Rád bych si nechal doporučit, buď co a kde koupit už hotového a nebo jestli koupit bouračku a postavit si okruhovku sám ( prostory na to jsou a čas by se taky našel).
Čas na seriovce a napoprvé jsem měl 2 : 15. Rozhodně vím, že srad by uměl minimálně 1 : 55, takže to je rukama ale nikdo chytrej z nebe nespad.
Rozpočet by byl cca 40 000. Ideálně výkon od 100 Kw výš jako mám cca teď.
Samozřejmě vím, že okruhový ježdění není, byť hobby, žádná levná sranda.
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka
dubaduba píše: a nezmeníš značku :)
Je sice kompletní, jenže nemá kola a ještě pár drobností.
Tady bych měl několik možností
GSXR 600 2001
GSXR 600 2003
Kawasaki ZX6R
ZX10R ke stavbě okruhovky
Ta litrová Ninja by byla sice masakr, jak na stavbu, tak na ježdění ale litr je asi zu fýl
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka
neser do toho vic peněz protože stejně po roce budeš pokukovat po něčem (lepším-rchljším)
stejně s tím párkrát mrdneš a na naučeni to je dost dobrý
jen benzín.....
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek Okruhovka pro začátečníka
Prvotní investice bych chtěl mít :
40k do motorky
10k nezbytné úpravy
10k servis ( nahříváky, stojany, nářadí atd...)
+ peníze do gum - vyplatí se koupit nové slicky a nebo koupit jeté? Teď mám na sériovce Rosso Corsy II a milion procentni spokojenost - koupit na okruh radši slick nebo "seriovou gumu" = cena je +- 200 kč
+ peníze za ježdění
Krawatasakin píše:
Prvotní investice bych chtěl mít :
40k do motorky
10k nezbytné úpravy
10k servis ( nahříváky, stojany, nářadí atd...)
+ peníze do gum - vyplatí se koupit nové slicky a nebo koupit jeté? Teď mám na sériovce Rosso Corsy II a milion procentni spokojenost - koupit na okruh radši slick nebo "seriovou gumu" = cena je +- 200 kč
+ peníze za ježdění
Na okruh slicky. Do seznamu si připiš i mokré slicky. Pokud jsi den, dva na dromu, může zachcat a hodí se. K tomu doporučuju další sadu kol a na nich mít nazuté mokré.
Téma jeté x nové se tady x-krát řešilo. Já jsem jezdil jeté, přežil jsem.
Zapomněl jsi v seznamu na to, že okruhovku a veškerej bordel kolem toho musíš na ten drom nějak dostat. Takže dodávka, nebo vozejk(tažný na káru).
K výběru mašiny - šel bych do Gixa600, K4,K5. Má to up-side, radiální brzdiče, je to jinde, než K3. Samozřejmě už hotové, na laminátech, s přepákováním a jinýma vychytávkama.
V Mostě se dá jet kolem 2 minut i s "neokruhovým" 2V.
edit: Nevýhoda koupě okruhovky - na silnici to nevyzkoušíš. Znám z vlastní zkušenosti.Sice jsem ji projel, ae až na dromu jsem zjistil, že mně skáče předek při brždění nad 210km.Na to jsem byl fakt sráč takto testovat laminátovku bez not na silnici. Když jsem okurhovku prodával, dal jsem majiteli 2 dny na vyzkoušení na dromu, kdyby něco - měl nárok odstoupit od smlouvy a vráti v původním stavu zpět. Zdá se to možná jako prkotina, ale doporučuji se tak nějak podobně domluvit při koupi a řádně to otestovat. Mě odstranění závady(aby neskákala) vyšlo na cca 10 litrů.
Naposledy editováno 23.05.2013 09:05:24