VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2
Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.
Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.
Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.
Přeji všem štastnou cestu
Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Měl jsem nějakou představu o pěkným,vymakaným chopperu.Po zkušenostech z dřívějška mi bylo jasný že všechny ty úpravy (dle mojich představ)by stály další balík a tak jsem hledal tak dlouho až jsem ho našel.Bylo na něm už všechno (téměř) to hlavní a nejdražší už uděláno.Širší nádrž,přepákování,vyšší říditka,pancéřky,laďáky.Tohle všechno by mě stálo pěknou "dardu".Dál už jsem investoval jen do pár drobností - hezčí zrcátka,motohodinky na říditka.Dost věcí si udělám sám - v servisu jsem ještě nikdy s žádnou motorkou nebyl a tak jsem teď docela spokojen, aníž bych se nějak finančně zrujnoval.
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
kutil1 píše: Konečně se to tu překlonilo na motky ,tak se taky přidám.
Měl jsem nějakou představu o pěkným,vymakaným chopperu.Po zkušenostech z dřívějška mi bylo jasný že všechny ty úpravy (dle mojich představ)by stály další balík a tak jsem hledal tak dlouho až jsem ho našel.Bylo na něm už všechno (téměř) to hlavní a nejdražší už uděláno.Širší nádrž,přepákování,vyšší říditka,pancéřky,laďáky.Tohle všechno by mě stálo pěknou "dardu".Dál už jsem investoval jen do pár drobností - hezčí zrcátka,motohodinky na říditka.Dost věcí si udělám sám - v servisu jsem ještě nikdy s žádnou motorkou nebyl a tak jsem teď docela spokojen, aníž bych se nějak finančně zrujnoval.
Mám to dost podobně, před pár lety krujzera, teď čopra, tak už dobře vím, že v těch doplňcích se dá utopit hrůza peněz, až to není hezký.
+ opěrka spolujezdce
+ zadní nosič
+ držáky brašen
+ kožené boční brašny
+ decentnější zadní světlo, odrazka a držák RZ
+ decentnější blinkry (ne tak humpolácké jako originální)
+ chromovaná obdélníková zrcátka (parádní výhled dozadu)
+ kvalitní homologované chromované laďáky
+ k nim dvě sady vložek (tlumí míň/víc)
+ k tomu KN filtr
+ kvalitní předkopy s přepákováním
+ k nim designově stejné stupačky spolujezdce
+ sedlo s protiskluzovou úpravou
+ "umělecká" ruční výzdoba sedla a opěrky
+ pancéřová brzdová hadice
+ chromovaný kryt brzdiče
+ chromované kryty osy kola
+ chromované kryty ventilků
+ chromovaný kryt chladiče
+ chromovaný kryt rámu u krku řízení
+ ergonomicky lepší řídítka
+ stylové rukojeti a k nim designově stejná "okrasa" na nádrži
+ motohodiny na palubovce
+ venkovní teploměr na palubovce
P.S.
Jen ty "nezbytnosti" výše, co jsem si teď z hlavy vzpomněl, přišly počítám bratru tak na 60 až 65 tisíc, práci v to nepočítaje. Naštěstí to ale do toho nasypal už předchozí majitel, takže co se čopra týče, já už Kalouska podporuju jenom na pumpě při placení benzínu.
Takže až třeba nebude na benzín nebo se ženou k vydržení, tak ty doplňky nabídnu se slevou k odprodeji (všechny origo díly mám)...
Naposledy editováno 24.05.2013 20:29:52
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Me zajima to nejdulezitejsi, kdo delal neco v konstrukci, ma-li to take v TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
vie píše: Kdyz si uz davate takovou namahu s vypisovanim zmen, tak prosim take napiste, mate-li upravy zapsane v papirech. Samozrejme to neplati pro chromovane doplnky a jiny blbosti. U tohoto ukonu totiz moje snahy konci a dostavaji vaznou trhlinu. Sirsi gumu, co jsem si nechal dat pri koupi motorky primo u HD, i presto, ze slibovali hory doly a zadne problemy, dodnes zapsanou v TP nemam a udelal jsem velikou chybu. Mel jsem jim to doplatit az po zapsani do TP. Zaplatil jsem ovsem hned a ted uz nemam zadnou paku na to, abych z nich ten papir vydoloval. Podle posledniho telefonatu uz pro nej jeli a tak doufam, ze ho s uspechem privezli a nez si ho vyzvednu, ze se neztrati.
Me zajima to nejdulezitejsi, kdo delal neco v konstrukci, ma-li to take v TP
Tak nějak jsem časem zjistil, že ty někdy opovrhované rozměry pneu k motorce dle předpisu výrobce bývají naopak zpravidla optimální až ideální...
A že třeba širší guma než ta výrobcem předepsaná s sebou obvykle nese spíš zhoršení ovladatelnosti a i další komplikace technického, finančního i legislativního rázu.
P.S.
Takže za moji maličkost je odpověď na Tvůj dotaz - NE.
Naposledy editováno 24.05.2013 21:02:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Pro seznam doplnku, ktery jsi nahore napsal nepotrebujes zadne zmeny v TP. Rozumim tomu spravne, ze zadne zmeny nemas, nebo mas ale ne zapsane v TP?
Naposledy editováno 24.05.2013 21:33:04
vie píše: Dovi> tvoje odpoved je na moje chapani priliz akademicka a ackoliv jsem to cetl 3x, nechapu.
Pro seznam doplnku, ktery jsi nahore napsal nepotrebujes zadne zmeny v TP. Rozumim tomu spravne, ze zadne zmeny nemas, nebo ma,s ale me zapsany v TP?
Aha. V TP žádné změny zapsané nemám (u žádné ze svých motorek), a třeba konkrétně tu změnu pneumatik (na kterou ses ptal) za sebe nedoporučuju z výše uvedených důvodů.
Ale chápu, že někdy je potřeba sáhnout i po trochu jiném rozměru, než je povolen výrobcem - třeba u endur kvůli vzorku, lepší směsi apod.
Čili neodsuzuju to, ale sám se tomu pokud možno vyhýbám jak čert kříži...
Naposledy editováno 24.05.2013 21:24:58
Naposledy editováno 25.05.2013 09:52:06
Predem pisu, ze svuj nazor nikomu nenutim.
Naposledy editováno 26.05.2013 10:39:44
no mě to vyšlo skoro na 75 litrů a ještě jsem neskončil
Výměna opěrky
SPZ zase na blatník (nebaví mne se dohadovat s cajtama a STK)
nosič se musí nějakej udělat
a pak ještě snížit stupačky spolujezdce
přední světlo
a nakonec na zadek dát finální produkt !!!!! ODRAZKU
Motka je v profilu, tak kdo chce, může posoudit s VS 800 originál a tím mým.
Mimochodem klakson je zdarma a je předělanej z TATARY
A ty brejle, to mas asi nejaky frezovany samo-domo, s tim problemy nejsou? S delkou motorky?
Brejle samo domo nejsou. Nevím dle čeho soudíš jejich opracování, zas takový detaily fotek tam nejsou. Délka motorky je značná, téměř ke třem metrům. Ale jsi zatím jedinej, kdo se na tuto věc ptal.
Ale myslel jsem, že samo domo bude patrnější víc. Opěrka je samo domo, včetně polstrování atd atd.
Taky to je jediná věc, kterou po sobě budu opravovat.
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Jaryn72 píše: vie> vyměním uhlí za diamanty
Kolik uhlí potřebuješ?
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Pokusím se ještě jednou položit seriozní otázku a to:
Nesbíráte někdo nerosty ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder | Bzricho | 23 | 20.6.2024 v 12:47 Dusko |
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |