globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vůbec nic
8.5.2013 v 11:36
Ahoj motorkari, posledne jsem menil olej a potom jsem to nakopnul, abych se ujistil, ze nikde nic netece. potom jsem to chcipnul, ale zapomel jsem vzpnout elektriku. Ted kdyz jsem se snazil nabit baterku a soupnout ji zpatky, tak kdyz otocim klickem, tak nic nejede. ani budik, ani svetla, proste vubec nic. Nevite, cim by to mohlo byt. Baterku jsem meril a nameril jsem 5.8 V...je to OK, nebo se tu posralo neco jinyho?

vůbec nic

8.5.2013 v 11:39 | Nahoru | #1
jak dlouho jsi ji nabíjel? 5,8V je žalostně málo...

vůbec nic

8.5.2013 v 11:45 | Nahoru | #2
5,8 je mrtvá apokud ti to u 12v soustavy prijde ok, tak teda nevim

1 reakcí na tento příspěvek vůbec nic

8.5.2013 v 11:48 | Nahoru | #3
to máš z toho, že to chcípáš tlačítkem a ne klíčkem :D baterka v čudu no

vůbec nic

8.5.2013 v 11:49 | Nahoru | #4
Pokud jsi uplne vymlatil baterku je mozny, ze se nabijecka nechytla.. ja mam boschku a pod 9v nenabiji. Jinak baterka ma mit kolem 13,4v po nabijeni..

vůbec nic

8.5.2013 v 11:59 | Nahoru | #5
Jestli se vybila na 6v tak jí zkus oživit hloupou trafonabíječkou ale pravděpodobně jí můžeš zahodit..

(reakce na) vůbec nic

8.5.2013 v 12:12 | Nahoru | #6

Harry007 píše: to máš z toho, že to chcípáš tlačítkem a ne klíčkem :D baterka v čudu no


Tak, tak...Další argument do nekonečné diskuze klíčkem x chcípákem...

1 reakcí na tento příspěvek vůbec nic

8.5.2013 v 12:18 | Nahoru | #7
Chytra nabijecka se na totalne vybity baterce nechytne. Zkus nabit normalni klasickou nabijeckou do napeti 14,4V. Kdyz to nepomuze, tim totalnim vybitim baterka zakokrhala a odesla do vecnych lovist - tohle se obcas stava!

(reakce na) vůbec nic

8.5.2013 v 12:28 | Nahoru | #8
pesastor> Tak tak. Většinou pokles napětí na batery pod 10V se rovná smrt.

vůbec nic

8.5.2013 v 12:48 | Nahoru | #9
Tohle se mi před asi 4-mi lety povedlo na R1, (která byla mimochodem taky černá-jen novější) taky. 14 dní jsem ji nechal s klíčkem otočeným na zapnuto s vypnutým chcípakem. Přišel jsem-motorku jsem roztlačil, že ji zkusím vzpamatovat jízdou. Ujel jsem asi 20km a motorka zdechla a konec. Na půjčenou baterku jsem dojel domů, tu starou jsem zkoušel nabít, ale nakonec byla nutná výměna-sehnal jsem nějakou noname za 1850kč. Za blbost se prostě platí.

vůbec nic

8.5.2013 v 13:39 | Nahoru | #10
Ony ty nase minibaterky s velkymi startovacimi proudy - i obycejne kyselinove dolivaci - jsou na totalni vybiti hooodne haklivy. To co vydrzi autobaterka: tyden zapomenuta zapnuta svetla, start kabelama a baterka jako nova - to motobaterka ani nahodou!

1 reakcí na tento příspěvek vůbec nic

8.5.2013 v 14:33 | Nahoru | #11
Jak už bylo napsáno, dej baterku na obyčejnou nabíječku, proud omez třeba žárovkou a možná se baterka vzpamatuje, ale bude to běh na dlouhou trať. Moje GS500 stála 1 3/4 roku a baterka byla rovněž úplně mrtvá. Optimate III sice z počátku párkrát vyhodila chybu a při cca 3 dalších pokusech se předčaseně vypínala, ale pak už začínala dobíjet normálně a po cca 8 cyklech už baterka převalila motorem a po dalěích několika nabíjecích cyklech už startovala normálně.

A tech 5.8V má baterka naprázdno, nebo se zapnutou spínačkou? V obou případech je to špatně a pokud se jedná o první případ, tak se nediv, že motoka ani nehne... změř napětí na baterce při zapnuté spínačce a uvidíš, že dost možná spadne i k nule.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vůbec nic

8.5.2013 v 19:10 | Nahoru | #12
J.M.K.> 5.8 ma ta baterka normalne, ale pri zapnuti mi spadla ta hodnota minimalne, ale mas pravdu, ze to padalo. No kazdopadne me aspon tesi, pokud to bude fakt jenom ta baterka. Uz jsem mel strach, ze jsem tim odrovnal neco jinyho. Zkusim to rozchodit dle vasich rad a pokud to nepujde, tak koupim novou baterku. Uy bych se rad letos projel.
Kazdopadne diky moc za rady!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vůbec nic

8.5.2013 v 20:05 | Nahoru | #13
mike-los> V tom případě je baterka jednoznačně těžce vybitá, nebo je po smrti. Jak jsem psal výše, možná se podaří ji oživit, ale může se stát, že některý z článků bude mít stále zvýšený vnitřní odpor, což se pak projeví opět poklesem napětí při startu a také u klasické baterky se zátkami bys vadný článek poznal tak, že při zatížení starterem začne tento článek okamžitě prudce "vařit". Což ale těžko bude Tvůj případ, jelikož jestli je v tomto ohledu R1 stejná, jako R6, tak baterka je "na ležato" pod sedlem, takže klasickou tam dát nejde a musíš mít AGM, nebo přímo "gelovku" (spousta jezdců se mylně domnívá, že má gelovku a přitom má AGM) a u těch je oživování ošemetnější a méně nadějnější.
Jestli chceš jezdit, tak těch několik stovek klidně obětuj a kup baterku novou. Budeš tak mít i jistotu, že Tě stará, byť oživená baterka, někde nečekaně "nevyšplouchne".

(reakce na) vůbec nic

11.5.2013 v 14:13 | Nahoru | #14
J.M.K.> O.K. diky za cene rady....baterku se mi podarilo ozivit, ale jak rikas, bude lepsi pro jistotu koupit novou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35908 Včera v 19:09 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist