Uzavřeno 29.03.2013 v 15:00 uživatelem dravec28
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
( dekopresor, Jaweta,Stadion..... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
Takže chcípák je z dnešního pohledu ne dekompresor, ale nouzové tlačítko pro vypnutí motoru.
Už mi taky hrabe... k tématu - nejdřív policajt potom klíčky a tu červenou mrchu jsem zatím nemusel použít (nohavice mi žraly ty mrchy co neměly červený čudlík). No a ta moje poslední současná chcípe sama, jen si lehne. Asi ňáký senzory bo co. Eště zkusím dát před položením N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
Myslel jsem to tak, že dekompresor není chcípák. Sice se k tomu používá, ale není to jedinej důvod, proč je na moto.
Bebettu, typ 210, jsem myslel, že ta má přímo tlačítko ke chcípnutí jako jedinej správnej způsob vypnutí motoru.
Jinak já zdechám klíčkem, tlačítkem jenom v případě, že mi to klíčem pohodlně nejde. Stojánkem to u většiny mích strojů nejde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
3 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
kubacech píše: Proč se vlastně řeší takové věci, když přece každá motorka má po 60k mrtvý motor. Nebo alespoň jsem tady o tom četl.
Další omyl motor je přeci po smrti jakmile překročí 30k km
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru
1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru
edit: jeste jsem zapomnel, ze je dobre i zasouvat hodne pomalu, protoze se muze odrit!
Naposledy editováno 27.03.2013 09:47:45