pro motory s LPG, CNG, TNG, METHANOL, ETHANOL na to jezdíš?
Dej tam tu kterou ti píšou v servisní knížce nebo nějakou od jinýho výrobce pro stejný teploty
Já jezdím na NGK iridiovku a zatim dobrý chytá dobře snese toho taky celkem dost a na simsonu sem jezdil na briskách a ničil sem jednu za druhou ale bude to tim že se mi furt rozladovala ssměs po koupení novejch trysek a zalepení trysky na směs už sem se svíčkou neměl problém.A na ffichlovi sem jezdil co sem našel i od svíček od aut(s dlouhym závitem) když to jinak nešlo je to prostě univerzální stroj.Jinak bych doporučil brisk český a za pár korun
Naposledy editováno 25.04.2013 19:43:20
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Brisk
2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s Brisk
Dej tam NAR14YS
Mandela píše: Brisky dávám do všeho co mám doma i mým zákazníkům a vždy je to jen lepší. Zrovna je šroubím i do Bandita páč ta japonská pomsta od ngk je ke vzteku.
Dej tam NAR14YS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Brisk
Mandela píše: Brisky dávám do všeho co mám doma i mým zákazníkům a vždy je to jen lepší. Zrovna je šroubím i do Bandita páč ta japonská pomsta od ngk je ke vzteku.
Dej tam NAR14YS
CO mas za problem s NGK ? Vsechny moje motorky na to jezdili a bez problemu.
V aute jsem nejak zapomel, ze je dobry se na svice taky nekdy podivat, a najezdili NEUVERITELNYCH 227 tisic km. Vzpomel sem si protoze motor zacal lehce pocukavat
Yáma125 píše: BRISK Silver NAR14YS je tabulková náhrada za NGK CR7HSA a made in Japan se se špatně schání všude má mají šméčka z Francie. Tak jsem si myslel že bych zkusil tu Brisku
ty vado ze by byla 14 nahrada za 7? To se mi nezda to nejak nesedi1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s Brisk
V aute jsem nejak zapomel, ze je dobry se na svice taky nekdy podivat, a najezdili NEUVERITELNYCH 227 tisic km. Vzpomel sem si protoze motor zacal lehce pocukavat
sem detailista a všechno moc řeším a poslouchám.
Mandela píše: [quote=Ozzy_]CO mas za problem s NGK ? Vsechny moje motorky na to jezdili a bez problemu.
V aute jsem nejak zapomel, ze je dobry se na svice taky nekdy podivat, a najezdili NEUVERITELNYCH 227 tisic km. Vzpomel sem si protoze motor zacal lehce pocukavat
sem detailista a všechno moc řeším a poslouchám.
TO sem se toho odzvedel.
Jinak mám s Briskama různý zkušenosti. Např. ve Fichtlovi mi odcházely tak po 500km, takže tam už Brisk nikdy . Teď tam mam NGK a je klid . V autech provozujem taky Brisky, ale čas od času taky nějaká svíčka začne blbnout a je nutná výměna .
A moje osobní zkušenosti:
Kdysi před lety sem koupil novou Jawu 350/638, ta měla z fabriky Championky a nic moc , motka sice jezdila, ale občas nechtěla chytit, měla sklon k uchcávání, a takový drobný potíže) , po nasazení Brisku (vlastně tenkrát ještě PAL), bylo po problémech.
Naopak - v křoviňákách a motorpile jsou Champion a NGK extraliga, nezničitelný, kvalitní svíčky (a u mě tyhle mašiny musej ject celý léto, pracujou totiž za peníze). Je ovšem třeba dodržet předepsanej teplotní index (nebo tak nějak se tomu říká).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tachometr Yamaha XT 125R | Ebullient | 1 | 12.8.2024 v 09:48 Krautkopf |
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X | xt125x2008 | 28 | 7.5.2024 v 18:37 _Justo_ |
Yamaha XT 125R Yamaha XT 125R | jkrasty | 6 | 6.5.2024 v 21:55 Kohlstein |
Yamaha XT125 seřízení karburátoru Yamaha XT 125R | Fregy | 5 | 31.1.2024 v 16:11 alkajda |
Teče benzín Yamaha XT 125R | s_laburda | 6 | 8.9.2023 v 16:26 PajdaXJR |