2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 05.05.2013 21:06:17
2 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: Garo> No jasný, ja nevim proč se tu pie zase o nejakym hrachu a zdi :)
Však to sem psal hnjupis, ne tobě![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Stejně tak, kdyby někoho mně blízkého zranil při nehodě ten zdejší hippísácký kutil s tím svým čínským šrotem, pospravovaný stylem PATla&MATla, tak pozná, jak blbě se vyražené zuby sbírají ze země zlámanýma pazurama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 05.05.2013 22:04:50
Audiofil píše: Garo> No hele ten hornet má 75 kW http://moto.honda.c...ladni-informace.html no ale když mi to sníží už v servisu na nové motorce, tak by bylo hned od začátku ve velkym TP 35kW ne?
Ne, dealer ji už dostane s čistopisem TP. Staré hornety měly 69kW, nové už mají víc. Ale já doporučuji nějaký dvouvál, tedy nejspíš SV 650 nebo Ninja 650 (ER-6F), ty motory jsou skvělé, v závodech už pomalu oblíbenější než SS (kategorie Twin), má to sice horší podvozek a brzdy, ale za ten rozdíl v ceně si klidně obojí můžeš koupit z SS
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: Garo> No jasný ja mam zatim dva favority ninju 300 a cb500f, ale mozna bych bral neco jako Aprilia SL 750 Shiver
co GPZ 500 nebo ZXR 400 či XJ 600 Diversion? To na opření do začátku myslím bohatě stačí.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Zas pokud má na novou, tak mu aspoň odpadne čas strávený nad motorkou v garáži kvůli občasnému servisu zanedbané motorky a kupovat starou je asi zbytečné.
Naposledy editováno 06.05.2013 09:16:47
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
Zaregistroval jsem, ze Kawasaki to nabizi.
Tak mas rovnou ve velkym technicaku napsano tech 35kW, ne?
A jsi legalni.
Nebo se pletu?
MartinS108 píše: Hele a jak to je, kdyz koupis funglovku seskrcenou primo od vyrobce na tech 35kW?
Zaregistroval jsem, ze Kawasaki to nabizi.
Tak mas rovnou ve velkym technicaku napsano tech 35kW, ne?
A jsi legalni.
Nebo se pletu?
Tohle jsem pochopil tak nějak stejně...
Kup si, co si přeješ.
Půjde to. Nejjednoduší cesta, která mě napadá je dovoz z Německa.
Jednak bude motorka dobrá a za dobrou cenu, druhak budeš mít papíry, nebo papíry ke ztotožnění. (To co bude v těch papírech může záležet i na tobě, stejně jako to co ti do papírů napíšou v ČR.) Jen to papírování asi vyjde dráž.
Jen dej pozor, ať se ze snu o R6 nestane neštěstí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 27.07.2013 00:45:18