Caues co si o tomhle myslite? lidova cena super stav a neni po padu ale ten celolak a neoriginalni zrcatka atd mluvi vic nez za vse podle meho nazoru.
Co si o tom ostatni myslite? a znate nekdo ten bazar? kamos chce 954 a tohle se mu libi ja osobne bych to nebral... Diky za vase nazory...
1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
Naposledy editováno 09.03.2013 14:49:41
2 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
Další případ ... viděl jsem moto po rovnání rámu, motorka je po opravě v TOP stavu, která se rovná funglovce.. a to že jsem na tyto věci puntičkář
Dman píše: Chce to vidět... jinak ruku na srdce, která motorka neležela? Vim o motorkách, které mají najeto (měly) do 1500 km byly to předváděčky a všechny byly zahozené... dotyčný koupil nové díly v barvě a vydával jako nebouranou... prostě dnes najít moto, která neležela je scifi... to akorát majitelé si sami sobě lžou, jakou mají TOPovku, ale jen ji rozdělat a kouknout se na ní
Další případ ... viděl jsem moto po rovnání rámu, motorka je po opravě v TOP stavu, která se rovná funglovce.. a to že jsem na tyto věci puntičkář
Moje je nepadenna, mel jsem ji celou rozdelanou
Ale pak se zase rozbila prevodovka
Naposledy editováno 09.03.2013 12:58:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
Dman píše: Další případ ... viděl jsem moto po rovnání rámu, motorka je po opravě v TOP stavu, která se rovná funglovce.. a to že jsem na tyto věci puntičkář
Kdyz se ram skrivi, tak tam dochazi k plastyckymu deformovani materialu, kdyz ho pak rovnat tak deformace uz je dvojnasobna. Material deformovanim tvrdne a krehne. Je taky moznost tvorby trhlinek, ktery se pak ve skrehlym materialu muzou sirit. Samozrejme zalezi na mire toho skriveni a rovnani. To ja jen aby bylo jasno ze dobre srovnanej stejne porad neni novej a uz je dobry dat si na to bacha.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
pylot píše: Kdyz se ram skrivi, tak tam dochazi k plastyckymu deformovani materialu, kdyz ho pak rovnat tak deformace uz je dvojnasobna. Material deformovanim tvrdne a krehne. Je taky moznost tvorby trhlinek, ktery se pak ve skrehlym materialu muzou sirit. Samozrejme zalezi na mire toho skriveni a rovnani. To ja jen aby bylo jasno ze dobre srovnanej stejne porad neni novej a uz je dobry dat si na to bacha.
Ja vim mluvim o vzhledu.. kdyby ten rám byl pod rentgenem tak to je o něčem jiném a propo nemusí bejt ten rám ani bouranej a stejně je narušená struktura vlivem používání...
Dman píše: Ja vim mluvim o vzhledu.. kdyby ten rám byl pod rentgenem tak to je o něčem jiném a propo nemusí bejt ten rám ani bouranej a stejně je narušená struktura vlivem používání...
Pri pouzivani se s ramem nic dit nesmi. Pokud se s nim neco deje, tak je spatne navrzenej, ale tenhle problem mela asi jenom K5/6, jinak nevim o zadny motorce, ktery by bezne praskal ram.Mohly by být značné problémy při přihlašování.
Opravdu solidní prodejce prodávající zahraniční moto by ti měl stroj převést na české papíry. "Garážový" prodejce se ti na takový požadavek vychechtá a pak je lepší se vychechtat na něj.
Motorek k prodeji jsou mraky....
1 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
Naposledy editováno 10.03.2013 17:56:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Faros 954 za lidvku
noend píše: S firmou, která nabízí toho fároše, mám dobrý zkušenosti a nejsem rozhodně sám. Už poměrně dlouho tahají motorky výhradně z Itálie a zatím jsem na ně neslyšel žádnou špínu. Za 5000 litrů ti to hoděj na čistopis, nebo si to můžeš za cca 3500 udělat sám. Já od nich v listopadu koupil NX650 za pár korun a jsem spokojenej.
jo taky sme od nich brali jednu motorku, a byla absolutně v okeju, Vavřinec je trochu extravagantní ve vizáži a svérázný co se týče popisu motorky, ale je ferový...
na tomto cbr bych neviděl nic zvláštního ve smyslu, že by to byla převlečená mrdka...
italové si motorky tuní, zcela normální jev, tak to veme od základu, jiný lak, nové logo na nádrž, výfuk, tlumič, zrkadla, barevné šroubečky na motor a na kapoty, přepáko atd atd postaví si ji obrazu svému a potom přijde český blbec a hned že je to mrdka a ludra olítaná z okruhu...to mi rozum fakt nebere...
ta pozice zadní brzdy je divná, ale sto lidí sto chutí, já jednou koupil motorku a taky ji měl tak dole a povídal že mu to takto vyhovuje...BTW s takovou brzdou až tak dole se přeci nedá jezdit na okruhu to přece každý motorkář.cz musí vědět, bo je to tady samý hustokruto střelec a odborník na kupování motorek..
ale gdyž bych chtěl cbr RR tak bych si stejně koupil 929 a ne 954 no vlastně kapotu ani nechci...
Hlavně aby byl majitel spokojený
Poučil bys nás tedy prosím, jak se z barevných šroubečků pozná, že není např. vylítaná?
Víš, on rozumný člověk s delšími zkušenostmi dává většinou, celkem správně, přednost motorce, která co nejvíce odpovídá originálnímu stavu.
Všelijaké ty supertuningové zásahy často znamenají i jakési podivné zásahy do motoru a jiných důležitých částí. Proto panuje celkem oprávněná nedůvěra k "vyšperkovaným" strojkům.
... Tedy alespoň u nás - českých blbců ....
Naposledy editováno 10.03.2013 23:09:28
2 reakcí na tento příspěvek Faros 954 za lidvku
dám ti za pravdu že motorka v originálním stavu je pro mě taky zajímavější než hutokruto tuning, ale tahle motorka na mě působí akorát dojmem, že je jen doladěná, nikoliv nakopaná na okruh...
okruhová motorka bývá daleko víc "ošahaná" nemyslím tím kapoty ... ty se dají vyměnit, ale to pod kapotama, třeba šruby na brzdičach, matky na osach apod, když něco spadne na okruhu do kačera tak to nechá nesmazatenou stopu na všem, jak na rámu tak na kyfce,atd ale třeba taky na těch červeně eloxovaných těžítkách které sou stejně vyšisované jak ty ostatní na kapotách aji na motoru takže pochybuju že by to něgdo před prodejem z důvodu pádu měnil.
ono stejně tenhle topic sou jen prdy do vody, nigdo tady ji ještě na živo neviděl, a jak tak čtu a asi neuvidí takže se vlastně ani nedovíme jak ta cbr je na tom v reálu...
mi se ten stav motorky líbí, s prodejcem mám dobrou zkušenost a jel bych se na ni podívat, gdybych teda zrovna poptával 954 RR :)
díval sem se i na ostatní motorky co prodává a nepůsobí že by prodával mrdky nachystané na prodej
Naposledy editováno 11.03.2013 00:09:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |