děkuji ale za normální odpovědi
Uzavřeno 18.05.2013 v 14:42 uživatelem Honza1210
Naposledy editováno 18.05.2013 14:42:08
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er5
navic jestli ji budes trapit na 11 000 otacek, tak se na tebe za chvili podiva ojnicka krz karter!
Naposledy editováno 18.05.2013 12:28:14
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er5
PS: A mimochodem nezačíná čevený pole otáčkoměru na 10.500???
Naposledy editováno 18.05.2013 12:47:26
Ja uz za svuj predlouhy zivot videl par podobnejch motorku z vysavace s dirou v karteru a ojnickou koukajici do sveta..... Mozna se takhle pripravuje na vylet dalsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er5
treba tady
http://www.motorkari.cz/forum-vyhledavani/?ft=144217&search=otevreni+Kawasaki+er5
nebo strejda Guuugl - 160 000 stranek -> hledej Smudlo hledej
Jo a kdyz ten mikromotor budes takhle trapit, tak dopadnes viz moje predchozi odpoved chlapecku!
Edit:
Pises, ze MAS ZAVRENOU NA 25kW. Kdyzs tak precizni, tak se asi zrejme ptas JAK OTEVRIT, nebo nerozumim tve Klingonstine!
Naposledy editováno 18.05.2013 13:13:02
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er5
Motorka této velikosti a s výkonem 34k po rovině (ne z kopce) rozhodně tak rychle nepojede! Třeba GS500 (prakticky stejná motorka), neseškrcená a správně seřízená má 45k/9000RPM a maximálka je u ní právě 170 - 175km/h. Seškrcená na 34k pojede s bídou 140km/h.
A propos... točit motor na 11000RPM je nesmysl už jen proto, že maximum výkonu je posazené níže, takže takové přetáčení nemá smysl, jen razantně stoupá spotřeba a opotřebení motoru. Riskuješ akorát destrukci motoru přesně, jak popsal pesastor.
Naposledy editováno 18.05.2013 13:25:24
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er5
Takže pokud chceš motku otevřít, jsou nato 3 kroky .
1. udělej si rozdílovou zkoušku na A neomezeně
2. prodej ER5
3. kup něco většího
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er5
Kdyby to mel jinak zprevodovany, neudelal by tech 160!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er5
pesastor píše: SirIndy> vzdyt on borecek nepise NA KTERY KVALT to toci!
Kdyby to mel jinak zprevodovany, neudelal by tech 160!
Samozrejme by nejel 160 ale tachometr by to ukazoval protoze pocita s originalnim prevodem.
Zprevodovani do akcelerace vede ke zvyseni tachometrove maximalky, mam to otestovane na svem VTR, ktere ted podle tachometru jezdi pres 270