globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Okruhovka pro začátečníka
 
23.4.2013 v 02:39
Jelikož jsem teď o víkendu poprvé navštívil Mostecký okruh se svým seriovým 750 SRADem a okruhové ježdění mne opravdu chytlo, rád bych si pořídil nějaké ryze okruhové náčiní protože jsem se sradem upadl a likvidovat si civilní motorkku se mi nechce.
Rád bych si nechal doporučit, buď co a kde koupit už hotového a nebo jestli koupit bouračku a postavit si okruhovku sám ( prostory na to jsou a čas by se taky našel).
Čas na seriovce a napoprvé jsem měl 2 : 15. Rozhodně vím, že srad by uměl minimálně 1 : 55, takže to je rukama ale nikdo chytrej z nebe nespad.
Rozpočet by byl cca 40 000. Ideálně výkon od 100 Kw výš jako mám cca teď.
Samozřejmě vím, že okruhový ježdění není, byť hobby, žádná levná sranda.
Anketa: Jak na to?
Postavit z motorky co mám
21%
5
Postavit z bouračky
13%
3
Koupit hotovou okruhovku
58%
14
Vysrat se na to
8%
2

Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 06:42 | Nahoru | #1
Nějak mi nejde hlasovat, ale přiklonil bych se ke koupi hotového stroje :). Zde na bazaru i ma motoinzerci jich pár je, takže kouknout a případně se zajet mrknout.

Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 07:31 | Nahoru | #2
Pokud tě baví jezdit i stavět,tak si postav,budeš mít radosti dvě,ale pokud jde o finanční úsporu,tak se to asi moc nevyplatí,jelikož čas co na tom strávíš převýší úspory ,ale pokud by jsi kvůli tomu měl třeba začít "brát úplatky" nebo tak něco,tož se na to radši vyser .Takže sám uznáš,že jsem nemoh hlasovat

1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 09:17 | Nahoru | #3

Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 10:17 | Nahoru | #4
Ono za ty prachy pokud chces výkon tak bych kouknul na R1 s karburatorama, idealne 2000-2001 a dilu sou na to tri prdele.

Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 10:58 | Nahoru | #5
V tomhle případě bych šel do hotové motorky, protože pokud koupíš bouračku, tak budeš s velkou pravděpodobností muset koupit min: lamináty, přepákování, atd. tzn. další investice. Sice můžeš prodat ty díly z bouračky, ale na to bych se nespoléhal. Navíc ty okruhovky už mívají i třeba další vychytávky jako rychloplyn, laďák, padáky a další díly.

(reakce na) Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 11:58 | Nahoru | #6

dubaduba píše: a nezmeníš značku :)


Je sice kompletní, jenže nemá kola a ještě pár drobností.

Tady bych měl několik možností
GSXR 600 2001
GSXR 600 2003
Kawasaki ZX6R
ZX10R ke stavbě okruhovky
Ta litrová Ninja by byla sice masakr, jak na stavbu, tak na ježdění ale litr je asi zu fýl

Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 13:09 | Nahoru | #7
Osobně bych šel do té K3.

1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 13:23 | Nahoru | #8
Ta K3 je taky můj favorit. Lehká, výkonná, za krásný peníze. Otázkou je jestli se tam bude vyskytovat i po 15. květnu

(reakce na) Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 14:16 | Nahoru | #9
Krawatasakin> Tu Kawu znam ..je od kámoša...tam nepotřebješ nic jen si max přehodíš kapoty na ZX které k tomu jsou
neser do toho vic peněz protože stejně po roce budeš pokukovat po něčem (lepším-rchljším)
stejně s tím párkrát mrdneš a na naučeni to je dost dobrý
jen benzín.....

1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 16:59 | Nahoru | #10
Tenkrá se to tady řešilo a pamatuji se že zrovna srada 750 tady dost chválili.Že na tu dobu super podvozek a motor taky na začátek za ty peníze

(reakce na) Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #11
rybíz5> ja mam seriovyho srada. Kdybych sehnal pěknou bouracku ktera uz ma alespoň pancerove hadice tak bych si asi postavil okruhovku z něj. Myslím že dve sezony by klidne odjezdil. Protoze kvůli práci se dostanu tak čtyřikrát za rok na okruh.

1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 23:13 | Nahoru | #12
Půjdou na tu k3 upside down vidle třeba z k2 750?

(reakce na) Okruhovka pro začátečníka

23.4.2013 v 23:18 | Nahoru | #13
Krawatasakin> jo ale i s brýlema + brzdiče

1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka

24.4.2013 v 01:33 | Nahoru | #14
Možná se pletu ale třeba podvozek ze SRADa co mám teď, a jak mám teď nastaveno, mi přijde tak o 80 % lepší než má seriová k3. Svezl jsem se na seriovce a teda na předku nic moc. Proto bych tam radši napáchal vidle ze 750. A brzdiče + pumpu řešil třeba od Bremba. Samozřejmě je to investice navíc ale stejně se asi letos na Mostě nedostanu pod 2 minuty takže radši investuju do motorky abych se cítil dobře a pak měl možnost zrychlovat.
Prvotní investice bych chtěl mít :
40k do motorky
10k nezbytné úpravy
10k servis ( nahříváky, stojany, nářadí atd...)
+ peníze do gum - vyplatí se koupit nové slicky a nebo koupit jeté? Teď mám na sériovce Rosso Corsy II a milion procentni spokojenost - koupit na okruh radši slick nebo "seriovou gumu" = cena je +- 200 kč
+ peníze za ježdění

(reakce na) Okruhovka pro začátečníka

23.5.2013 v 08:58 | Nahoru | #15

Krawatasakin píše:
Prvotní investice bych chtěl mít :
40k do motorky
10k nezbytné úpravy
10k servis ( nahříváky, stojany, nářadí atd...)
+ peníze do gum - vyplatí se koupit nové slicky a nebo koupit jeté? Teď mám na sériovce Rosso Corsy II a milion procentni spokojenost - koupit na okruh radši slick nebo "seriovou gumu" = cena je +- 200 kč
+ peníze za ježdění


Na okruh slicky. Do seznamu si připiš i mokré slicky. Pokud jsi den, dva na dromu, může zachcat a hodí se. K tomu doporučuju další sadu kol a na nich mít nazuté mokré.
Téma jeté x nové se tady x-krát řešilo. Já jsem jezdil jeté, přežil jsem.
Zapomněl jsi v seznamu na to, že okruhovku a veškerej bordel kolem toho musíš na ten drom nějak dostat. Takže dodávka, nebo vozejk(tažný na káru).
K výběru mašiny - šel bych do Gixa600, K4,K5. Má to up-side, radiální brzdiče, je to jinde, než K3. Samozřejmě už hotové, na laminátech, s přepákováním a jinýma vychytávkama.
V Mostě se dá jet kolem 2 minut i s "neokruhovým" 2V.

edit: Nevýhoda koupě okruhovky - na silnici to nevyzkoušíš. Znám z vlastní zkušenosti.Sice jsem ji projel, ae až na dromu jsem zjistil, že mně skáče předek při brždění nad 210km.Na to jsem byl fakt sráč takto testovat laminátovku bez not na silnici. Když jsem okurhovku prodával, dal jsem majiteli 2 dny na vyzkoušení na dromu, kdyby něco - měl nárok odstoupit od smlouvy a vráti v původním stavu zpět. Zdá se to možná jako prkotina, ale doporučuji se tak nějak podobně domluvit při koupi a řádně to otestovat. Mě odstranění závady(aby neskákala) vyšlo na cca 10 litrů.

Naposledy editováno 23.05.2013 09:05:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist