš, nebo "vrátíš zpět", motor už nebude fungovat dobře a ladění by se muselo opakovat. V souvislosti s tím pozor na to, pokud má koncovka vyjímatelnou tlumicí vložku a homologace platí (pochopitelně) pro koncovku s nasazenou vložkou. Potom pozor na to, abys nedopadl třeba takto .

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2013 v 17:46 | Nahoru | #21

J.M.K. píše: kaw.38> Když jen vyměníš koncovku, tak se moc nestane, jen to bude víc řvát a trochu střílet. Na silné střílení ale pozor, to může podpálit ventily - potom je třeba obohatit směs.

Když ale nasadíš filtr s větší propustností, už to motor rozhodí dost znatelně, směs se ochudí a opět následuje střílení, podpálení ventilů a v kritickém případě to může skončit i "propálením" pístu, i když to hrozí spíše u dvoutaktů.
Pokud namontuješ toto vše, pak je nejlepší zajet s motorkou někam, kde mají brzdu a opravdu slušné vybavení, tzn. zejména lambda sondu (pro kontrolu odladění směsi) a hlavně i silný ventilátor (spíše fukar), kterým se při zkoušce motorka ofukuje, což jest nejen kvůli chlazení (kor u vzducháčů, což ale není Tvůj případ, i když i na vodníku se to projeví též - na velkém výkonu by nemusel ventilátor na chladiči ("sahara") stíhat motor uchladit), ale zejména, má-li motorka náporové sání .
Jde zkrátka o co nejvěrnější nasimulování jízdních podmínek. Zrada jest ovšem v tom, že motor potom bude naladěn na konkrétní kombinaci propustnosti filtru a výfuku a pokud potom něco vyměníš, nebo "vrátíš zpět", motor už nebude fungovat dobře a ladění by se muselo opakovat. V souvislosti s tím pozor na to, pokud má koncovka vyjímatelnou tlumicí vložku a homologace platí (pochopitelně) pro koncovku s nasazenou vložkou. Potom pozor na to, abys nedopadl třeba takto .



Ke strileni do vyfuku - nemelo by vadit strileni behem brzdeni motorem. Ale pokud to strili okamzite po zavreni plynu tak je to moc chudy.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 - 72 kw

20.6.2013 v 18:34 | Nahoru | #22
Zatím tam hodím otevřenou koncovku , ta by snad neměla vadit. Na ostatních motorkách jsem ladaky měl a bylo vše ok. Tady si nejsem jisty s katalyzátorem.Stim filtrem pokusím se poradit přímo u Hondy. Nejspíše tam koupím novy orig.Hondy. Chlapi díky za vaše názory

(reakce na) VFR 800 - 72 kw

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2013 v 18:39 | Nahoru | #23

kaw.38 píše: Zatím tam hodím otevřenou koncovku , ta by snad neměla vadit. Na ostatních motorkách jsem ladaky měl a bylo vše ok. Tady si nejsem jisty s katalyzátorem.Stim filtrem pokusím se poradit přímo u Hondy. Nejspíše tam koupím novy orig.Hondy. Chlapi díky za vaše názory



Filtr bych nekupoval primo u Hondy ale treba tady:

originalmoto.cz/index.php

Meiwa dela filtry pro Hondu a je to ten samej, u me na VTR stal polovinu co od Hondy.

VFR 800 - 72 kw

1.7.2013 v 13:20 | Nahoru | #24
Vzducháč mám pratelný Pipercross (origo i neorigo stojí konkrétně na VFR docela ranec), výfuk origo, žádnou změnu nepozoruji
S laďákem je třeba to vyzkoušet, znám pár lidí, kteří tuhle kombinaci jezdí s jinak neupravenou motorkou (žádný dynojet atd), mnohdy je cítit propad ve spodních otáčkách, kdy motoru chybí protitlak výfuku. Ale taky není laďák jako laďák (průchozí roura)...

VFR 800 - 72 kw

29.7.2013 v 10:34 | Nahoru | #25
Chlapi shanim IXIL HYPERLOW na našim trhu se nevyskytuje , alespoň o něm nevím. Nemete někdo nějaký typ. Předem moc dík



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist