(Pitbike 125ccm Loncin) Zdravím všechny. Mám takovou podivnou otázku na kterou by mne zajímala odpověd, snad někdo pomůže :D nedávno jsem měnil hlavu jelikož ta stará měla něco s ventilama, no a jako až jsem tam dal tu novou (použitou od kamaráda) tak mi to nešlo normálně nasratovat. Naštěstí se to chytlo jakmile jsem střikl pod svíčku a naneštěstí mi v motoru (netuším kde ale spíš někde u válce a hlavy) začalo něco třískat. tříska to pouze když jedu pomalu (tak do půlky plynu) a také v případě když zatáčím (motorka je nakloněna) jakmile tam mám plný plyn nebo 3/4 tak je to v pohodě resp. nic tam netříská nebo tak. ovšem do 2/4 plynu v tom tříská jak kdybych měl ve válci kameny a to se mi nelíbí. co s tím? může to být tím že jakmile je píst v horní ůvrati tak že se ty ventily otevíraj s předstihem a třískaj do toho pístu? v takovém případě ale nerozumím proč to netříská i když tam mám plný plyn? někdo koho napadá čím by to mohlo být? také jsem strátil docela brutálně výkon... Sice je pravda že je hlava o pár mm menší ale výkon to má jak kdybych tam měl 4Kw, na trojku to má problém vyjet mírné kopečky, na dvojku ani jedničku to nevyjede žádnej prudší kopec a jede to tak o 30km mín než by mělo jet. Abych podotknul tak z výfuku mi při zahrání valí bíly kouř, četl jsem že olej má kouř černý a voda tam žádna určitě není... najde se tu někdo kdo má odpovědi na mé otázky? Omlouvám se, docela jsem se rozepsal :/ Každopádně kdo poradí tomu patří můj velký dík ;)