ale předně ti říkám že to nemá cenu, pro ty důvody co jsou nahoře
ja dal o 2 zuby menší rozetu a zvedla se mi rychlost ze 70 na 74 a i v kopcích to jelo líp, to ale bylo tím že předchozí řetězová sada byla na odpis a mašina prošla servisem.
3 reakcí na tento příspěvek přední rozeta na yamahu ybr 125
Pokud často jezdíš sám, tak můžeš dát to 15Z kolečko a uvidíš jak budeš spokojenej , hlavně nedávej 16Z, to už by bylo na dvácu moc
2 reakcí na tento příspěvek přední rozeta na yamahu ybr 125
Konny88 píše: Sice mám Yukinu CSR 125, ale měla taky 14Z kolečko a po výměně za 15Z si to nemůžu vynachválit, jelikož jezdím většinou pohodovým tempem (90-100km/h), tak mi bodlo, když se při této rychlosti snížily otáčky. Dále se mi líbí, že kvalty na sebe lípe navazují a čtverka nyní nahradila pětku a pětka je nyní ekonomická (jako šestka) a když chci motorku pořádně rozjet, tak nechám zařazenou čtverku a v pohodě si to po rovince mydlím 130km/h, nejvíc jsem jel 140km/h, takže i maximálka se mi zvedla .
Pokud často jezdíš sám, tak můžeš dát to 15Z kolečko a uvidíš jak budeš spokojenej , hlavně nedávej 16Z, to už by bylo na dvácu moc
mám stejnou zkušenost s Kentusem - mě to teda maximálku nezvedlo (motor se pak už moc nevytočí), ale cestovka se zvýšila.
a využiju alespoň všechyn kvalty
jinak o jeden zub to je znát už pěkně. já zkoušel i o dva zuby a to už bylo moc natažený.
gugo píše: YBRko je uplne chcipla koza, takze vic zubu na retezovym kolecku bych ji fakt nedaval.
moje polovička ji měla a občas jsem se na něm projel.Źe by to byla chcíplá koza se mi teda nezdálo,na to že je to jen 4T dváca tak i s mojí váhou to jezdilo celkem slušně.1 reakcí na tento příspěvek přední rozeta na yamahu ybr 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přední rozeta na yamahu ybr 125
Konny88 píše: Sice mám Yukinu CSR 125, ale měla taky 14Z kolečko a po výměně za 15Z si to nemůžu vynachválit, jelikož jezdím většinou pohodovým tempem (90-100km/h), tak mi bodlo, když se při této rychlosti snížily otáčky. Dále se mi líbí, že kvalty na sebe lípe navazují a čtverka nyní nahradila pětku a pětka je nyní ekonomická (jako šestka) a když chci motorku pořádně rozjet, tak nechám zařazenou čtverku a v pohodě si to po rovince mydlím 130km/h, nejvíc jsem jel 140km/h, takže i maximálka se mi zvedla .
Pokud často jezdíš sám, tak můžeš dát to 15Z kolečko a uvidíš jak budeš spokojenej , hlavně nedávej 16Z, to už by bylo na dvácu moc
DoBuky píše: Musis taky myslet ze CSR je dvouvalec a YBR jednobuch, takze tahne v uplne jinych otackach . Ale tak jestli vetsinu kopcu vyjede na 5 tak bych se 15z asi taky az tolik nebal. Ale az pojede s batuzkem tak to pozna.
To je pravda, ten dvouválec jede úplně jinak, má to větší krouťák. Porovnávali jsme s kámošem co má CSRko naše motorky - on má mezi kvalty hrozně malý převodový poměr, takže je tam švihá dost rychle, takže na pětku jede už nějak kolem 50ky, na rozdíl od mé motorky, kde jsou kvalty trošku "dál od sebe" a kde já pětku řadím nejdřív na šedesátce. V autoškole jsem jezdil na YBRku, už nevím jaký to byl rok, ale po technické stránce a po stránce jízdní to bylo to samé co můj stroj. Řetězové kolečko mám v základu taky 14z, zkoušel jsem 13 i 15... Při 13ti to bylo sice pěkně živé, takže 105 km/h jsem tam měl zachvilku, ale pak mi zas chyběly otáčky na vyšší rychlost. Při 15ti to bylo zase dost líné, ve dvou jsem musel při rozjezdu dlouho pouštět spojku, do kopců jsem musel začít podřazovat i na trojku a maximální rychlost jsem měl asi 90 nebo 95, dál už to nemělo sílu. Takže dle mého názoru bych do toho nerýpal, maximálně bych buď přidal nebo ubral zub na zadní rozetě, tam by nebyl potom tak velký rozdíl... Akorát ten jeden zub na pastorku se mi projevil dost zásadním způsobem, a to takovým, že jsem musel mít o dva články kratší/delší řetěz, délka napínacího otvoru na to nestačila. Takže za mě - nerýpej do toho zbytečně, tady moc nevymyslíš
1 reakcí na tento příspěvek přední rozeta na yamahu ybr 125
malý kolečko stojí cca 200-300, vyměníš to snadno sám a třeba budeš mile překvapenej. Velká rozeta je dražší a je s tím větší drbačka to měnit.
s tím zkracováním řetězu se mi to nějak nezdá - trochu dopnout nebo povolit ano, ale ubírat články jsem fakt nemusel. jedině snad,kdyby byl řetěz blízko smrti, že by byl na napínácích hodně vzadu (?)
14z a 15z ti (teoreticky) udělají mezi sebou rozdíl cca 6,7% takže tam,kde jedeš s 14 kilo, s patnáctkou bys měl jet 106,7 při stejnejch otáčkách.
tolik teorie - praxe to vždycky trochu zkreslí.
1 reakcí na tento příspěvek přední rozeta na yamahu ybr 125
Jinak ať to s tím větším kolečkem kopex určitě zkusí a když mu to nebude vyhovovat, tak ho aspoň nemusí mrzet investované peníze, protože to zase moc velká investice není
Konny88 píše: Máte pravdu, mezi jednoválcem a dvouválcem je velkej rozdíl (jaksi jsem to opoměl). Kamarád co měl Yuki RS (jednoválec) byl rychlejší na rozjezd (měl motorku lehčí o 40 kg), ale během provozu jsem měl lepší průběh krouťáku zase já. Tam kde on už musel podřazovat, tak já jsem jel pořád v pohodě na pětku... a co se týká mezer mezi kvalty, tak ty jsou u CSR opravdu malý, dříve jsem na 5° jel v pohodě 50km/h a při rozjezdu jsem kvaltoval jak divej a během několika vteřin jsem měl 5°, nyní s 15Z kolečkem musím dávat 5° až v 60km/h a to mi více vyhovuje .
Jinak ať to s tím větším kolečkem kopex určitě zkusí a když mu to nebude vyhovovat, tak ho aspoň nemusí mrzet investované peníze, protože to zase moc velká investice není
To je pravda, zas tolik peněz to nestojí, já ho kupoval cca za 115,- Kč.
1 reakcí na tento příspěvek přední rozeta na yamahu ybr 125
Naposledy editováno 16.03.2013 18:14:30
funrider píše: jak tady mluvíte o "ekonomické" pětce, nezdvihne se náhodou s 15z. kolečkem motoru odpor a tedy s větším zatížením i měrná spotřeba ? (Samozřejmě téměř nepoznatelně) Za sebe bych do toho nešťáral, na poslední stupeň se dváca běžně k omezovači nepodívá ( max z kopce).
nevím, jak to máš na Varanovi, ale třeba Kentus měl s origo převodem omezenou maximálku ne silou motoru, ale tím, že jsi ho prostě vytočil na max (=lehkej převod do síly).
to se pak zub navíc hodí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 | Nikcus | 16 | 5.10.2023 v 20:30 Stanyk |
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 | user54321 | 5 | 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER |
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 | DenverCZ | 7 | 29.5.2023 v 09:52 Egengaf |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 13 | 20.3.2023 v 14:13 CRF1000 |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 9 | 19.3.2023 v 11:55 mstepankova |