paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Je to neuvěřitelné, ale nejede.
14.6.2013 v 18:52
Ahoj rádci,

neuvěřitelné se stalo skutečností, spolehlivý japonský motocykl přestal jet a musel být potupně dotažen na kárce za autem. Jelikož bude čas na rozebrání a laborování až v pondělí, tak vás mezitim požádám o radu, třeba mi to zkrátí čas potřebný k opravě

Jedná se o Kawasaki KLE 500, r.v. 2006

Takže, jedu si dneska na výlet a přibližně po 15 kilometrech motorka začala chvílemi slábnout a semtam cukla. Jelikož nemá kawa ukazatel paliva a předevčírem se mi ukroutil náhon tachometru a nevím kolik jsem najel od posledního tankování, tak mě napadlo, že dochází benzín. Přepl jsem teda za jízdy na rezervu a jel dál. Ale motorka se pořád nějak vztekala. Dojel jsem teda ještě asi dva kilometry do nejbližšího města a tam jsem zastavil. Po pár vteřinách zdechla. V nádrži byla benzínu přibližně polovina, takže dostatek. Když jsem jí naklonil, tak z ní najednou šla pára. Očíhl jsem to teda a zjistil, že je pod ní loužička směsi oleje a benzínu (ta pára byla od toho, že to chcalo na výfuk). Potom jsem zjistil, že to teče z hadičky, která vede zespoda krytu vzduchovýho filtru. Zkusil jsem jí ještě jednou nastartovat a zdálo se mi že jde jen na jeden válec. Po pár vteřinách opět zdechla a při naklonění doprava, z výše uvedený hadičky zase vychcala ta směs, tentokrát to byl už spíš jen benzín. No a teď povídejte, máte radu či doporučení co jí může trápit?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 19:04 | Nahoru | #1
ja vim co s tim je..asi to bude rozbity

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 19:05 | Nahoru | #2
a doporuceni by bylo dat do opravit

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 19:21 | Nahoru | #3

Quikec píše: ja vim co s tim je..asi to bude rozbity



To mě taky napadlo jako jedna z příčin proč to nejede

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 19:44 | Nahoru | #4
proč neuvěřitelné?? já tomu i věřím že to nejde

a teď vážně, co tak třeba prasklá palivová hadice, karbec pak může třeba vynechávat?

pokud ti odněkud teče olej s benzínem, tak si rozhodně zkontroluj v olejové nádrži stav oleje... zda ti do olejovky neprotéká benzín, zda nemáš třeba někde díru.

jinak to může být nespočet závad to ti tahle nikdo neporadí.

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 19:59 | Nahoru | #5
Směs oleje a benzínu z přepadu znamená,že benzín prošel přes kroužky do vany.Buď si to zadřel,nebo se ti sekl plovák,případně praskla membrána z kohoutku a sáním ti to teče do válce.

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 20:09 | Nahoru | #6
Palivová hadička prasklá neni, vytejká to vyloženě jen z tý hadičky co vede ze vzduchovýho filtru.

Olej jsem kontroloval hned, je ho tam přesně tolik jako vždy, má stejnou barvu i hustotu, nevypadá nijak jinak než jindy.

Podle mě z toho ze začátku vytekla ta směs hlavně proto že ten benzín, kterej tam dle mého flusnul karburátor, propláchl vzduchovej filtr a smyl z něj olejovej film, takže ta první směs byla taková olejová. Při tom druhym počůrání už to bylo víc benzínový.

1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 21:21 | Nahoru | #7
Klíííd KLE 500 nejezdily nikdy njn já musel srry

2 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 21:25 | Nahoru | #8
Beru zpět,do airboxu to samozřejmě mohlo jít i druhou stranou-přímo z karburátoru.Seklej plovák.
Fishi,co se ti nelíbí,na svou kategorii to jede slušně.
A nemyslel jsem hadičku,ale membránu co honí kohoutek.

Naposledy editováno 14.06.2013 21:26:54

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 21:39 | Nahoru | #9

Anti píše: Beru zpět,do airboxu to samozřejmě mohlo jít i druhou stranou-přímo z karburátoru.Seklej plovák.
Fishi,co se ti nelíbí,na svou kategorii to jede slušně.
A nemyslel jsem hadičku,ale membránu co honí kohoutek.



jj, to s tou hadičkou byla reakce na odpověď nad tebou

seklej plovák, to by možná šlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 21:40 | Nahoru | #10

FishX3 píše: Klíííd KLE 500 nejezdily nikdy njn já musel srry



v pohodě, já jsem taky rejpal jak svině, takže bych reagoval podobně Ale když se potočí, tak docela jede.

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 21:48 | Nahoru | #11

Gargantua píše: v pohodě, já jsem taky rejpal jak svině, takže bych reagoval podobně Ale když se potočí, tak docela jede.


My se sekačkou na sebe máme trošku vyhraněný názory, ale KLE mne taky nemá ráda...kdo ví, kdo si začal

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

14.6.2013 v 21:50 | Nahoru | #12

Anti píše: Fishi,co se ti nelíbí,na svou kategorii to jede slušně.



Hele já si rejpnul ... ono tiu na téma FishX3 vs KLE je toho spousty tak bych to nechal spát

2 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

15.6.2013 v 07:32 | Nahoru | #13
Jestli přestala táhnout a chcal ti olej a benzín z airboxu, tak ti podle mě prasknul kroužek na jednom z pístů. Benzín se ti natlačil kolem pístu dolu ke klice a odvětráním ti natekl nazpátek do airboxu. I s olejem. Ztráta výkonu - ztráta komprese

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

15.6.2013 v 08:55 | Nahoru | #14
seikos> To mě jako první taky napadlo,nicméně jde to i naopak-přímo u karbece.

1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

15.6.2013 v 10:19 | Nahoru | #15
no každopádně ti jela na jeden válec to vysvětluje proč cukala a na volnoběh zdechla teď je potřeba zjistit proč první se podívej na svíce jestli vůbec šlapou a směs oleje a benzínu muže být tím že benzín tekl do airboxu kde je také odvětrání skříně tím pádem vždy troška oleje a benzín ji vypláchl

no a z fishe si už nikdo kdo pročetl pár témat o klepadlech nemůže nic dělat je to známý zarytý odpůrce tohoto odstrkovadla

Naposledy editováno 15.06.2013 10:22:43

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

15.6.2013 v 20:21 | Nahoru | #16

droud píše: no každopádně ti jela na jeden válec to vysvětluje proč cukala a na volnoběh zdechla teď je potřeba zjistit proč první se podívej na svíce jestli vůbec šlapou a směs oleje a benzínu muže být tím že benzín tekl do airboxu kde je také odvětrání skříně tím pádem vždy troška oleje a benzín ji vypláchl

no a z fishe si už nikdo kdo pročetl pár témat o klepadlech nemůže nic dělat je to známý zarytý odpůrce tohoto odstrkovadla



jj, takhle jsem si taky vysvětloval ten olej, že to prostě benzínem propláchlo ten airbox a udělalo to takovou směs, protože při pokusu o nastartování, když se pochcala znova, tak už to byl skoro jen čistej benzín

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

15.6.2013 v 20:24 | Nahoru | #17

seikos píše: Jestli přestala táhnout a chcal ti olej a benzín z airboxu, tak ti podle mě prasknul kroužek na jednom z pístů. Benzín se ti natlačil kolem pístu dolu ke klice a odvětráním ti natekl nazpátek do airboxu. I s olejem. Ztráta výkonu - ztráta komprese



To by byl smutnej scénář, zdá se mi to jako dost práce

No, jsem zvědavej na to pondělí, až to rozeberu co objevim, nejvíc se mi zatim líbí ta možnost, že prostě jen odešla jedna svíčka

1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 00:59 | Nahoru | #18
Zkontroluj a vycisti plovaky...je tam takovy maly ventilek pod packou.jak to rozdelas uvidis.vyfoukej a vycisti karbce a dej nove svicky.pojede.uvidis. kle je jednoduchej spolehlivej a docela prijemnej stroj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 07:22 | Nahoru | #19
Bob-KLE> vydíš na ten problém z jehlovím ventilem jsem uplně zapoměl taky se tu někde řešil

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 07:47 | Nahoru | #20
Pro klid v duši zkus změřit kompresní tlaky ve válcích.Tím získáš jistotu že kroužky jsou O.K.není to nic složitého.Jak popisuješ kondezát páry,benzínu a oleje,tak bych to viděl na těsnění pod hlavou.Pokud tlaky budou v pořádku,tak bych řešil tu palivovou cestu.Dej pak vědět na co jsi přišel

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 11:12 | Nahoru | #21
Ahoj,klečku jsem měl dost dlouho,to, co popisuješ,se mi stalo taky,zkus napřed vyčistit těsnící jehličku v plovákové komoře,asi tam bude nějaký maras,zároveň si tu jehličku zkontroluj,nesmí na ní být žádný otlak,pak to netěsní.Pokud je otlačená,kup zrovna 2kusy,v druhém karbecu to bude stejné,tak proč do toho lézt dvakrát,vyměň,zkontroluj hladiny,smontuj,jezdi. Manuály ke stažení jsou na kle 500.com v sekci ke stažení. Ať to co nejdřív jezdí,čau.

1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 18:01 | Nahoru | #22
Tak jsem byl dneska mile překapen, přijdu z práce a brácha už to měl spravený. Povídal že zkusil rozebrat karbce a u levýho se zasekávalo šoupátko a všechen benzín to vracelo do airboxu, tak tam musel něco mírně přihnout, aby na to byl větší tlak a jde to, bude to asi to jak říká klerk a bob-KLE, takže je z toho zase spolehlivej japonskej stroj.

Všem co se tady jen zmínili o přidření, atp... jsem domluvil se správcem blokaci, pač jste plašani a nic neumíte

klerk - mohl bys mi hodit nějakej odkaz na ty jehličky, kde za rozumný prachy koupit? díky

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 19:31 | Nahoru | #23
parts deport nebo ofiko kawa cena skoro stejná ale u tehle blbosti rozhodně ne rozumná

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 20:26 | Nahoru | #24
to je dobrá zpráva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

16.6.2013 v 20:43 | Nahoru | #25
Ahojky,vyzkoušej www.wemoto.cz ,do palivového systému tam mají dost věcí,prostuduj, zakup. S tím přihýbáním plíšku na plováku buď opatrný,jak nebudou hladiny stejně vysoko,začne se ti hádat směs. Návod na seřízení stáhni ze stránek,které jsem ti psal výše,ale raději manual na ER5,jsou tam parádní fotky jak na to. Pokud ty jehly budeš měnit,tak tomu beztak neujdeš. Klečce třikrát zdar,byla to srdeční záležitost!

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

17.6.2013 v 14:34 | Nahoru | #26
Ty jehlicky maji celkem levny u luise v radu par stovek za obe - vymen je rozhodne se to vyplati - i maly otlaky na ty gume uz muzou zpusobovat netesnost

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

17.6.2013 v 15:05 | Nahoru | #27
klerk> Ale von něco přihýbal na šoupátku ne na plováku

1 reakcí na tento příspěvek Je to neuvěřitelné, ale nejede.

17.6.2013 v 15:36 | Nahoru | #28
Zajímavé že největší průšvihy typu zadření nebo zlomený kroužek tipovali majitelé italských strojů...

Je to neuvěřitelné, ale nejede.

17.6.2013 v 20:08 | Nahoru | #29
Tak mi to dneska ukazoval co přihnul: http://www.partsdep...KLE500B6F%29/402865/ díl 16031 - plovák, tak jak je mezi těma dvouma plováčkama ten plíšek, tak ten musel trošku přihnout, aby líp tlačil na díl č. 16030. Pěkně popsaný co?

(reakce na) Je to neuvěřitelné, ale nejede.

17.6.2013 v 20:09 | Nahoru | #30

Váňa píše: Zajímavé že největší průšvihy typu zadření nebo zlomený kroužek tipovali majitelé italských strojů...



jaj, to jsi neměl, oni jsou celkem vztahovačný, když někdo prozradí že mají větší poruchovost
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 dadanek1999 4 Dnes v 00:10 dadanek1999
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 3 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross


TOPlist