Ale já to vážně chci ještě zkusit, ale nějak rozumně. Jde o to že ještě během autoškoly na velké A mi přítel vybral skvělou motorku pro začátečníky Virago 535, po dodělání řidičáku /podotýkám že jsem nikdy předtim nejezdila, leda tak na kole/ jsem se na ní pořád trápila. Vím že tato motka je často braná jako ideální pro ženy začátečnice, ale pro mne proste po všech těch pokusech a jednom pádu taky přijde na naučení těžká a robustní a příliš silná /zas vidím jak se chechtáte../ Prostě v mých očích je to tak. To bylo trápení, ne požitek a radost. Udělala jsem na tom asi 500km ale pocit se nezlepšil, spíš naopak.
Chci si ale dát ještě šanci, hledám tip na dvácu lehčího rázu, na víkendové popojíždění do pekelek nebo jen tak na příjemný výlet v rychlosti do devadesátky. Jsem "malý pivo" 158cm.
Můj nápad je Yamaha SR 125, Marauder GZ 125 nebo Rebel 125. Ev Daelim...Hyosung..?
Jestli na toto narazí majitelé a majitelky těchto motorek, ev. i jiných...hoďte mi sem svoje názory, co by se hodilo pro takové motorkářské embryo, předem děkuji dobré duše pa
Uzavřeno 24.03.2013 v 12:26 uživatelem jasna
Otevřeno 13.04.2013 v 11:46 uživatelem jasna
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
vonZahn píše: Ale on nenapsal, nikdo nejezděte na čoprech, jen vyjmenoval nějaké objektivní rozdíly mezi čopry a ostatníma motorkama. To ty máš problém, když někdo čopry kritizuje
Jinak, samozřejmě že nějak brzdí a podvozek nějak funguje a maj nějakou ovladatelnost, ale uznej že průměrnej čopr je ve všech těchto kritériích horší než průměrnej naháč
Asi tak. Jeste bych k tomu dodal, ze mi je do dnes zahadou, jak se da jet na motorce s rukama nahore a nohama vpredu. Musi to byt vsechno jenom ne riditelny. Na kazde motoskole te nauci, ze mas ridit motorku protirejdem riditek a zatlacit na vnitrni stupacku. A jak chces tohle udelat na techto vecech mi fakt hlava nebere.
Treba HD Sporster se stupackama "normalne" (jestli se takova verze jeste dela) je v tomto smeru v pohode.
Ja netvrdim ze se na tom neda jezdit a uz vubec nechci tvrdit, ze si neco takovyho taky nekoupim az mi bude 50. Ale pro zacatecnika na nauceni se zakladnich navyku mi to neprijde moc vhodny.
Ad 125 vs 250. Uz jsem to psal. Na 250 se da bezpecne predjizdet a da se udrzet pohodlna cestovni rychlost - takze to nebudes muset po sezone menit. Prijde mi to jako lepsi investice, bo se s tim da vydrzet nekolik sezon a ne pulka jedne. Ale vybiral bych podle hmotnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
phobos píše: Asi tak. Jeste bych k tomu dodal, ze mi je do dnes zahadou, jak se da jet na motorce s rukama nahore a nohama vpredu. Musi to byt vsechno jenom ne riditelny. Na kazde motoskole te nauci, ze mas ridit motorku protirejdem riditek a zatlacit na vnitrni stupacku. A jak chces tohle udelat na techto vecech mi fakt hlava nebere.
na vnitrni stupacku???
phobos píše: Jak uz tady nekdo psal - na zacatek je urcite lepsi neco, na cem se sedi jak na motorce.
Jinak jsem byl docela prakvapenej, ze to vazi jenom 137kg (sucha) - coz je urcite plus.
Nevim,každopádně já ho málem před lety koupil a na 250 jede docela slušně,posez dobrej a na zem taky musí dosáhnout snad každej.Mám 178cm a měl jsem nohy pokrčený v kolenou
skrátka sedneš a jedeš,taky můžu mluvit jak se dá jezdit,ležím na břichu a hlavu mám zakloněnou že si málem lámu vazy,každé moto má něco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
danycb píše: na vnitrni stupacku???
To je ta uvnitr zatacky Nebo taky ta, od ktere pak litaji jiskry.
1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
a nebo zkus Jawu 125. Teď je nová za 37 000 Kč. Je malinká, a člověk se na tom sveze dobře :)
Seděl jsem na tom loni i přítelkyně a ta říkala že v pohodě. Akorát to nevypadá jako Honda CBR125R. Ale za ty peníze :)
1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
Hodím sem pak nějaký pokec jak to jde..jste zlatíčka, díky za podopru. Zachvíli bude hezky tak si to všichni užijte ve zdraví a pohodě.
Naposledy editováno 21.03.2013 22:06:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
Až tě začne YBR nudit, vlezeš na 535, zjistíš že se máš stále co učit a tak to půjde dokola, dokud YBR neprodáš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
vonZahn píše: Ale on nenapsal, nikdo nejezděte na čoprech, jen vyjmenoval nějaké objektivní rozdíly mezi čopry a ostatníma motorkama. To ty máš problém, když někdo čopry kritizuje
Jinak, samozřejmě že nějak brzdí a podvozek nějak funguje a maj nějakou ovladatelnost, ale uznej že průměrnej čopr je ve všech těchto kritériích horší než průměrnej naháč
Ano, on nenapsal "nikdo nejezděte na čoprech", on doslova napsal "vykašli se na choppery". Alespoň průměrně inteligentní jedinec to vyhodnotí jako totéž. A ty si tady místo toho masíruješ ego a rozvíjíš teorie o průměrných chopperech a průměrných naháčích. Jak se vlastně počítá takový průměrný naháč a chopper? A může se vůbec ještě jezdit na starých Jawách, které opravdu nebrzdí a kroutí se?
A není to nakonec spíš takhle:
chopper je špatně ovladatelný = nemám dost síly, abych ho vytlačil z garáže
chopper nebrzdí = moje dlaň je slabá, nezmáčkne dostatečně brzdovou páčku
chopper nezatáčí = neumím motorku naklonit v zatáčce
Zephyr-750 píše: Ano, on nenapsal "nikdo nejezděte na čoprech", on doslova napsal "vykašli se na choppery". Alespoň průměrně inteligentní jedinec to vyhodnotí jako totéž. A ty si tady místo toho masíruješ ego a rozvíjíš teorie o průměrných chopperech a průměrných naháčích. Jak se vlastně počítá takový průměrný naháč a chopper? A může se vůbec ještě jezdit na starých Jawách, které opravdu nebrzdí a kroutí se?
A není to nakonec spíš takhle:
chopper je špatně ovladatelný = nemám dost síly, abych ho vytlačil z garáže
chopper nebrzdí = moje dlaň je slabá, nezmáčkne dostatečně brzdovou páčku
chopper nezatáčí = neumím motorku naklonit v zatáčce
Ano, on holce začátečnici napsal "vykašli se na choppery" a na tu ty příměry na konci nejspíš sedí. A asi je rozumný aby se nejdřív naučila na něčem snadnějším než se bude pokoušet zatáčet a manipulovat s čoprem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
phobos píše: To je ta uvnitr zatacky Nebo taky ta, od ktere pak litaji jiskry.
Diky za vysvetleni. Az budes mit cas, tak koukni do Twist of the wrist na kapitolu 19, tam doporucuji tlacit na tu druhou, co zrovna nejiskri.
danycb píše: Diky za vysvetleni. Az budes mit cas, tak koukni do Twist of the wrist na kapitolu 19, tam doporucuji tlacit na tu druhou, co zrovna nejiskri.
Na Twist of the Wrist jsem koukal - ale priznam se, ze v celku zbezne. Mel jsem za to, ze na vnejsi stupacku se tlaci az kdyz mas motorku slozenou v zatacce a zaklinis vnejsi nohu mezi stupacku a nadrz. S naklanenim motorky by mi to IMHO moc nepomohlo.
Ale asi kouknu jeste jednou - je mozny, ze mi neco uteklo
Stejne ta podstatnejsi cast je o tom protirejdu - kterej se s rukama nad hlavou musi delat fatk prijemne a intuitivne
Nic - to uz zaciname byt hodne off-top.
radek_ píše: Ahoj,
a nebo zkus Jawu 125. Teď je nová za 37 000 Kč. Je malinká, a člověk se na tom sveze dobře :)
Seděl jsem na tom loni i přítelkyně a ta říkala že v pohodě. Akorát to nevypadá jako Honda CBR125R. Ale za ty peníze :)
Ja ti nevim - jeden kolega z prace si taky koupil Cinu a reknu ti, ze za darmo drahy Po dvou letech motorka uplne na odpis. Cokoli "normalniho" (treba to CBR 125) bude jeste za 10 let v pohode jezdit a pujde i prodat.
dva_hrnce píše: jasna> na ten custom se vyprdni, ber klasiku, nauč se u matyho ovládat motorku a 535 si nech v garáži..
Až tě začne YBR nudit, vlezeš na 535, zjistíš že se máš stále co učit a tak to půjde dokola, dokud YBR neprodáš
Tohle je snad to nej co tady kdo napsal
4 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
jasna píše: Tak je to tady, domů jsem přivezla nakonec YBR 125, z toho co jsem zkusila se mi na tom sedi nejlepe, tak sezona zacina, tak hura do toho...
hlavne ať jsi spokojená přeji vždy suchou stopu a hodne km