tak ještě jeden dotaz ke GS500E. Chci se jet podívat na GS500E, r.v. 1998, chce za ni 30tis. Chci se zeptat, jestli co se týče polepů a laku je na ní vše tak, jak má být. Mně přijde, že vypadá relativně originálně, co vy na to?
Ještě mě zaráží ten orezlej kotouč, ale prej dlouho stojí..
A ještě, na co se zaměřit při prohlídce? Díky!
Naposledy editováno 18.03.2013 10:28:12
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má takhle vypadat GS500E 1998?
Vovce píše: neorigo polepy, jiný řídítka (vůbec u těch brýlí je to nějaký divný), nějaká vyfikundace na koncovce a ty kotouče jsou krásný ale pokud jde dobře motor a netáhne řízení tak za tu cenu....
Za jakou cenu? Za 30? Za tyhle peníze jsou těchto motorek plný bazary. A v origo stavu
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
Uvědom si, že stejně pečlivě jak byl dělanej lak a polepy byl zřějmě servisovanej i zbytek motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má takhle vypadat GS500E 1998?
Sukin píše: Ten kdo to dával dokupy po bouračce byl dobrej umělec neumět ani nalepit pořádně samolepku, jinak podle mě pěknej vráček za tohle bych 30 nedal.
Uvědom si, že stejně pečlivě jak byl dělanej lak a polepy byl zřějmě servisovanej i zbytek motorky.
Jo, to je asi fakt. Popřemýšlím nad tím, ale jestli je to fakt, tak do toho nepůjdu.
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má takhle vypadat GS500E 1998?
Velkobouchač píše: za ty prachy se dá sehnat SRAD a když budeš vybírat bude i celkem pěknej
Ale ne s 25 kW, ve stavu abych se s tím někam dál nebál, a je to přecijenom trošku jiná motorka, než GS500E. A já chci postupně, po 350 je to myslím si ideální motorka na další postup.
mimochodem nevíte, co v motoru má závit M14?
a šteft na víčku vložky filtru vypadá asi takto
což mě vůbec nepřekvapilo, protože jsem měl tu čest zatím něco dělat s 12 šrouby a z toho 5 mělo stržený závit, takže zlaté české ručičky v akci
doma jsem si všiml, že je pod nádrží bouchnutý rám skrytý karbonovou nálepkou a přední kotouč že je mrtvý
ale na fotkách to vypadalo lépe, než toto a stálo to 21
jak říkám, je to hodně o štěstí na předchozí majitele
Naposledy editováno 18.03.2013 13:12:18
Za ty prachy by ta GS musela být v TOP stavu a to zcela jistě není...
Jarda350 píše: Ale ne s 25 kW, ve stavu abych se s tím někam dál nebál, a je to přecijenom trošku jiná motorka, než GS500E. A já chci postupně, po 350 je to myslím si ideální motorka na další postup.
Nepotrebujes s 25kW, GS 500 se vejde do limitu 35kW.
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
...jinak ten stav fakt nicmoc...
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má takhle vypadat GS500E 1998?
_xy_ píše: ...kotouče na géesu oreznou za týden stání po dešti
...jinak ten stav fakt nicmoc...
To myslíš vážně??? Já viděl rez na kotoučích tedy jen pod deskama, když moto stála po dešti déle na místě a nehýbalo se s ní. Ale celý kotouče ???????????
1 reakcí na tento příspěvek Má takhle vypadat GS500E 1998?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |