globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Reklama" na padaky RDMoto
 
30.4.2013 v 11:15
Na novej Kawasaki ER6F boli namontovane padaky RDMoto, pekne dizajnove, prdacke (viz. foto)...

Krasny aprilovy vikend sme sa boli s kamaratom previest do Banskej Stiavnice.
Co Vam budem hovorit - bordel a strk na ceste neskutocny, v lese este sem tam bolo vidiet zbytky snehu. Aj ked sme sli ako posr..y, v 30km/h to na strku polozil. Motorka sa po 5 metroch po rovnej ceste zastavila, kamos ma udrete rameno, koleno a bok - takze relativne v pohode.

Moto sme zdvihli no a pozrite si fotky... Padak vtlaceny do vnutra tak, ze sa zastavil az o hlavu motora. Plasty samozrejme na odpis, kaplicka pokrivena, rozbity blinker, ohnuta zadna brzda, ohnute riadenie. Normalne si myslim, ze bez padaku by to mozno bolo lepsie.

Teraz mu to prislo z opravy, celkom to bolo aj novymi padakmi za 1000 eciek.

Edit: po tel. so zastupcom RDM ocenujem otvoreny pristup a navrh riesenia.
Napriek tomu si uz padaky ich znacky nikdy nekupim :(






















Naposledy editováno 06.05.2013 18:01:31

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 11:14 | Nahoru | #61
Rebel83> pokud nekdo ma tech hribku na druhe fotce moc a nelibi se mu, tak ja si pro ne prijedu

"Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 12:24 | Nahoru | #62
Rebel83> Není nad přírodní padáky za lepší cenu se stejnou výdrží???

2 reakcí na tento příspěvek "Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 13:22 | Nahoru | #63
Já svojim věřím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 16:06 | Nahoru | #64

Barney píše: Já svojim věřím.



To mi nepřipadá jako moc funkční místo...

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 18:00 | Nahoru | #65

Mr.Dreamer píše: To mi nepřipadá jako moc funkční místo...


na bandity/inazumu je jinam nedáš a motor to ochrání

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 19:28 | Nahoru | #66

Mr.Dreamer píše: To mi nepřipadá jako moc funkční místo...



je to funkční. ověřeno mockrát. navíc se to dá ještě vychytat, kdy ta koncová část je měnitelná, takže se při pádu nemusí měnit celý padák, ale jen odřená část. optimum je to zkombinovat s kvalitními pevnými řidítky a omezenýma dorazama. naposledy když mi mašina podklouzla, vše se opřelo právě o ty řidítka, spodek o padák a na motorce se jen ulomila spojková páčka, vše ostatní netknuté

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

1.5.2013 v 19:34 | Nahoru | #67

koldan píše: je to funkční. ověřeno mockrát. navíc se to dá ještě vychytat, kdy ta koncová část je měnitelná, takže se při pádu nemusí měnit celý padák, ale jen odřená část. optimum je to zkombinovat s kvalitními pevnými řidítky a omezenýma dorazama. naposledy když mi mašina podklouzla, vše se opřelo právě o ty řidítka, spodek o padák a na motorce se jen ulomila spojková páčka, vše ostatní netknuté



(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 07:25 | Nahoru | #68
koldan> Ty omezené dorazy myslíš co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 08:37 | Nahoru | #69
madla206> Se ti omlouvám a sypu si popel na hlavu. Vy v Praze to víte přecijen nejlíp Jo pohledal jsem v minulim vláknu a řešily se tam jen tyhle od RD moto a tedy Rutan je opravdu má. Doufám, že ty je už na motce taky máš. Pro tebe je to jistě dobrá investice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 09:09 | Nahoru | #70
Bart.B24> To odvoláš a osobně čekám na ZGH omluvu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 09:47 | Nahoru | #71
madla206> Pardon nechtěl jsem tě urazit a proto jsem připraven to odvolat rovnou zde a veřejně. Tímto odvolávám tvrzení, že v Prahee znaj všechno nejlíp a hluboce se jim omlouvám. Jsou to ti nejtupější stvoření, co kdy existovala a jejich přežití je velkým políčkem pro Darwinovu teorii.

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 10:27 | Nahoru | #72
Bart.B24> To si asi špatně pochopil , já jsem chtěla omluvu za Erwina, že bude potřebovat padáky , jinak samozřejmě všechno víme nejlíp, tak nezáviď .

2 reakcí na tento příspěvek "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 16:50 | Nahoru | #73
Jedinej padak, co by ochranil motorku jsou klasicky trubkovy co se davaly na motorky rekneme 30let dozadu a byly na nekolika mistech prisroubovany k motorce, takze se to sklouzlo, trochu zdeformovalo a motorka to prezila. Notabene kdyz ramy byly ocelovy a vsechno bylo jak z ingotu. Ale to by dneska uz neproslo, protoze by to nebylo dostatecne "vystajlovany" a "frikulinovsky". Nechci nikomu kazit iluze, ale vsechny tyhle hribky jsou tak akorat pro pocit a maj sanci necemu pomoct maximalne pri nejakym hodne lehkym sklouznuti na uplne hladkym asfaltu a jeste to nesmi bejt moc velka rana. V jinych pripadech to je akorat potencialni vrazda motorky. Dnesni ramy jsou z velky casti hlinikovy, mnohdy z vetsiny lity, setri se hmotnosti kde to jde a jeste bejva motor nosnou casti ramu. Plyne z toho to, ze misto motorky hladnce zbrouseny od asfaltu a kapot na trsatka to rachne na tyhle hribky o ktery se to muze kdekoli zarazit o diru, navic padova sila jde do jednoho mista a ne do plochy. Takze neni vyjimkou po mensim padu je najednou urazenej ram, uchyt motoru ...coz se resi opravdu perfektne, zeano. Sice se lepsi hribky davaj pres pruznej clen, ale kde je ona mez, kdy se jeste deformuje uchyceni a kdy uz lame to co nema? Tezko vsemozni vyrobci budou mit odzkousene vsechny moznosti padu na vsech typech co delaji. Kdyz je to mekky, tak to dopadne jak u autora dotazu a kdyz tvrdy jak ukazuje Xfanthom ty svoje, tak to skonci ulomenym uchytem. Znamej uz dokonce resil prolomenou hlavu v miste retezovy sachty, prave od podobnyho tvrdyho padaku a nebyla to rozhodne zadna obrovska racha, ty odlitky jsou dneska skoro bych rek az papirovy.

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 18:25 | Nahoru | #74
Jindra650> Svatá pravda, mám železný rám a "klecový" padák - při pádu se odřel akorát padák. Kamarád na Z1000 měl hříbka, pád cca v 60, jako já... vytržený kus bloku motoru. Hříbek na tyčce je slušná páka, pokud na něj působí boční síla, je akorát dobrý na zkurv motoru. To už je lepší použít karbonový racing víka, aby se neprodřel motor a zbytek tzv.: bodat do ucha.

"Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 18:28 | Nahoru | #75
Nekomentoval jsem "ostatní" škody na motorce, protože osobně nechci měnit, nebo horko těžko repasovat motor. Plastikový lišej zvládne renovovat kdekdo, nebo koupit "zánovní"... a komplet lak na motku je cca 5000Kč. (vyzkoušeno)

2 reakcí na tento příspěvek "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 19:53 | Nahoru | #76
tvle tady napíše 5 lidí svojí osobní pozitivní zkušenost s hříbkama a přesto se budou objevovat noví a noví teoretici, kteří budou zpochybňovat kulatost země

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 20:22 | Nahoru | #77

neznamyScooterD píše: tvle tady napíše 5 lidí svojí osobní pozitivní zkušenost s hříbkama a přesto se budou objevovat noví a noví teoretici, kteří budou zpochybňovat kulatost země


5 lidí s pozitivní zkušeností s hřibama je podle Tebe "globus", hmm dobře vědět! Anketa by se hodila... takhle je to samozřejmě "teoretizování". Volba je na každém soudruhovi, nejlepší je jezdit s bočními kufry, to jsou nejlepší padáky.
Apropos, nedávej mě mezi teoretiky, viděl jsem to na bulvy...

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 20:44 | Nahoru | #78
neznamyScooterD>
Vaše kulatosti, přečtěte si například TOHLE, když odsuzuješ jiný názor.
Edit: nejsem "odpůrce" všech hřibů, jsem proti "tykadlům na motorových šroubech". Dál to nemá cenu pitvat.
Nejlepší výsledky podá statistika, tu si v CZ vede asi jen Rutan...

Naposledy editováno 02.05.2013 20:58:26

1 reakcí na tento příspěvek "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 22:05 | Nahoru | #79
5lidí ze 6ti to jde Já ničí názor neodsuzuju, jen se podívám na diskuzi, tak lidi co mají osobní zkušenost, s zřejmě kvalitními špunty, si to pochvalují, ti co žádnou nemají tvrdí opak, ale to je taková klasika zde. Já vidím na vlastní bulvy 400-600bouranejch motorek měsíčně a jako osobní zkušenost bych to rozhodně neprezentoval, nicméně každej kdo se v těchto vodách pohybuje Ti potvrdí, že moto s hříbky jsou po pádu v lepším stavu a to často v podstatně lepším... I ten pohled do Rutanovi galerie je dost vypovídající

"Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 22:38 | Nahoru | #80
Kvalitu omluvte, ale předešlý majitel mojí motorky to vyřešit takhle...





Naposledy editováno 02.05.2013 22:39:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 23:26 | Nahoru | #81
neznamyScooterD> 400-600 opravenych motorek mesicne, hmmm, asi slusnej oddil - to opravujes vsechno co naboura ve stredni Evrope, ze? Nazor jsem rek osobni, na svoje motorky bych si to nedal.

"Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 23:37 | Nahoru | #82





jojo, chce to lepší padáky

(reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

2.5.2013 v 23:59 | Nahoru | #83
Jindra650> konečně vím, co to znamená číst mezi řádky Hold co je trocha praxe proti kvalitní teorii

"Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 00:01 | Nahoru | #84
v tom případě nemůžeme opomenout moto école

"Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 07:27 | Nahoru | #85
Dobrej hnus Bych to uz otrubkoval cely od predu az dozadu z vyroby a mohlo by se to jmenovat ER-6 Pipe Version

"Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 07:36 | Nahoru | #86
Nejlepší padáky měla samo naše jawa350
A když byl někdo opravdu borec,tak si na ně mohl hodit nohy.To si pak dívky kolem silnic trhaly rodidla

Jinak je to dost o tom jak to člověk položí.Viděl se pár crashů,kdy padáky nepomohla,ale taky sem viděl fazera 1000,kterého padáky zachránily.Hříbek byl sedřený na polovinu a motorce kromě zrcátek a řidítek nebylo vůbec nic.Motorka slejdovana o silnici dobrých 30metrů

Naposledy editováno 03.05.2013 07:40:05

"Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 07:44 | Nahoru | #87
Mela jsem padaky od RD mota na SV650N r.02 dvakrát se soupaly nekolik metru po asfaltu z pádové rychlosti cca 40km/hod a motorce zachránily prakticky vsechno, co mohly...odnesly to vzdy jen klasicke spotrebni veci jako radicka a stupacka
Tak jen, ze zas TAK zle to s nima zas nebude

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 07:48 | Nahoru | #88

Moniis píše: Ještě že jsem si je nekoupila (byly v plánu) a dala přednost těm od Rutana. Už jsem je měla na malém Hornetíkovi...



Myslim, že hodnotit nekvalitnost padáků RD mota z jedné motorky a jednoho případu (zatimco muze existovat nespocet spokojenych lidi), je presne to typicke cechacstvi, co nici lidem business.
Do RD mota bych poslala foto a zadala vysvetleni, jak je mozne, ze se tohle stalo - hodnotila az dle jejich pristupu k veci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 08:34 | Nahoru | #89
Karlie> přesně tak by se měl zakladatel diskuze zachovat. Asi by nás zajímalo všechny, co oni na to. Tak prodej sem hlášení, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Reklama" na padaky RDMoto

3.5.2013 v 08:46 | Nahoru | #90
Karlie> ale uprimne, tohle tema o padacich RD neni prvni ani posledni. Dala jsem na osobni zkusenost s padaky os Rutana a proto jsem do nich sla zas. Je pravda, ze se mi designove RD libily. Me je simpaticke jak to Rutan dela, inovuje a venuje pozornost skodam po padu s jeho padakama. Neni to jen velkovyrobna. Je mi jasne, ze hodne zalezi na tom jak ta motorka padne, jestli se jen po asfaltu klouze, pak padak mnohe zachrani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist