Proč to ale vlastně píšu. Zhruba po týdnu od nákupu mi přišel mail od paní Hubíkové, že dělají akci na kombinézy a přišlo by jim nefér, kdyby do té akce nezahrnuli i mne. A teď to přišlo. Sleva na moji kombi vyšla na celých sedum tisíc a měl jsem si vybrat, buďto zajet do obchodu a v té ceně si něco nakoupit nebo poslat číslo účtu a peníze pošlou tam. Vzhledem k tomu, že jsem vybavení nakoupil na podzim, vybral jsem druhou variantu. Druhý den mi přišel mailem dobropis, který jsem podepsaný odeslal obratem zpět a další den byly peníze na účtě. Jestli šlo o marketingový tah nebo něco podobného nevím, jedno vím určitě, neznám nikoho jiného, kdo by se v dnešní době takto zachoval. Takže pro vybavení pojedu příště do psíček, abych se jim aspoň tímto způsobem nějak revanšoval. Všem hodně pohodových kilometrů
Uzavřeno 01.06.2013 v 23:45 uživatelem megaděd
Naposledy editováno 30.05.2013 11:49:43
1 reakcí na tento příspěvek PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
Přeji Ti aby dobře sloužila,byl si spokojený a nikdy nevyužil její prvky pasivní bezpečnosti
1 reakcí na tento příspěvek PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
A paní Hubíková byla jedna z mála, která se mi ozvala na mail, kterým jsem firmy prosila o pomoc při pořádání motorkářského tábora pro DD. Poslala mi pytel odřezků kůže (materiál na výrobu mamutů ), nechtěla ani poštovné.
8 reakcí na tento příspěvek PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
Třeba v Brně v Bonmotu je skvělá a ochotná obsluha a na spoustu věcí ti dá slevu a nikdo necítí potřebu psát o tom elaboráty. U Brumly mi třikrát s úsměvem a ochotou přeobjednávali rukavice, než mi konečně nějaké sedli. V Motosportu na Filipenského jsem dostala 500 slevu na brýle, protože jsem si omylem donesla málo peněz... není jen PSÍ...
Naposledy editováno 30.05.2013 20:29:08
v4o píše: Já zas budu příště motohadry nakupovat jinde. Když si dám ušít na míru a nesedí mi ani ruce ani nohy, tisk je jiný odstín, třikrát přešívají, říkají, že mi zavolají, až to bude a pak tvrdí, že jsem jim nebrala telefon a na finále mi místo slevy nabídnou kšiltovku... Vždyť to říkám, pokud tam neseš peníze, tak jsou ochota sama, ale jak reklamuješ, ani ti neodpoví na pozdrav - osobní zkušenost... Tak mě už fakt irituje, jak z nich všichni ucvrkávají
Když se v kombi od psíka zechčijem a zes.erem tak to vydrží až dom a nic nejde poznat. Takže je nejlepší Proto bych už jinou nechtěl
radi5 píše: Dle některých jedinců Hundaj taky nemá k Báwu nijak daleko......... Obě značky mají své místo na trhu, ale jaksi si konkurovat nemohou, myslím........
...si myslím,že mohou..když tedy nemáš nějaké specielní přání na barvy !..tím myslím že "seriové" si v pohodě konkurovat mohou,akorát že RST je levnější!
Zlata Suomy nebo spyke za polovicni cenu ve stejny vybave
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
v4o píše: Já zas budu příště motohadry nakupovat jinde. Když si dám ušít na míru a nesedí mi ani ruce ani nohy, tisk je jiný odstín, třikrát přešívají, říkají, že mi zavolají, až to bude a pak tvrdí, že jsem jim nebrala telefon a na finále mi místo slevy nabídnou kšiltovku... Vždyť to říkám, pokud tam neseš peníze, tak jsou ochota sama, ale jak reklamuješ, ani ti neodpoví na pozdrav - osobní zkušenost... Tak mě už fakt irituje, jak z nich všichni ucvrkávají
Třeba v Brně v Bonmotu je skvělá a ochotná obsluha a na spoustu věcí ti dá slevu a nikdo necítí potřebu psát o tom elaboráty. U Brumly mi třikrát s úsměvem a ochotou přeobjednávali rukavice, než mi konečně nějaké sedli. V Motosportu na Filipenského jsem dostala 500 slevu na brýle, protože jsem si omylem donesla málo peněz... není jen PSÍ...
Neznám nikoho co má kombu na míru, aby mu neseděla...to bude jiný bebínko...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
martin1 píše: Neznám nikoho co má kombu na míru, aby mu neseděla...to bude jiný bebínko...
to jako že každej krejčí trefí míru napoprvé?? ale no tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
Lion píše: to jako že každej krejčí trefí míru napoprvé?? ale no tak...
je krejčí a krejčí...jen jsem tím chtěl říct, že jejich přístup je bez chyby, sám od nich mám jednodílnou a když jsem si pro ni přijel tak padla perfekt a i po záruce mi např. opravy dělali zdarma nebo jen za matroš...to samé i dva kámoši co měli dvoudílné na zakázku-bez problému nemám důvod je vozit po oblacích, ale jejich filozofie a přístup nemají chybu-jsem spokojen
martin1 píše: je krejčí a krejčí...jen jsem tím chtěl říct, že jejich přístup je bez chyby, sám od nich mám jednodílnou a když jsem si pro ni přijel tak padla perfekt a i po záruce mi např. opravy dělali zdarma nebo jen za matroš...to samé i dva kámoši co měli dvoudílné na zakázku-bez problému nemám důvod je vozit po oblacích, ale jejich filozofie a přístup nemají chybu-jsem spokojen
Pod tohle se podepíšu. Dělám ve službách a vím moc dobře, že uspokojit každého zákazníka je nereálné. Ale se PSÍ mám taky nejlepší zkušenosti. Kombi na míru padla na poprvé, teď má najeto cca 180.000 km a je jí 8 let - stále bezproblémový stav. A to jsem jí nikdy neumyl, jednou za rok jí vezu na prdejnu PSÍ kvůli údržbě - cena přijatelná, úroveň služeb nad očekávání dobrá. Drobné opravy zdarma. Loni jsem utrhnul takový to táhlo na jezdci zipu co spojuje oba díly kombinézy. Po dvou dnech mi ze PSÍ volali, že tato oprava už (po 8 letech) nepůjde udělat na záruku a chtěli se domluvit na dalším postupu. To mi přijde v dnešní době neskutečný, já pochopitelně se zárukou vůbec nepočítal a proto mě to vyvedlo trochu z míry. Díky těmto zkušenostem jezdí v PSÍ i přítelkyně a moje další kombi bude taky od nich. Tolik za mě...
v4o píše: Já zas budu příště motohadry nakupovat jinde. Když si dám ušít na míru a nesedí mi ani ruce ani nohy, tisk je jiný odstín, třikrát přešívají, říkají, že mi zavolají, až to bude a pak tvrdí, že jsem jim nebrala telefon a na finále mi místo slevy nabídnou kšiltovku... Vždyť to říkám, pokud tam neseš peníze, tak jsou ochota sama, ale jak reklamuješ, ani ti neodpoví na pozdrav - osobní zkušenost... Tak mě už fakt irituje, jak z nich všichni ucvrkávají
Třeba v Brně v Bonmotu je skvělá a ochotná obsluha a na spoustu věcí ti dá slevu a nikdo necítí potřebu psát o tom elaboráty. U Brumly mi třikrát s úsměvem a ochotou přeobjednávali rukavice, než mi konečně nějaké sedli. V Motosportu na Filipenského jsem dostala 500 slevu na brýle, protože jsem si omylem donesla málo peněz... není jen PSÍ...
Tak s tím nesohlasím zase já. Reklamoval jsem dvě komby, opravili, bezplatně, rychle a ochotně i rok a půl ježděnou kombu! Jednalo se o výrobní vadu, neodstranitelnou a stalo se to na mojí kombi (klokan) a na manželčiné (hovězí useň taková ta zjemnělá) a všecko klapalo jak po drátkách! Kombošky jso de-facto nové, 100% opravené a to vše samozřejmě v rámci reklamace. A ochota a úsměvy naprosto stejné, jako když jsem je kupoval. Že by to bylo mým osobním kouzlem?
Ne vážně, za mě PSI - jedničky v daném oboru!
1 reakcí na tento příspěvek PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PSI Hubík - taky dobrá zkušenost
v4o píše: Já zas budu příště motohadry nakupovat jinde. Když si dám ušít na míru a nesedí mi ani ruce ani nohy, tisk je jiný odstín, třikrát přešívají, říkají, že mi zavolají, až to bude a pak tvrdí, že jsem jim nebrala telefon a na finále mi místo slevy nabídnou kšiltovku... Vždyť to říkám, pokud tam neseš peníze, tak jsou ochota sama, ale jak reklamuješ, ani ti neodpoví na pozdrav - osobní zkušenost... Tak mě už fakt irituje, jak z nich všichni ucvrkávají
Třeba v Brně v Bonmotu je skvělá a ochotná obsluha a na spoustu věcí ti dá slevu a nikdo necítí potřebu psát o tom elaboráty. U Brumly mi třikrát s úsměvem a ochotou přeobjednávali rukavice, než mi konečně nějaké sedli. V Motosportu na Filipenského jsem dostala 500 slevu na brýle, protože jsem si omylem donesla málo peněz... není jen PSÍ...
Nechci byt zly nebo urypany, ale myslim,ze v tvem pripade asi bude problem nekde jinde...jsem z oboru a vim,ze ne vzdy se podari udelat strih hned napoprve,aby nebylo potreba delat upravy, proto se delaji zkousky a nasledne upravy dle potreby zakaznika, proto je potreba aby zakaznik spolupracoval a nechoval se hned arogantne a okamzite zadal slevy.....coz v tvem pripade asi bude tradicni postup,aspon podle prikladu, ktere uvadis v tvem prispevku...