paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nejede
25.4.2013 v 11:16
Ahoj Chtěl bych se zeptat jestli někdo rozumíte motorům koupil jsem si Aprilii Tuareg 125 2T vcera jsem na ni jezdil bez problemu tocil jsem ji do 10-11 otacek .Na vecir uz sla jen do 7 otacek pak jsem jel do kopce chcipla a uz nejde natocit a kdyz ji tocim tak vzdycky foukne z vyfuku a nic vic.koupil jsem svicku ,vycistil karbec a nic nevite nekdo prosim co stim Dekuji
Předchozí
1 2
Následující

Nejede

25.4.2013 v 13:29 | Nahoru | #1
Kazdy tocivy dvoutakt ma u cloveka bez zkusenosti jen dve faze zivotnosti motoru: budto jsi ho uz zadrel, nebo ho zadres za chvili.
Rekl bych ze jsi v te prvni fazi - zadrels to! Sundej hlavu, sjed s pistem dolu a prohlidni valec. Drazky nebo zrcatka = zadreni. Jestlis peclivka, sundej i valec a prohledni pist.
Jestli mas kamarada, ktery jezil treba s fichtlem, tak ti poradi a ukaze jestli je zadreno.
Pokud ano, repase te nemine!

1 reakcí na tento příspěvek Nejede

25.4.2013 v 14:36 | Nahoru | #2
Temer urcite pridreno. Nejspis ti nekdo prodal motku tesne pred smrti a ty jsi dorazil. Nebo se stala chyba v mazani, daval jsi olej primo do nadrze nebo do oilmasteru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejede

25.4.2013 v 15:16 | Nahoru | #3
SirIndy> lidi s oilmasterem se deli taky jen na ty dve skupiny: bud zadreli, nebo je to ceka! Co jsem jezdjl ja a ted muj syn, tak po prvnim problemu s Califem - opakovana g.o. - davno, nekdy pred ctyriceti lety, se 'ponizuju' a leju olej do benzinu!

(reakce na) Nejede

25.4.2013 v 15:28 | Nahoru | #4

pesastor píše: SirIndy> lidi s oilmasterem se deli taky jen na ty dve skupiny: bud zadreli, nebo je to ceka! Co jsem jezdjl ja a ted muj syn, tak po prvnim problemu s Califem - opakovana g.o. - davno, nekdy pred ctyriceti lety, se 'ponizuju' a leju olej do benzinu!



Bez nej zase hrozi, ze zapomenes behem tankovani na olej. Kez by se vyrabely dvoutakty s primym vstrikem bez spalovani oleje...

1 reakcí na tento příspěvek Nejede

25.4.2013 v 17:05 | Nahoru | #5
SirIndy> mýslím že něco bodobného se skutečně vyrabí, ale u sněžných skůtrů a mají ještě turbo

Nejede

25.4.2013 v 18:11 | Nahoru | #6
Mne to robilo mito keď mi strihlo količek v rotoru ( v zapalovani ) tiež mi nešla nad 7 tisíc otáček , a neskôr mi strielalo z výfuku...
Skús dať dole veko , a skontroluj zapalovanie , či to pali tam de má...

(reakce na) Nejede

25.4.2013 v 19:23 | Nahoru | #7

Yáma125 píše: SirIndy> mýslím že něco bodobného se skutečně vyrabí, ale u sněžných skůtrů a mají ještě turbo



Vim o tom a o to vic me sere, ze to neni i u motorek.

Nejede

26.4.2013 v 13:38 | Nahoru | #8
olej sem daval do nadrze motor ma tlaky hazi jiskru ale nechytne

Nejede

26.4.2013 v 15:06 | Nahoru | #9
Jak vypadá svíčka?

Nejede

26.4.2013 v 15:08 | Nahoru | #10
Svicka je no

Nejede

26.4.2013 v 15:08 | Nahoru | #11
nova kamos rikal ze pri nejde palivo z karbece do valce je to mozne??

Nejede

26.4.2013 v 15:09 | Nahoru | #12
motor ma snahu chytit ale jak kdyby tam nebyl benzin jiskru hazi tlaky v motoru taky jsou tak ja nevim co vtom muze byt jestli to je zadreny nebo nevim

Nejede

26.4.2013 v 15:09 | Nahoru | #13
Neptám se jak je stará, ale jak vypadá. Vyndat a zkontrolovat. A ano, je to možné, poznáš to na svíčce.

Nejede

26.4.2013 v 15:10 | Nahoru | #14
Vezmi odmaštovací nebo startovací sprej, stříkni do sání a startuj, když chytí tak tam nejde benzín.

Nejede

26.4.2013 v 15:13 | Nahoru | #15
svicka byla sucha

Nejede

26.4.2013 v 15:15 | Nahoru | #16
Takže tam nejde benzín. Udělej to se sprejem jak jsem psal.

Nejede

26.4.2013 v 15:15 | Nahoru | #17
a kde sezenu ten sprej?

Nejede

26.4.2013 v 15:19 | Nahoru | #18
Na benzince nebo v autodílech, nebo stříkni trochu benzínu pod svíčku.

1 reakcí na tento příspěvek Nejede

26.4.2013 v 15:21 | Nahoru | #19
Ok dik dam vedet jak to dopadlo zatim moc diky za radu

(reakce na) Nejede

27.4.2013 v 18:34 | Nahoru | #20
Kubejs02> Ahoj tak jestli se ti nekousl píst a komprese je vpořádku(rukou vezmu nakopávačku a protočím motor....nějaký odpor cítit musíš,ale není nějak velký...nesmíš slyšet syčení to by ti netěsnilo těsnění přívěry)A taky mě napadá jestli nemáš ucpanej krabec a neteče ti do něj benál.Tak rozdělat a vyčistit,ale nehni si s plovákama dávej na ně bacha.Pročisti volnoběžnou a hlavní trysku.a zkus.
PS:taky ti mohl dojit benzin.mě na tuaregovi nebere když je v pravé půlce málo benzínu,tak povolim šroub na levé a jede se dál....

1 reakcí na tento příspěvek Nejede

28.4.2013 v 11:26 | Nahoru | #21
Ahoj tak vcera jsem to rozhejbal parkrat sme to roztlacili zaclo trochu hulit z vyfuku a pak chytla normalne projel sem se u garaze vse ok jeli sme z kamosem a zas v tom kopci dochla a nic takze nechapu co by to mohlo byt ale zadrene to nebude protoze vcera sme normalne rozbehli pak chytala normal prez starter jel sem do kopce a nic dochla a nechtela chytit

Nejede

28.4.2013 v 12:58 | Nahoru | #22
bordel v nádrži, karbeci,... a jak jedeš do kopce tak prostě ti tam nejde benzín. Vyčisti si nádrž, karbec a natankuj plnou ;)

(reakce na) Nejede

28.4.2013 v 13:00 | Nahoru | #23
Kubejs02> pokud máš mokrou svíčku....třeba to není tím kopcem,ale prostě se ti v tom místě uchlastá svíčka.A na druhej den už to zase nahaluz chytne a opakuje se to samý.Zkus tam na zkoušku dat menší trysku(jenom si povolíš karbec..vytočíš nastranu,odšoubuješ spodní kryt a seš u trysky)jak to bude ok nezbýva než pak chytit tu trysku.Mě tak dělalo po GO motoru.

Nejede

29.4.2013 v 19:34 | Nahoru | #24
Výfuková přívěra je v pohodě ? Mě to RX dělala když mi odešla svíčka a byl obráceně nůž přívěry.

Nejede

29.4.2013 v 19:43 | Nahoru | #25
a to zjistim jak_?

Nejede

29.4.2013 v 20:24 | Nahoru | #26
no takhle teď tomu moc nerozumím, jde ti teda nastartovat nebo ne ? Máš tam elektronickou výfukovou přívěru nebo podtlakovou ? elektronickou poznáš tak že od ní jde bovden k selenoidu (regulátoru), výfuková přívěra je logicky nad výfukem kdybys to nevěděl, popř. jí zkus vyndat a zkontroluj jak vypadá nůž, zda třeba není nahoře ulomený kus kde má být zaháknutý bovden, to se stalo i mě. možná budeš muset sundat nádrž, jinak drží jenom na dvou šroubkách.

Naposledy editováno 29.04.2013 20:25:30

Nejede

29.4.2013 v 20:46 | Nahoru | #27
jo jo vim co myslis tam je plastovej kryt a vedet tam bovden a vevnitr je perko?

Nejede

29.4.2013 v 21:24 | Nahoru | #28
jo to je ono, je to všechno Ok.? Protože pokud netočí přes 7000 tak to znamená že nefunguje, vyčisti to, potom to nadtartuj a na nautrál přidej plyn, v tech 7000 by měla otevřít zrovna tak jako by měla být otevřená na volnoběh do 2500ot.

Nejede

30.4.2013 v 17:54 | Nahoru | #29
privera je v cajku byla mastna tak jsem to vycistil ale stejne nechce chytit

Nejede

1.5.2013 v 00:06 | Nahoru | #30
tak jedině zkus sundat hlavu a podívat se na válec.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia touareg 125 rallye oilmaster Aprilia Tuareg Rally 125 divocaci. 1 8.10.2023 v 20:00 Kohlstein
Ake endurko kupit Aprilia Tuareg Rally 125 djejsy 14 27.6.2020 v 12:57 djejsy
Odvzdusnenie zadnej brzdy Aprilia Tuareg Rally 125 djejsy 8 30.5.2020 v 18:21 Kohlstein
Repas Tlumiče Aprilia Aprilia Tuareg Rally 125 StepaCZ 2 30.6.2019 v 17:05 tempest
Olej z výfuku Aprilia Tuareg Wind 125, Aprilia Tuareg Rally 125 Motorkáris559 0 10.2.2019 v 15:19 Motorkáris559


TOPlist