1 reakcí na tento příspěvek Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
Dvojité zapalování (navíc klasické, na vnějším napájení nezávislé magneto) se používá u leteckých motorů a to pochopitelně především z bezpečnostních důvodů. A vliv na spalování se tam jasně projeví při motorové zkoušce - při vypnutí jednoho z magnet otáčky mírně poklesnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
Měl jsem to celé rozhozené a prostě jsem si to nepoznačil a teď nevím jak to má být.
http://www.motorkari...reewind.html#manualy
1 reakcí na tento příspěvek Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
Jerrysimja píše: kawa...pavel>
Měl jsem to celé rozhozené a prostě jsem si to nepoznačil a teď nevím jak to má být.
Ani ty kábly nejsou třeba každej trošku jinej? (délka) Ale jak tady všichni píšou je to jedno, stejnak pálí ve stejnou dobu takže nic nepokazíš.
Naposledy editováno 09.03.2013 17:29:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
Katana píše: Je to jedno ale když jedna nemaká tak je to poznat.
Jak u kterého motoru. Většinou to nepoznáš. Dříve se to poměrně často dělalo kvůli zvýšení spolehlivosti - především u závodních motorů. Jenže pak se v praxi došlo k tomu, že výpadek jedné svíčky nepoznáš, vesele s tím jedeš další trénink a pak ti lekne i druhá svíčka a jsi tam, kdes byl předtím. Pro výhodnější průběh spalování se ukázala být vhodnější a účinnější změna tvaru spalovacího prostoru a dna pístu. Takže se vše pomalu vrátilo k jedné svíčce na válec.
P.S. Kromě toho, pokud nebyla dostatečně dimenzovaná napájecí soustava, tak ty dvě jiskry byly slabší než jedna, ale pořádná.
Naposledy editováno 09.03.2013 17:40:15
1 reakcí na tento příspěvek Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
docent píše: Jak u kterého motoru. Většinou to nepoznáš. Dříve se to poměrně často dělalo kvůli zvýšení spolehlivosti - především u závodních motorů. Jenže pak se v praxi došlo k tomu, že výpadek jedné svíčky nepoznáš, vesele s tím jedeš další trénink a pak ti lekne i druhá svíčka a jsi tam, kdes byl předtím. Pro výhodnější průběh spalování se ukázala být vhodnější a účinnější změna tvaru spalovacího prostoru a dna pístu. Takže se vše pomalu vrátilo k jedné svíčce na válec.
P.S. Kromě toho, pokud nebyla dostatečně dimenzovaná napájecí soustava, tak ty dvě jiskry byly slabší než jedna, ale pořádná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvě svíčky u jednoválcového motoru - princip.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Freewind únik oleje Suzuki XF 650 Freewind | FiffiQ | 16 | 12.8.2024 v 11:11 FiffiQ |
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
motor Suzuki XF 650 Freewind | jawaboy1 | 17 | 6.11.2023 v 08:55 primera |