globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vypnuti motoru
 
25.3.2013 v 16:09
ahoj chtel bych fundovanou odpoved jaky je spravny postup pri vypnuti motoru , staci otocit klicem nebo prvne vypnout cervene tlacitko na rukoveti a potom otocit klickem? slysel jsem ze vypinani motoru jenom klickem nici elektroniku co je na tom pravdy? ja teda zatim vypinam tlacitko a pak klicek je to tak spravne? dik Mirek

Uzavřeno 29.03.2013 v 15:00 uživatelem dravec28

(reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 14:48 | Nahoru | #91
Sukin>

V 1:30 to začne...

vypnuti motoru

26.3.2013 v 14:49 | Nahoru | #92
Ja to chcipam tym, ze prucpem rukou vyfuk, ale zhasinam to len vynimocne, lebo potom msa dva tyzdne liecim.... je to snad spatne?

(reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 15:36 | Nahoru | #93

HornisGSX píše: s gumou nebo bez?

jedině BEZ!! Bonbón snad cucáš taky zabalenej?!

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

26.3.2013 v 16:33 | Nahoru | #94
Proč furt mluvíte vo chcípáku, dyť ho nikdo nemáte.
( dekopresor, Jaweta,Stadion..... )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 16:47 | Nahoru | #95
Basák> to je dekompresor, ne chcípák. Chcípák má Babetta :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 17:35 | Nahoru | #96
slawa.cap> He, to "m" mi vypadlo při psaní, a Babeta se za mého mládí ještě nevyráběla.
Takže chcípák je z dnešního pohledu ne dekompresor, ale nouzové tlačítko pro vypnutí motoru.
Už mi taky hrabe... k tématu - nejdřív policajt potom klíčky a tu červenou mrchu jsem zatím nemusel použít (nohavice mi žraly ty mrchy co neměly červený čudlík). No a ta moje poslední současná chcípe sama, jen si lehne. Asi ňáký senzory bo co. Eště zkusím dát před položením N

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 18:14 | Nahoru | #97
Basák> To nebylo nic na to "m" toho jsem si taky nevšiml
Myslel jsem to tak, že dekompresor není chcípák. Sice se k tomu používá, ale není to jedinej důvod, proč je na moto.
Bebettu, typ 210, jsem myslel, že ta má přímo tlačítko ke chcípnutí jako jedinej správnej způsob vypnutí motoru.

Jinak já zdechám klíčkem, tlačítkem jenom v případě, že mi to klíčem pohodlně nejde. Stojánkem to u většiny mích strojů nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 19:53 | Nahoru | #98
slawa.cap> ta ěeština (mých)

(reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 20:08 | Nahoru | #99
Endy58> Já byl s pravopisem vždycky na štíru

3 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

26.3.2013 v 20:19 | Nahoru | #100
Proč se vlastně řeší takové věci, když přece každá motorka má po 60k mrtvý motor. Nebo alespoň jsem tady o tom četl.

(reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 21:14 | Nahoru | #101

kubacech píše: Proč se vlastně řeší takové věci, když přece každá motorka má po 60k mrtvý motor. Nebo alespoň jsem tady o tom četl.



Dobrýýý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

26.3.2013 v 21:17 | Nahoru | #102

kubacech píše: Proč se vlastně řeší takové věci, když přece každá motorka má po 60k mrtvý motor. Nebo alespoň jsem tady o tom četl.


Další omyl motor je přeci po smrti jakmile překročí 30k km

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

26.3.2013 v 21:40 | Nahoru | #103
Ještě tu nepadlo " chcípám ráží 9mm "

vypnuti motoru

26.3.2013 v 22:30 | Nahoru | #104
Musíš počkat až dojde benzin!!!!

Nepoužívej ani klíček ani chcípák))

Je to jedno. Obojí slouží ke stejnému účelu. Chcípák máš při ruce jen proto,aby si nemusel pouštět řidítka, když budeš potřebovat rychle vapnout motor)

vypnuti motoru

26.3.2013 v 22:31 | Nahoru | #105
Endy58:: Doufám,že líp jezdíš než píšeš

vypnuti motoru

26.3.2013 v 22:56 | Nahoru | #106
koukám že ta zima neleze na hlavu jen mě

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

26.3.2013 v 23:41 | Nahoru | #107
Jeste bych potreboval vedet , kdyz chcipam klickem tak mam pouzit levou nebo pravou ruku??

vypnuti motoru

26.3.2013 v 23:48 | Nahoru | #108
Můžu eště něco přidat? Chcipám červeným tlačítkem protože v létě se mi furt točí ventilátor A když to vypnu klíčkem Tak vypne i ventilátor Tak čekám až spadne teplota a pak až klíčkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vypnuti motoru

27.3.2013 v 06:26 | Nahoru | #109
dzah> to mi chceš říci že moje motorka je už 7k km po smrti ani jsem si nevšiml :D

(reakce na) vypnuti motoru

27.3.2013 v 06:27 | Nahoru | #110
Subi.> 7.62 je lepší ta to vezme skrz

vypnuti motoru

27.3.2013 v 07:17 | Nahoru | #111
Já z motorky zásadně vyskočím za jízdy před betonovou zdí, takže chcípám jako drsňák!

(reakce na) vypnuti motoru

27.3.2013 v 07:54 | Nahoru | #112
Lubos_H> 7k nad hranicí 30 to už je životu nebezpečné, jedinou šancí je reinkarnace motoru, ale dej pozor abys z toho pak neměl třeba 4 válec

vypnuti motoru

27.3.2013 v 08:41 | Nahoru | #113
Kdo má pádové čidlo tak stačí po dojezdu slízt a ani se neobtěžovat dávat stojánek, jen doporučuju nějaký padáky a sem tam fitko...

vypnuti motoru

27.3.2013 v 09:34 | Nahoru | #114
V podstatě nikdy nechci aby MĚ motka chcípla, bo bych byl už natrvalo chcíplej

1 reakcí na tento příspěvek vypnuti motoru

27.3.2013 v 09:43 | Nahoru | #115
dost jsem nad tim vsim uvazoval, s chcipanim klicem je to taky dost problematicky, myslim, ze kdyz motor bezi, tak na klic pusobi vetsi sila a mohl by se pri castem pouzivani ukroutit, tak opatrne!

edit: jeste jsem zapomnel, ze je dobre i zasouvat hodne pomalu, protoze se muze odrit!

Naposledy editováno 27.03.2013 09:47:45

(reakce na) vypnuti motoru

27.3.2013 v 09:56 | Nahoru | #116

markyzxx píše: edit: jeste jsem zapomnel, ze je dobre i zasouvat hodne pomalu, protoze se muze odrit!



Stale myslis ten klic?

(reakce na) vypnuti motoru

27.3.2013 v 10:58 | Nahoru | #117
selkie> Tak to je sada Moc jsem se pobavil

vypnuti motoru

27.3.2013 v 11:01 | Nahoru | #118
1. Opřít předním kolem o zeď
2. Zařadit nejvyšší převodový stupeň
3. Pevně dosednout
4. Prudce pustit spojku
5. Vypnout elektriku klíčkem
6. Odtlačit motorku od zdi
7. Zaparkovat na vyhlédnutém místě
Nic na tom není

vypnuti motoru

27.3.2013 v 11:37 | Nahoru | #119
a ja bych rekl ze v Lagune od Renaultu ten "chcipak" mam taky klicem do polohy OFF se odrizne palubovka atd od ëlektriky. atd nechapu kdyz treba jedu zastavim abych se zeptal na cestu a skrz ladak chcipnu motor proc bych to mel chcipat jako klickem? za me teda chcipat chcipakem.To ze prerusim beh motoru neznamena ze musim pokazde vypinat cely sysstem,cerpadlo aby nabihalo znovu,budiky,diagnosticky rezim atd (ted nemluvim konkretne o sve motorce)

vypnuti motoru

27.3.2013 v 12:55 | Nahoru | #120
Vděčné zimní téma
Ale pořád neznám oficiální výsledek i když to všichni vědí
Téma je zamknuto


TOPlist