edit: nedalo mi to krapet jsem zagooglil datum u toho odhlášení si nejsem jistej. píšou, že papír o ekolikvidaci musíš mít od 1.5.2004 takže pravděpodobně do 30.4.2006 platnosti STK můžeš říct oficiálně že si to do 30.4.2004 vyhodil do šrotu. Až budu na dopravce zeptám se abych dyžtak upřesnil
Naposledy editováno 23.04.2013 22:21:51
2 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra ze stodoly
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra ze stodoly
Jen otázka - když budu já platit pojistku, já s tím jezdit, ale majitelem se nikdy nestanu (tzn. bude jím stále děda), jak to udělá ČKP potom? To to pošle dědovi, že po 15 letech se zase Staďák pojistil? To by děda nebyl moc rád, když by tam viděl účet na 100 hadrů (za 15 let), případně 20 hadrů za "pouhé tři roky"...
_Sláva_ píše: Nejezdil jsem na něm sice po pozemní komunikaci, ale u známého na pozemku, kde má halu a parkoviště, může mi to nějak uškodit? Díky
To Ti neuškodí, nejezdil jsi po veřejný komunikaci, ale na soukromym pozemku. Tak jako tak to ale nemusí ČKP vědět, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Pionýra ze stodoly
Pak možnost to dat na veterány ale zase fichtl je v registru z kteryho nebyl nikdy vymazán..
Nebo sehnat někde papíry na fichtla
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra ze stodoly
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Pionýra ze stodoly
Sadra17 píše: FiffiQ> registr pionýry řešil ale při digitalizaci archivu v 90 letech se mohlo stát a nejspíš i stalo že záznam o něm se ztratil
No, mě zase naše úřednice tvrdila, že to v žádném registru nebylo a jezdilo to v podobném režimu jako mopedy. Nadruhou stranu mělo to značku, kterou někdo musel přidělit, což hovoří pro ten tvůj pohled na věc.
hagrid.hagrid píše: FiffiQ> hm,ale je to psané na mrtvého a co STK jinak by to bylo fajn
STK může dělat kdokoli, kdo má v ruce papíry od konkrétního vozidla. Stanice STK do matriky nevidí (to opravdu nevím jak by bylo ospravedlněno), tak to není problém.