globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ze silnice na cross (enduro)
 
3.5.2013 v 16:33
Zdravím, chtěl sem se s někým poradit, měl sem Honda CBR 600F, tu sem prodal a chci koupit cross(enduro) mašinu na ježdění po lese a takové to blbnutí. Chci do toho dát tak 30 tisíc ale nemohu si vybrat mašinku.Kámoš má YZ 250 2t jezdí se na ní dobře ale mě by stačila 125 a nevím do čeho jít ... Dost se mě líbí KTM sx 125 ale nevím zda je to dobrá volba a tak sem se chtěl poradit co by bylo nejlepší. Každopádně bych chtěl 2t

Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 17:03 | Nahoru | #1
Spíš bych volil EXC než SX ale většině lidem se to špatně vysvětluje, že enduro je do lesa a kroska na trať
Jinak 30 je docela málo za to koupíš šrot..

1 reakcí na tento příspěvek Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 17:17 | Nahoru | #2
To sem taky četl že by bylo lepší koupit spíše enduro ... ale nevím hodně lidí to řeší tím že koupí nějaký cross na naučení a pak teprve endurko .. proto do toho nechci zatím moc investovat a taky tech peněz moc není .. jinak myslíš že KTM by byla dobrá volba? já co sem se tak koukal tak hodně lidí na tom jezdí ale co sem četl tak prý na to nemají moc dobrej podvozek ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 18:27 | Nahoru | #3

Smikin píše: ...hodně lidí to řeší tím že koupí nějaký cross na naučení a pak teprve endurko .. proto do toho nechci zatím moc investovat...


Tenhle výrok nějak nechápu. Cross je stavěný na trať, jestli chceš jezdit ve volný přírodě, kup enduro. Má pro to vhodnější odstupňování převodovky atd.

Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 18:29 | Nahoru | #4
rozhodně kup enduro.

Naposledy editováno 03.05.2013 18:29:39

1 reakcí na tento příspěvek Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 18:53 | Nahoru | #5
Dobře tak koukat po endurech a značka by byla nejlepší jaká? když bych chtěl 2t

(reakce na) Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 18:57 | Nahoru | #6

Smikin píše: Dobře tak koukat po endurech a značka by byla nejlepší jaká? když bych chtěl 2t


Já bych ti na naučení,jak píšeš,doporučil spíše 4T a něco neostrého. Něco jako DRZ,XR,TT apod.
Pokud trváš na tom 2T,tak zkus EXC,ale jak píšu,na začátek bych šel spíše po neostrém 4T.

1 reakcí na tento příspěvek Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 19:13 | Nahoru | #7
no tak já bych si představoval něco takového ....

Ze silnice na cross (enduro)

3.5.2013 v 19:13 | Nahoru | #8

(reakce na) Ze silnice na cross (enduro)

20.5.2013 v 16:59 | Nahoru | #9

Smikin píše: no tak já bych si představoval něco takového ....

Zdravím, zrovna prodávám XRko 125,párkrát jsem s ním jel lesem a na jedné trati a jelo tam dobře ) Pokud bys chtěl tak prodávám ... http://www.motorkar...xr-125-l-516058.html Dyžtak se ozvi,nebo když bys chtěl poradit s jiným XRkem tak rád poradím

(reakce na) Ze silnice na cross (enduro)

23.5.2013 v 08:46 | Nahoru | #10

Humusus píše: Tenhle výrok nějak nechápu. Cross je stavěný na trať, jestli chceš jezdit ve volný přírodě, kup enduro. Má pro to vhodnější odstupňování převodovky atd.


mohl bys rozvinout to atd....? Kupř.:
YZ450F x WR450....WR(enduro) má 5 kvaltů, jinak odstupňovanou převodovku. Je těžší, má startér, baterku, světla, blinkry...to je to atd. a proto je to vhodnější do lesa, na louku, pole? Motor, rám to má naprosto stejnej.
Tak by mě zajímalo, v čem je enduro do volný přírody vhodnější? Nechci tady polemizovat nad SPZ, kdyby náááhodou někde stavěly švestky - to je tak jediná výhoda, co mě u enďúra napadá.
Jo, výroku enduro není na trať - tomu rozumím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist