potrebuji radu, koupil jsem si pred cca 14ti dny YZF R1, rok 2004, najeto udajne 30 000km, seriový výfuk..Celkovy dojem dobrej, neco povareneho, ale to tak uz proste u stare motorky je...Jako prvni jsem vymenil olej, filtr a jel se projet. Kdyz jsem motorku kupoval tak jsem se samozrejme svezl, ale nijak jsem ji "bohuzel" netrestal...k problemu, motorka ma pri akceleraci caste díry ve výkonu a okolo 11 000- 12 500 to bylo uplne zoufale. Nad 12 500 se motorka opet rozjede a jede tak jak má. Pokud řadím okolo 13 500 problem pri prerazeni není (otáčky neklesnou pod 12 000) ale to je na víte co....Takže, další věc co mě napadla, rozdelal jsem pul motorky, vymeníl svíčky, vyčistil KN filtr a dnes rano po mohutnem boji dokonce i slozil Tajne jsem doufal, ze problém uz nebude, ale bohuzel je. Osobne si myslim, ze vykonove "díry" uz nejsou, ale bohuzel ta mezi 11-12 tam zustala Je to neprijemne, proste to prestane tahnout a pak se se zase rozjede Nemohl byste prosim nekdo poradit??? cim by to mohlo byt??? Dekuji za rozumne rady.
Dikec David
1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
Naposledy editováno 10.03.2013 14:35:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
mouse píše: a jeste jedna vec, kde se da prehrat v pripade ta palivova mapa? to bych musel asi na brzdu nekam ne?
bud na brzde nebo pres diagnosticky software. Nevim, jak pro yamahu, ale pro triumph je kabel, software a mapy ke stazeni volne na netu. Ale pozor na mapu, motorka pak uz nemusi nastartovat pokud se nahraje jina mapa na jiny VIN. Akorat nechapu, proc motor tolik vytacis.
Neverim, ze to dela KN filter a jeste k tomu benzin je to mapou a ne zadnym filtrem ci benzin, diky za zlepseni nalady.
Naposledy editováno 10.03.2013 17:01:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
mouse píše: Bazalka> nee,benzin je novy kurna, chtelo by to zkusit ten filtr...ale kde ho sehnat jen na zkousku
Mě se doma jeden origo papirovej filtr valí
1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
A máš tam origo ř.j.?
Nevěřím tomu, že by někdo jen tak pro nic za nic přehrál palivovou mapu v origo ř.j.
Ale těžko říct takhle na dálku.
Já to odhaduji na netěsnosti v sacím systému, anebo skutečně vyměnit vzduchový KN filtr za originální díl a motocykl znovu vyzkoušet v plné zátěži.
Čus S
SOUSEDRH9 píše: mouse:
A máš tam origo ř.j.?
Nevěřím tomu, že by někdo jen tak pro nic za nic přehrál palivovou mapu v origo ř.j.
Ale těžko říct takhle na dálku.
Já to odhaduji na netěsnosti v sacím systému, anebo skutečně vyměnit vzduchový KN filtr za originální díl a motocykl znovu vyzkoušet v plné zátěži.
Čus S
jestli to je original ř.j. to te nedovedu rict
1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
Peter7 píše: bud na brzde nebo pres diagnosticky software. Nevim, jak pro yamahu, ale pro triumph je kabel, software a mapy ke stazeni volne na netu. Ale pozor na mapu, motorka pak uz nemusi nastartovat pokud se nahraje jina mapa na jiny VIN. Akorat nechapu, proc motor tolik vytacis.
Neverim, ze to dela KN filter a jeste k tomu benzin je to mapou a ne zadnym filtrem ci benzin, diky za zlepseni nalady.
nevytacel bych, ale pokud tam je takovy problem tak me to stve...Ale urcite nebudu jezdit s motorkou ktera blbne, vis jak....sere me to a musim to vyresit, az to bude ok tak treba budu radit u 11 500, ale ted to nejde, prestane to skoro jet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
OpenScars píše: Peter7> Nejsem si jistej jeslti ECU počítá s takovýma proměnnýma... Co sem pročet fórum, tak většinou je názor, že tyhle úpravy (vejfuk, filtr a další) mikroprocesor nezohledňuje a počítá s defaultním stavem a pak to může dělat problémy. Ale je otázka, jestli někdo ve skutečnosti viděl ten firmware, aby to mohl posoudit.
ECU si smes reguluje samo, Nekde se tu zminil o sensoru skrticich klapek - funguje mu dobre, protoze by napsal, ze mu chcipa sem tam. S KN filtrem si ECU poradi, pripadne resetovat tps sensor a nechat ECU to znova nastavit. S ladakem uz to jine....proste neverim tomu, ze propad v takovych otackach dela filtr. Taky by me zajimalo, jak je to znatelne ten propad. Propad byva v mape, ale to by mu rekl byvaly majitel.
DaveLister píše: A nemůže to být rukama? Přeci jen při těchto otáčkách už ta motorka musí letět brutální kudlu a já si ani neumím představit, že někdo, pokud není závodní jezdec, dokáže rozeznat něco jako zakolísání výkonu(teda pokud ten rozdíl není ohromnej a motorka se vyloženě nedusí, ale stejně...), já na K5 jezdit v těhle točkách, tak jsem už mrtvej...
rukama????? to moc nechapu, to ze to akceleruje, pak se to skor dusí na cca 1500 otacek a pak zase zacne jet asi pozna kazdej.....
Peter7 píše: ECU si smes reguluje samo, Nekde se tu zminil o sensoru skrticich klapek - funguje mu dobre, protoze by napsal, ze mu chcipa sem tam. S KN filtrem si ECU poradi, pripadne resetovat tps sensor a nechat ECU to znova nastavit. S ladakem uz to jine....proste neverim tomu, ze propad v takovych otackach dela filtr. Taky by me zajimalo, jak je to znatelne ten propad. Propad byva v mape, ale to by mu rekl byvaly majitel.
zdarec, propad je znatelny, proste se to dusí a pak se zase chytne a jede normalne...byvaly majitel me nic nerekne, mel ji doma rok, vzal si ji protihodnotou za chopera krere prodava a na R1 nejezdil..rok stala...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
mouse píše: nevytacel bych, ale pokud tam je takovy problem tak me to stve...Ale urcite nebudu jezdit s motorkou ktera blbne, vis jak....sere me to a musim to vyresit, az to bude ok tak treba budu radit u 11 500, ale ted to nejde, prestane to skoro jet
R1 je o neco silnejsi nez Daytona, ale nikdy jsem to takhle nevytacel. Jiny propad tam neni? Pokud ne, tak proc ji takhle tyrat, kdyz jezdi dobre. Ale filtrem to urcite nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004
Peter7 píše: R1 je o neco silnejsi nez Daytona, ale nikdy jsem to takhle nevytacel. Jiny propad tam neni? Pokud ne, tak proc ji takhle tyrat, kdyz jezdi dobre. Ale filtrem to urcite nebude.
nee, podle me neni....pokud ano tak malej kterej nepoznam...chapu, ze krivka nemuze byt uplne dokonala, ale toto je hrozny... proste to prestane skoro jet....tyrat, pokud to bude v poradku tak ji tak tyrat nebudu, ale ted to musim vyresit a pak ji dam pokoj
1 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004
OpenScars píše: Jako přidusit by se ve 12k otáčkách fakt neměla bez ohledu na to, jestli je potřeba jí tolik vytáčet nebo ne. Chápu že tě to štve, byl bych na tom stejně. U mý RN12 nic takovýho nepozoruju, ale já jí mám kromě jinýho plexi v originálním stavu.
presne jak pises, ja jsem tu motorku take kupoval protoze vypadala jako v naprosto seriovem provedeni krom miniblinkru a rizomo drzaku na znacku..VINko jsem kontroloval, barva sedela, drobne svareni plastu jsem moc neresil, protoze to byli opravdu drobnosti a jak jsem jiz psal, neverim, ze najdes deset let starou motorku v naprosto dokonalem stavu.. Nechtel jsem zadnou upravenou, obecne si myslim, ze se to bude i lepe prodavat do budoucna...Ale ted kdyz jsem ji koupil to chci samozrejme vyresit... A kdybych to prodaval s timto problemem tak bych se citil jak chuj...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |